Ja mysle, ze mimo wszystkich niedociagniec, o ktorych dyskutujemy tylko na podstawie zdjec, OIII nas jednak w wiekszosci pozytywnie zaskoczy, fakt faktem ze w slabszym wyposazeniu i w niektorych ujeciach nie jest za bardzo fotogeniczna szczegolnie na tych robionych w ciasnych niemieckich salonach, ale juz na zdjeciach robionych w ladnej letniej scenerii wyglada o niebo lepiej i miejmy nadzieje ze tak bedzie wygladala na zywo i tego jej i sobie zycze, to wtedy ja kupie
Mądre, rzeczowe argumenty. Brak jakiegokolwiek fanatyzmu, nachalnego narzucania się czy po prostu pisania bzdur.
Dobrze, że komuś tak zdroworozsądkowemu chce się tu pisać (w odróżnieniu od mniej lub bardziej skrytych agitatorów czy handlowców Skody).
Macie pretensje do marleja, że krytykuje twarde plastikowe boczki, że krytykuje belkę skrętną (BO SAMOCHÓD MNIEJ SIĘ PSUJE!!!), zastanówcie się co piszecie. Jeżeli ten trend się utrzyma, to produktem Skody będzie budżetowy, w najgorszym tego słowa znaczeniu, samochopodobny dupowóz dla biedoty, za absurdalnie wysoką cenę - połączenie może absurdalne, ale w Polsce i w Skodzie jak widać możliwe.
Dobrze, że ludzie już Skody i VW nie kupują tak jak kiedyś. Nikt nie potrzebuje za swoje pieniądze problemu, któremu na imię TSI. :twisted:
Panowie, jak wam nie pasuje plastikowa O3 to idziecie do salonu Bentleya i kupujecie Continentala. Nikt wam nie zabrania. Nie wiem po co na okrągło te gadki i wypominanie. Ja osobiście zostaję przy O2FL z uwagi na rzeczy które wypominacie w każdym waszym żalu. Ale to jest już nudne, żenujące i nie wnosi nic do tematu.
Dobrze, że ludzie już Skody i VW nie kupują tak jak kiedyś. Nikt nie potrzebuje za swoje pieniądze problemu, któremu na imię TSI.
Fordy, fiaty niby lepsze? Nawet w Formule 1 idą w downsizing. Jak ktoś chce dużego potworka to niech kupi Kamaza.
Candy-Weiss, Leder satin-black, 18"-LM-Felgen "Alaris" w kombi bedzie ciekawie wygladac. Czarny dach w serii jak zalozony jest solar :shock: Do tej pory dach byl koloru auta, a solar osobno
@marlej108
Uff, jedyny głos rozsądku.
Jak można przyklaskiwać gorszej jakości i jeszcze się cieszyć że się nie będzie niszczyć czy wygniatać?
.
też tak czytam wypowiedzi kolegów.. :roll:
ale najlepiej to sobie umieć wszystko wytłumaczyć po swojemu..
i wcale nie chodzi mi o twardość boczków ale o sam tok rozumowania.. :diabelski_usmiech
ciekawe co by mówili jakby był wybór..boczki wyściełane i plastikowe.. , oczywiście w tej samej cenie..
A tak na serio smiejecie sie z marlejowego lokcia, a ma chlop racje, ze mnie mozecie sie tez smiac, ale dla mnie lewy podlokietnik to podstawa, bo nie jezdze na "zimny lokiec" i nie trzymam go na krawedzi drzwi.
Jesli ten plastik bedzie twardy to dla mnie to auto odpada, moze smieszne, ale jakbym nie jechal i i kiedy w tym aucie, glownie tam spoczywa moja lewica. No chyba ze konstrukotrzy mysleli ze kierowcy octy spinaja sie non stop jak w f1 i lapki caly czas na 13;50 sa :P
A tak na serio smiejecie sie z marlejowego lokcia, a ma chlop racje, ze mnie mozecie sie tez smiac, ale dla mnie lewy podlokietnik to podstawa, bo nie jezdze na "zimny lokiec" i nie trzymam go na krawedzi drzwi.
Jesli ten plastik bedzie twardy to dla mnie to auto odpada, moze smieszne, ale jakbym nie jechal i i kiedy w tym aucie, glownie tam spoczywa moja lewica. No chyba ze konstrukotrzy mysleli ze kierowcy octy spinaja sie non stop jak w f1 i lapki caly czas na 13;50 sa :P
Nie wiem czy dobrze to interpretuję, ale moim zdaniem ten "podłokietnik" na drzwiach wydaje się miękki. Mówię o tym takim "spulchnieniu" za rączką do zamykania drzwi. Co innego sama ścianka boczna, ale na niej nie spoczywa łokieć, ewentualnie czasem się oprze lekko
Faktem jest to, że ja mam tak samo, lewa ręka na wysokości łokcia spoczywa najczęściej na tym "podłokietniku".
Co do tematu miękkich plastików... byłem wczoraj w salonie KIA obejrzeć alternatywę dla O3, no i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony, a mowa o nowej KIA Ceed kombi. Tak jak w O2 - miękki plastik wyżej, a nisko już twardy, z tego co pamiętam to tak samo na drzwiach. Czyżby KIA w temacie plastików wyprzedziła O3?
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
A tak na serio smiejecie sie z marlejowego lokcia, a ma chlop racje, ze mnie mozecie sie tez smiac, ale dla mnie lewy podlokietnik to podstawa, bo nie jezdze na "zimny lokiec" i nie trzymam go na krawedzi drzwi.
Jesli ten plastik bedzie twardy to dla mnie to auto odpada, moze smieszne, ale jakbym nie jechal i i kiedy w tym aucie, glownie tam spoczywa moja lewica. No chyba ze konstrukotrzy mysleli ze kierowcy octy spinaja sie non stop jak w f1 i lapki caly czas na 13;50 sa :P
też tam opieram łokieć i o ile w chłodne dni, ubrany w kurtkę mógłbym zaakceptowac od biedy twardy plastik to jadąc w t-shircie kontakt z twardym plastikiem odebrałbym zdecydowanie in minus :wink: . Naskakujecie panowie na marudzenie i malkontenctwo kolegi marleja a wszak naturalne oczekiwanie w stosunku do nowego auta jest takie, że powinno być lepsze, wygodniejsze, większe, szybsze* - takie są trendy- wystarczy spojrzeć na inne marki- i nie mam tu tylko na myśli koreańców, fakt, że tu postęp jest najbardziej znaczący ostatnimi laty.
Jak topię regularnie auto w błocie do wysokości szyb lub wożę w nim materiały budowlane, narzędzia czy robotników to kluczowa jest dla mnie możliwość łatwego spłukania syfu z tapicerki, w przeciwnym wypadku ten argument o przewadze twardego plastiku nad miękką wyściołką materiałową do mnie nie przemawia.
No ale za to będzie kolejne pole do popisu dla pasjonatów modów;-)
(*) niepotrzebne skreślić
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Ciesze sie, ze na forum sa jeszcze inni koledzy, ktorym tez troche zalezy na jakosci uzytych wewnatrz auta materialow.
Oczywiscie moze byc "jakoś", jakies tam plastiki... itd.
ale czemu godzic sie na cos gorszego i jeszcze sie z tego cieszyc?
Moze warto w zyciu kierowac sie troche inna zasada - a mianowicie: "Jakość nie jakoś"
ps. wcale nie trzeba szukac lepszych materialow wykonczeniowych u Bentleya, czy chociaz BMW i Audi... ale wystarczy u VW... do ktorego pulapu cenowego Skoda coraz bardziej niebezpiecznie sie zbliza.
A na koniec tego postu ciekawostka - Czesi postawili obok siebie Octavie III i Rapida :-)))) Te auta dla zwyklego uzytkownika drog beda wlasciwie IDENTYCZNE :-))))
To w sumie po co te Octe kupowac.... :P
Jak już tak szukamy minusów OIII w stosunku do OII to mam kolejny ...
Zdaje się, że antena radiowa będzie już w tylnej szybie, czyli można się pożegnać z triflexem :wink:, no chyba, że zaprawiony w tego typu bojach kolega piramida przetrze szlaki i dokona jako pierwszy defloracji dachu :diabelski_usmiech
marlej108, po tych zdjęciach widać tyle, że Skoda ma jakąś koncepcję stylistyczną, mniejsza o to czy słuszną, to oceni sprzedaż tych aut.
To, że auta są podobne dla jednych będzie wadą, dla innych zaletą. Poza wyglądem liczy się przecież to co w środku i technologia. Też ocenimy to dopiero za jakiś czas.
Przeszkadzać będzie tym co kupują auto "dla sąsiada" i nie wyobrażają sobie by ktoś im Octavię omylił z Rapidem.
Przeszkadzać będzie tym co kupują auto "dla sąsiada" i nie wyobrażają sobie by ktoś im Octavię omylił z Rapidem.
Jak ja kupiłem OII wielu znajomych było przekonanych, że to OI. Nieco później wielu znawców twierdziło, że OIIFL to OIII, tak więc wszystko jest możliwe ...
o kurcze.. są tak podobne że pewnie niejeden ani nie dwóch kupi Rapida ściągnie znaczek i naklei Octavia ;D heheheh
koleś od fotki nr 16 pokazuje różnice je dzielące heheeh bo w innym wypadku byłby to konkurs znajdź 10 różnic.
Ciesze sie, ze na forum sa jeszcze inni koledzy, ktorym tez troche zalezy na jakosci uzytych wewnatrz auta materialow.
Oczywiscie moze byc "jakoś", jakies tam plastiki... itd.
ale czemu godzic sie na cos gorszego i jeszcze sie z tego cieszyc?
marlej ale nikt sie z tym jakoś nie godzi tylko przyjmuje do wiadomości i tyle. myślisz że jak bedziesz przez 40 stron pisał że ma twardy a nie miekki to ktoś w skodzie cię posłucha i da miękki? Mi osobiście nie chodzi o to ze narzekasz na plastik tylko i ilość tego narzekania. Każdy wie że masz takie zdanie ale czy w każdym swoim poście musisz to pokazywać. To tak jak by piramida od 40 stron pisał że lipa ta skoda bo dali tylko 180 koni w 1.8 a on liczył że będzie 200.
Tak samo było z rapidam chyba ze sto razy pisales że to "fabia z dupką". kazdy to widział wiedzial a ty ciagle to pisałeś. Po prostu to jest trochę męczące jak dla mnie. Tyle ode mnie w temacie twardości i miękkości :P
odnośnie podobieństwa do rapida to faktycznie jest duże i superb po fl też pewnie będzie podobny to tej 2.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
odnośnie podobieństwa do rapida to faktycznie jest duże i superb po fl też pewnie będzie podobny to tej 2.
No właśnie. Jadę sobie dzisiaj jak zwykle z pracy, skręcam na światłach w prawo i na chodniku widzę grupkę ludzi oglądających auto. Kątem oka od razu widzę nową Skodę, tylko też pytanie czy to był Rapid czy Octavia. W pierwszej chwili myślę, o kurcze nowa Octavia bo dość duże auto się wydawało, ale terasz już sam nie wiem jak obejrzałem foty :?: Fakt, faktem dość ładnie się prezentowało i z zewnątrz nawet duże było. Szkoda, że nie miałem się gdzie zatrzymać, ale na wiosnę pewnie będę w Skodzie na zmianie opon :P
No właśnie. Jadę sobie dzisiaj jak zwykle z pracy, skręcam na światłach w prawo i na chodniku widzę grupkę ludzi oglądających auto. Kątem oka od razu widzę nową Skodę, tylko też pytanie czy to był Rapid czy Octavia. W pierwszej chwili myślę, o kurcze nowa Octavia bo dość duże auto się wydawało, ale terasz już sam nie wiem jak obejrzałem foty :?: Fakt, faktem dość ładnie się prezentowało i z zewnątrz nawet duże było. Szkoda, że nie miałem się gdzie zatrzymać, ale na wiosnę pewnie będę w Skodzie na zmianie opon :P
najłatwiej z przodu poznać po lampach mi się wydaje ale też trzeba się chwilę przyjrzeć
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz