no więcej trochę o o3 niby konfigurator ale można tylko kolory zmienić felgi i wnętrze
aaa to :-) Bawilem sie tym wczoraj... :-)
ps. w salonie Skody w Gdansku zrobili jakies porzadku - zniknely czesciowo samochody i zrobilo sie troche pusciej... moze w tym tygodniu dowioza O3...
[ Dodano: Nie 17 Lut, 13 23:50 ]
Zamieszczone przez demmsi
Auto Świat podaje że Octavia III Kombi pojawi się u dilerów w kwietniu i będzie około 4k droższy od liftbacka :diabelski_usmiech
No i najlepsze...
W teście pomiędzy nowym leonem, a3, golfem 7 i O3 wygrała O3!
kombi nie moze byc duzo drozsze, bo nowy Auris tez bedzie zaraz w wersji kombi... czyli trzeba walczyc o klienta (glownie chyba flotowego) i cena kombi powinna byc chyba taka jak teraz.
co do porownania z Audi A3, to sorry, ale hehe - gdyby ktos postawil przede mna te dwa samochody ze slowami: bierz pan sobie, ktore chcesz, to pomimo faktu, ze siedzialem w nowym A3 a nie siedzialem w O3, to nie zastanawialbym sie nawet sekundy - bralbym Audi A3
ps. w tym roku wchodzi Audi A3 sedan... niby glownie z mysla o Amerykanach i Chinczykach, ale ciekawe na ile go wycenia w Europie...
Maicroft, BXE mam w O2 , a Golf ma oznaczenie silnika CHPA.Wiadomo nie da sie tego porównać w żaden sposób, jednak ta sama osoba- 2 inne auta, moc silników podobna, styl jazdy ten sam..
andriu21tg, Ale to najnowszej generacji silnik, wiec calkowicie inna bajka. Zmiana lancucha na pasek, wtryskow w tym malym jest 4 czy 8 (4 w glowice, 4 w dolot).
Maicroft, w karcie mam wklepane CHPA i mam funkcje start stop ale nie mam ACT(odłączenie 2 cylindrów).Jeśli to będzie w O3 tak śmigać jak w VII i będzie mniej awaryjne niż te na łańcuchu to będzie miodzio..
"Krat¹í namìøená délka zadního sedáku" - czyli to krotsze siedzisko tylnej kanapy.... a wiec na oko dobrze mi sie wydawalo, ze dziwacznie krotkie i na dluzszej trasie bedzie doroslemu niewygodnie (chyba ze pigmej). Co dziwne to ta nieszczesna tylna kanapa jest dluzsza... w Rapidzie (!!!). Oczywiscie jak sie z tylu wozi male (bo wysokiemu tez bedzie niewygodnie...) dzieci czy powietrze to nie przeszkadza, ale dziwi ze tak proste rzeczy potrafia nagle spieprzyc. Tak czy owak, skoro juz dwa razy to w testach Czesi podniesli to znaczy, ze owa za krotka tylna kanapa to nie jest tylko moje marudzenie po dokladnym obejrzeniu zdjec, ale fakt, ktory moze nieco utrudniac exploatacje, jesli ktos ma zamiar te kanape czesto wykorzystywac. Szkoda, ze takie glupie bledy sa robione.
Podejrzewam, ze w zakupach indywidualnych (nie flotowych) to wlasnie 1.2 tsi stukonne moze byc najczesciej wybierane. Choc na pewno ten 1.4 tsi 140konny jest od niego pod wzgledem osiagow o wiele lepszy. Tak szczerze mowiac porownujac osiagi nowych 1.4 tsi z 1.8 tsi to w sumie wiele sie nie roznia... i moze ten 1.4 to najlepszy optymalny silnik do O3.
W tym tygodniu lub w przyszłym być może mi się uda pojeździć O3, będzie u moich chłopaków do jazd testowych 1 egzemplarz.
oooo to podjedz nad morze do Gdanska ;-)))
ps. a tak serio to jakies fotki zrob!!! i opisz wrazenia :-)
ps.2 wlasnie Skoda obnizyla ceny na Superba kolejny raz w tym roku! - teraz znizka wynosi 8600 zl...od samej Skody (+ to co uda sie od dealera...). K..wa znowu mnie kusza... - zamowienia w tych cenach mozna skladac do 30 czerwca - przypuszczam, ze owa obnizka wiaze sie z checia wykorzystania czesci, ktore maja przed spodziewanym liftingiem modelu... Pytanie teraz takie - skoro Superba mozna miec w najtanszej wersji juz za 64k zl... to jesli cena O3 nie bedzie od razu nizsza - to po co kupowac O3?
Boze znowu mnie kusi ten cholerny Superb... (na egzemplarze z 2012 r. maja teraz promocje - niecale 23.000 zl od Skody (+to co jeszcze dealer obnizy) - ale tych aut pewnie jest malutko).
Ale ten guzik start jest w beznadziejnym miejscu IMO.
Nie mogli nawiercic dziury w desce, a tu robic oslone bez dziury.
Zgadam się, fajniej wygląda przycisk zamontowany w desce.
Myśle, że gdyby, był posiadaczem modelu z tym rozwiązaniem to przeniósłbym ten przycisk na dechę.
ee tam narzekacie ;P pomyślcie w ten sposób.. pakujesz sie z panną do auta i pytasz sie jej czy zdaje sobie sprawę z tego co twoje palce potrafią..?? Ona myśli co za zbok .. a ty wkładasz pod kierownice i auto odpala.. ona myśli ale zemnie kretynka a ty myślisz i pomyśl co jeszcze potrafią ;D:P hahehe
andriu21tg, akurat jadłem, mało nie zaplułem montitora :bow
A tak powżnie, to umiejscowanie tego przycisku jest bardzo intuicyjne i ręka sama podąża w to właśnie miejsce. Także jak dla mnie jest o.k., a mówię to z praktyki, bo w moim S II jest system Kessy i własnie przycisk do odpalania. Gdyby był na tunelu środkowym jak np. w VW, wymagałoby to jakiegos tam przyzwyczajenia, a tak, jest to to samo miejsce co tradycyjna stacyjka.
P.S.
Ciekwie jest jak czasami wsiadam do Clio II żony i chcę ... naciskać przycisk, aby odpalić auto 8)
andriu21tg, akurat jadłem, mało nie zaplułem montitora :bow
A tak poaznie, to umiejscowanie tego przycisku jest bardzo intuicyjne i ręka sama "leci' w to w to właśnie miejsce. Także jak dla mnie jest o.k., a mówię to z praktyki, bo w moim S II jest system Kessy i własnie przycisk do odpalania. Gdyby był na tunelu środkowym jak np. w VW, wymagałoby to jakiegos tak przyzwyczajenia, a tak jest to to samo miejsce co tradycyjna stacyjka.
P.S.
Ciekwie jest jak czasami wsiadam do Clio II żony i chcę ... naciskać przycisk, aby odpalić auto 8)
intuicyjnie bo przez powiedzmy ostatnie 10-15-x lat tam wlasnie siegasz zeby przekrecic kluczyk - ale miejsce na konsoli srodkowej jest zdecydowanie fajniejsze - przy najmniej dla mnie. Wydaje mi sie rowniez, ze wiekszosc marek ma ten przycisk wlasnie na konsoli.
A tak pol zartem pol serio - to przycisk w kolumnie kierownicy wyglada tak jakby ktos w garazu, przeniosl stacyjke w ukryte miejsce i tam ma zawsze wsadzony kluczyk, a na kierownicy wstawil chalupniczymi metodami przycisk...
intuicyjnie bo przez powiedzmy ostatnie 10-15-x lat tam wlasnie siegasz zeby przekrecic kluczyk
Dokładnie, dlatego ręka sama podąża własnie w to miejsce.
Zamieszczone przez yogi_at_pozen
Wydaje mi sie rowniez, ze wiekszosc marek ma ten przycisk wlasnie na konsoli.
No własnie, nie. Tu panuje raczej dowolność. Skoda - klumna kierownicy, VW - tunel środkowy, Renault - konsola środkowa. Mazda - kolumna kierownicy, Toyota - deska rozdzielcza obok kolumny kierownicy.
yogi_at_pozen, dokładnie masz racje jakby rzeźba..choc w Gofrze jest przy drążku zmiany biegów Big, też ma racje jak sie od 10 lat codziennie ok 4/10 razy ładuje nura pod kierownice aby tego szczura upchać w gniazdo to ręka idzie odruchowo.
Pytanie teraz takie - skoro Superba mozna miec w najtanszej wersji juz za 64k zl... to jesli cena O3 nie bedzie od razu nizsza - to po co kupowac O3?
Pytanie retoryczne ale i tak odpowiem
- bo lepiej mieć samochód konstrukcyjnie nowszy niz starszy
- bo superb jest brzydki ( z tym się nie zgadzam ale wielu tak myśli)
- bo lepiej mieć 140km w lzejszym samochodzie niz 125 w cięzszym
- bo po co wozić powietrze z tyłu
- bo kupując superba musiałbym wynieść wszystkie graty z garazu ( to mój indywidualny argument)
- bo lepiej się parkuje Octavie
Jakby kazdy patrzył na wielkość to by nie było na rynku Mini, Fiat 500, Lanci- kazdej. Właściwie nie powinno być tez SUVów,bo większość z nich to kompakty na szczudłach w cenie klasy średniej.
Ja przez parę lat nie planuję zmiany, ale jakbym teraz miał kupować samochód, to OIII 1,4 140 KM Ambition + zjechaliby z 74 kzł do np 68 kzł to powaznie bym się zastanowił i raczej Superba bym odpuścił
Zamieszczone przez Big
Ciekwie jest jak czasami wsiadam do Clio II żony i chcę ... naciskać przycisk, aby odpalić auto
Ja w Yarisie uparcie chce wrzucać 6 bieg, a tankując przed podjechaniem do dystrybutora muszę pomyślec z której strony mam wlew :wink:
Wydaje mi sie rowniez, ze wiekszosc marek ma ten przycisk wlasnie na konsoli.
No własnie, nie. Tu panuje raczej dowolność. Skoda - klumna kierownicy, VW - tunel środkowy, Renault - konsola środkowa. Mazda - kolumna kierownicy, Toyota - deska rozdzielcza obok kolumny kierownicy.
wiem ze to taka licytacja-przekomarzanie ale 3 na 5 ktore podales maja przycisk "obok" kierownicy a o to mi chodzilo, a 3 z 5 to wiekszosc jakby nie patrzec.
koniec OT - i tak tego nie zmienimy a narzekac nie ma sensu
yogi, jak Ci się nie podoba umiejscowienie przycisku, to zawsze możesz go zdublować gdzie tam chcesz.
zle mnie odbierasz - owszem polozenie tego przycisku z mojej perpektywy mogloby byc inne, ale absolutnie nie jest to argument na NIE dla kupna nowej O3
[ Dodano: Wto 19 Lut, 13 12:37 ]
natomiast jesli chodzi o duperele w aucie jak ta stacyjka, to argumentem mocno na NIE dla zakupu Skody ale Rapid jest brak sterowania tylnymi szybami - co z tego ze mam przycisk blokady tylnych szyb jak nie moge ich podniesc przed ich zablokowaniem jak mi juz je dzieciak opusci - idioci... dali jakas ujowa skrobaczke we wlewie paliwa a zlikwidowali sterowanie szybami. simply clever po prostu... ale to tyle oftopu bo zachaczam o inny watek tego forum
Komentarz