Zamieszczone przez perfex
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez paderoZamieszczone przez perfexMiejsca w bagażniku duużo, jak dla mnie to chyba nie do się go wykorzystać częściej niż raz w życiu
Ja do zadań bagażowych używam większych aut :lol: Na codzień wole rozmiar nie wielkiPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLZamieszczone przez MaicroftTen dach 8)
A bialych nie mieli na pokaz :roll:
Juz mowia o 4x4, ale co z tego jak pewnie dalej nie bedzie polaczenia ani 2.0TSI ani 2.0TDI z 4x4 i DSG
Tak patrzac w przod juz nie bedzie ani Golfa ani Octavi z silnikiem V6 pod pod maska ani R6. A szkoda
Komentarz
-
-
Byłem w salonie i się zdecydowałem. To musi być OIII !
Dla mnie auto idealne, nawet plastikowe boczki mi nie przeszkadzają :wink:
Zachorowałem na białą OIII 1.2 TSI Elegance, teraz szukam najlepszej oferty i tutaj prośba do Was o pomoc. Podobno macie bardzo życzliwego forumowego dileraJak się z skontaktować w celu wysłania specyfikacji do wyceny?
Komentarz
-
-
Verba, tu masz naszych Forumowych Dealerow. Jak zakupisz to wpadnij na Trojmiejskiego Spota
Komentarz
-
-
W końcu podszedłem do salonu, zrobiłem rundkę OIII 2.0TDI 150KM Elegance i faktycznie te boczki drzwi mają dużo plastiku, tylna kanapa taka strasznie płaska wraz z oparciem. Za kierownicą siedzi się wygodnie, lepiej jest wyciszona od OII, środek trochę smutny, niby czarny tak samo jak w mojej OII ale jakiś bardziej smutny. Bolero nie powala wyglądem. Na nierównościach poprzecznych słychać że ma belkę, ale jakoś przepaści nie ma, na 17" fajnie tłumiło nierówności i cicho. Ogólnie fajne autko.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Panowie, warto dopłacać do:
- świateł LED z tyłu
- funkcji corner w reflektorach przeciwmgłowych (w serii są zwykłe)
- trójramiennej kierownicy zamiast czteroramiennej
- pakiet chrom (auto w kolorze białym)
bo na pewno chcę zamówić dodatkowo:
- alarm
- Maxi-DOT kolor
- dywaniki
- SKODA Life Plus 60000
- osłona podwozia
- podgrzewana przednia szyba
- wycieraczka aero tył
- zapasowe koło
Samochód wyjściowy to Octavia III 1.2 TSI (105 KM) ELEGANCE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Verba- wycieraczka aero tyłPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VerbaPanowie, warto dopłacać do:
- świateł LED z tyłu
- funkcji corner w reflektorach przeciwmgłowych (w serii są zwykłe)
- trójramiennej kierownicy zamiast czteroramiennej
- pakiet chrom (auto w kolorze białym)
bo na pewno chcę zamówić dodatkowo:
- alarm
- Maxi-DOT kolor
- dywaniki
- SKODA Life Plus 60000
- osłona podwozia
- podgrzewana przednia szyba
- wycieraczka aero tył
- zapasowe koło
Samochód wyjściowy to Octavia III 1.2 TSI (105 KM) ELEGANCE
co do pytan:
- LED z tylu - mysle, ze nie ma sensu, zwykle rowniez wygladaja zacnie:
- corner - mi w ASO odradzono twierdzac, ze mozna aktywowac tę funkcje VAGiem samemu 8) (na pewno do czarnego warto zamowic ver black przeciwmgielnych)
- kierownica - kwstia gustu - ja biore 4ramienna z GSM i Radiem
- pakiet chrom - w bialym bez sensu. lepiej zrobic auto na black look - ciemne relektory, ciemne przeciwmgielne, ciemne szyby
- alarm - ok
- maxi dot kolor - pewnie można - choc ja wole tempomat zamiast tego
- dywaniki - mi daja za free :P
- life plus - wiecej kasy zostawisz w serwisie :|
- oslona podwozia - ok
- podgrzewana szyba przednia - mozna ale nie trzeba
- wycierasczka aero - zbedna rzecz
- zapasowe kolo - ok podstawa
ja biore jeszcze: 1.4 TSI Ambition
- pakiet simply clever
- tempomat
- oswietlenie przestrzeni nog
- gniazdo 230V
- listwa ograniczajaca przegrode wneki w bagazniku
- przeciwmglowe black
- przygotowanie pod telefon GSM
- ksenony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seedja biore jeszcze: 1.4 TSI Ambition
- pakiet simply clever
- tempomat
- oswietlenie przestrzeni nog
- gniazdo 230V
- listwa ograniczajaca przegrode wneki w bagazniku
- przeciwmglowe black
- przygotowanie pod telefon GSM
- ksenony
Może odpuszczę sobie to Life Plus i dołoże do ksenonów :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VerbaKsenony bierzesz z LED'ami czy bez?
Może odpuszczę sobie to Life Plus i dołoże do ksenonów :wink:
nie warto alarmu, kiery,cornerow, life plus. Alarm ci nic nie daje lepiej dobie kup potem jakas blokadę na skrzynie. kornery uruchomisz vcds-em i pewnie nie tylko cornery. Kiere sobie sam zamontujesz.Life plus po kiego chyba ze lubisz placić więcej za przeglądy a gwarancja jak dziala widać chociazby po watku ze springami gdzie już sap zaczyna kręcić.
ledy tylne bym wzial bo fajnie wyglądają.BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Wrocłw - Elcar na Grunwaldziej.
Brązowa O3 Elegance 1.4 TSI 140KM z ledami/xenonami, itp. stoi w salonie i można pomacać.
Dzisiaj udało mi się przejechać tym modelem.
Pozycja za kierownicą jest bardzo podobna do tej z O2, szybko i sprawnie da się wygodnie ustawić.
Przestrzeń wewnątrz z punktu widzenia kierowcy wydaje mi się mniejsza niż w O2, być może to jest wrażenie, lub też faktycznie jesteśmy bardziej "obudowani". Maska z przodu opada jakby bardziej w dół niż w O2 i nie widać jej za bardzo (siedzę w pozycji maksymalnie podwyższonej).
Niestety jak dla mnie komfort jazdy jest przeciętny, wydaje mi się nawet, że lepiej mi się jeździ moją O2 (być może to kwestia przyzwyczajenia).
Najgorzej wypadło wyciszenie. Powyżej 100km/h robi się głośno i im szybciej, tym bardziej słychać dość ostry świst powietrza. Jest to mniej więcej na poziomie O2, jednak jego (świstu) charakterystyka jest jakby bardziej ostra i przy 140km/h jest już bardzo nieprzyjemnie (imo - gorzej niż w O2 1.2TSI).
Silnik 1.4 TSI słychać wyraźnie i mocno, przy przyspieszaniu jest to na początku fajny i mocny mruk, jednak po chwili staje się to zbędnym hałasem.
Zawieszenie wydaje się pracować podobnie do tego z O2, nie odczułem znacznej różnicy na dystansie 30 km, tak samo nie byłem w stanie "zauważyć" tego, że mam z tyłu belkę skrętną zamiast wielowahacza.
Jeśli chodzi o silnik 1.4 TSI, to jego 140KM jest jak dla mnie idealne do Octavii, przyspieszenie i dynamika zauważalnie lepsze od 1.2 TSI.
Reasumując - najważniejsza rzecz, na jaką liczyłem w O3 - dobre wyciszenie - przepadła... VW pokazał palcem gdzie jest miejsce w szeregu dla O3. Być może oszczędzili na masie kosztem innych aspektów, dzięki czemu Octavia pozostała "biedniejszą" i dużo mniej komfortową kuzynką Golfa.
Niestety, a może i stety... mówię to po doświadczeniach empirycznych. Parę minut po przejażdżce O3 udałem się do salonu VW i przeprowadziłem jazdę testową G7 Highline z tym samym silnikiem. Jakie wrażenia? Totalnie odmienne...
Dlaczego nie kupię O3? Bo przejechałem się Golfem 7 Highline 1.4 TSI 140KM !!
Wyciszenie! Cicho i jakoś tak "aksamitnie"Tak, wiem, że to dziwnie brzmi, ale jadąc G7 mamy takie dziwne wrażenie dostojności, nie wiem jak to wytłumaczyć... Generalnie jest duuużo ciszej niż w O3, przy 140km/h jest ciszej w G7 niż w O3 przy 100km/h. Nie ma w ogóle tych "agresywnych szumów", jest słyszalny lekki podmuch powietrza, mało tego, im szybciej, tym podmuch ten wzmaga się bardzo delikatnie, silnik pracuje gdzieś tam z przodu, jednak nie przykuwa naszej uwagi swym brzmieniem. Zawieszenie jest twarde, ale reakcje na nierówności są zdecydowanie mniej uciążliwe niż w O3, jest po prostu dużo bardziej komfortowo. Wnętrze również sprawia wrażenie solidniejszego i lepiej spasowanego, poza tym to pochylenie konsoli środkowej w stronę kierowcy bardzo mi przypadło do gustu.
Porównałem sobie moją wygórowaną konfigurację O3 vs G7 i ceny wyszły na podobnym poziomie - ponad 80tys.
Biorąc to wszystko pod uwagę wniosek może być tylko jeden - czekam na G7 kombi, bo "awans" poziomy w postaci przejścia z O2 na O3-wyższy model - mija się kompletnie z celem...
Dwie rady rada dla kupujących O3:
- koniecznie przejedźcie się O3 na trasie gdzie da się rozpędzić przynajmniej do 140-150km/h,
- koniecznie przejedźcie się G7 na trasie gdzie da się rozpędzić przynajmniej do 140-150km/h,
Dopiero wtedy podejmiecie racjonalną decyzję.
Jeśli nie będzie Wam przeszkadzał szum i warkot O3 - OK, z czystym sumieniem możecie ją zakupić.
Jeśli jednak ktoś będzie miał podobne preferencje do moich - wybierze zdecydowanie G7.
Szkoda tylko, że G7 kombi może realnie trafić na salony dopiero pod koniec roku...Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOkompletnie ta tylna wycieraczka nie była potrzebna (szyba w tym nadwoziu się praktycznie nie brudzi) co innego w kombi.
BTW rzucilem okiem na allegro i np. za 62500 (czyli blisko cennikowej podstawy) mozna miec OIII z 1.4/140KM a za 71 tys. elegance z tym samym silnikiem.
[ Dodano: Sro 06 Mar, 13 21:12 ]
Zamieszczone przez blackpwPorównałem sobie moją wygórowaną konfigurację O3 vs G7 i ceny wyszły na podobnym poziomie - ponad 80tys.
[ Dodano: Sro 06 Mar, 13 21:12 ]
Zamieszczone przez blackpwSzkoda tylko, że G7 kombi może realnie trafić na salony dopiero pod koniec roku...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828krople deszczu czy snieg tez mocno ograniczaja widocznosc.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
Komentarz