Zamieszczone przez lukaszc2
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Ja jak szybko się napaliłem na Scouta III to już mi trochę przeszło. Brak schowka na desce rozdzielczej - ale to było wiadomo. Brak klimatyzowanego podłokietnika, brak podwójnych osłon p/słonecznych, brak zamykanych schowków po bokach w kombi, brak uchwytów w schowku przed pasażerem, fotele mają gorsze trzymanie boczne niż w O2, boczki drzwi w miejscu "kieszeni" są obite materiałem. Zawsze mi sie tam coś pochlapie więc w O2 można to umyć bo jest plastik. Szkoda troche. Co komu te rzeczy przeszkadzały?Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_Cyt:
"W III generacji konstruktorzy chyba czuli jakie piętno na nich spoczywa i stworzyli wnętrze którego by nie powstydziło się Audi w swojej podstawowej odmianie!"
Nie krytykowałem tego wnętrza ale to chyba za odważna opinia.
Jak tak miałoby robić audi to po co kupować...Audi - wszyscy szturmem po skodę.
Niektórzy to już swą dziennikarską/redaktorską rzetelność potrafią postawić na szali za jakieś gratisy/bonus lub inne gifty lub gdy piszą "pod presją" szefów.
Widac Pan redaktór nigdy nie siedzial w nowym Audi... ale widzial na zdjeciach :-)
ps. Pamietam jak kiedys jakis redaktór napisal, ze kabina dacii logan przypomina czesciowo te w Audi TT... bo sa podobne z ksztaltu kratki wentylacyjne...
[ Dodano: Pią 15 Mar, 13 17:56 ]
Zamieszczone przez tomekjmopl
hehe, no cos w tym jest ;-)))
a tak serio, to 1.4 mpi ma te glowna zalete - ze powinien w teorii przetrwac dluuuuugo bez ruszania. Ma male spalanie (zobaczcie moje wyniki na motostat - tam sa i wyniki mojej O2 1.4 mpi i Golfa VI z tym samym silnikiem), do przepisowej, spokojnej jazdy starcza w 108%, jest cichy i bezobslugowy.
a ciekawe jak to bedzie z tym najslabszym 1.2 tsi 85 kucy - bo gdyby byl tez bezawaryjny to powiem wprost - IMHO to bylby calkiem fajny silnik dla ludzi jezdzacych spokojnie... tylko tak naprawde nie wiadomo jak to bedzie z jego bezawaryjnoscia, jest w nim pewnie troche rzeczy ktore sie spieprzyc moga czy zuzyc. Znam posrednio goscia ktory opisuje auta uzywane w Motorze, i on np. napisal cos takiego (nie w gazecie, ale na swojej stronie), ze ma informacje od pracownikow-kolegow z VW, ze nowy tak malo spalajacy silnik w VW Up/Skoda Citigo zaprojektowany jest na 150kkm , ze taka jest jego zywotnosc... Moze to prawda, a moze nie. ale fakt jest taki ze przy 1.4 mpi nikt kto go projektowal nie planowal jeszcze ze ma sie zepsuc po okreslonym przebiegu... a ciekawe jak to jest z tymi tsi... Moze nie... ale moze tak...
ps. swoja droga ja moim Golfem VI mam spalanie srednie takie jak ludzie w VW Upach czy Skodach Citigo....
pozdro - przeczytam teraz ten artykul co to jest o slimaku 1.2 tsi 85 kucy :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marek__82Z tą żywotnością silnika Up/Citygo nie chce mi się wierzyć :roll:
ps. ja jechalem VW Up i bez wysilku mialem w miescie spalanie 5,6 litra w ruchu normalnym. Wiec na trasie pewnie mialbym z litra mniej - dlatego pod katem spalania ten silnik bardzo mi sie spodobal. a co do jego zywotnosci to tak naprawde nigdy sie pewnie tego nie dowiemy jak go tam zaprojektowali.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marek__82marlej108, Ale taką lipe by zaprojektowali i puścili?
ale mysle, ze idealny dla producenta samochod to taki, z ktorego zadowolony jest 1 wlasciciel, a potem najlepiej niech sie rozpadnie :-)
ps. warto zwrocic uwage, ze ceny passatow z problematycznym 2.0 tdi sa czesto takie same albo nawet nizsze niz O2 z 1.9 tdi... a wiec teoretycznie gorszy (slabszy, starszy silnik, tanszy) motor jest ... lepszy :-))))
moze kiedys moj 1.4 mpi to bedzie marzenie ;-))))))
ps. przeczytalem ten tescik - w sumie to ... nic w nim nie ma oprocz stwierdzenia (zreszta slusznego) ze te 85 kucy choc brzmi smetnie to jednak daje rade przy spokojnej jezdzie.
Gdyby jeszcze VAG na serio zrobil te silniki dobrze, zeby byly takie jak 1.6 i 1.4 mpi - czyli odporne i bezproblemowe to byloby swietnie. Tylko hehe, czy to by sie oplacalo... :-) zrobic cos co starcza na dluuuuuugi czas? ;-)
ps.2 jest tez w tescie sluszna uwaga ze dobieranie opcji moze szybko cene podbic i to ostro.
To kto oprocz kolegi Padero zamowil juz O3????????
a tu kolejny test O3
i specyficzny cytat z tego testu: "Przez 17 lat obecności na polskim rynku Skoda Octavia zadomowiła się na nim jak Turcy w Berlinie."
Octavia niczym Turek w Berlinie??? Co za brednie :-)
Komentarz
-
-
ale nie mówimy o rSAP który jest formą "użyczenia" karty SIM dla osobnego telefonu GSM wmontowanego w aucie który przejmuje calość komunikacji GSM
tylko o "wzmacniaczu sygnału" dla telefonu GSM sparowanego z BT_Skoda zwykłym profilem "headset" lub "Hands-Free Profile" w którym to za komunikacje GSM odpowiada telefon "słuchawka" mobilna nie mająca bezpośredniego połączenia z zewnętrzną anteną GSM
profil rSAP to osobna bajka
Komentarz
-
-
i ja też przejechałem się O3 2.0 TDI ęlegance :szeroki_usmiech niestety, było to ok. godz. 17.30, wiec warunki marne, widoczność momentami na 50m /śnieg/. nie podniecam się, bo czekam na Combi 1.8 TSI 4x4, a to ma być już za parę miechów :yay: wrażenia średnie i mówię to jako kierownik OI. myslałem, że silnik będzie bardziej wyciszony. przy przejazdach przez progi zwalniające i tym podobne nierówności podłużne, słychać było wyraźne hałasy z zawieszenia. jak dla mnie progres, ale spodziewałem się więcej. niestety, "big brader" zdaje się nie pozwolił... :evil: pogoda nie pozwoliła na większe testy, a szkoda, bo na obwodnicę 3-city niedaleko ....Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez szkodadaje radę
Oczywiście, bagażnik :lol: , oczywiście spalanie, ale w takich kategoriach ogólnomotoryzacyjnych to w ogóle nie ma o czym gadać...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftmarlej108, Dobrze mi sie zdaje, ze 90% Twoich jazd to trasa z pyrkaniem nie przekraczacym 100km/h ??
Dlatego twierdze, ze dla takiego kierowcy jak ja - te 1.2 tsi by starczylo, tylko mysle, ze ten silnik nie bedzie tak wytrzymaly jak 1.4 mpi... bo ma nie byc wytrzymaly :-) ale to tylko moja niesmiala sugestia biorac pod uwage opisy przygod niektorych (a nie wszystkich!) uzytkownikow tych motorow. Zgodnie z zalozeniami producenta - rzecz ma sie... zyżyć a nie sluzyc nie wiadomo ile :-) Ktos musi kupowac :-)
Komentarz
-
-
To kto oprocz kolegi Padero zamowil juz O3????????
Biel i czerwien sa po 600 PLN od 12.03.13.
[ Dodano: Sob 16 Mar, 13 09:50 ]
Panowie. co prawda zomowienie juz zlozone ale mam mozliwosc modyfikacji przez kilka dni.
Prosze o rade. Tylko bez "nie bierz OIII - bierz OIIFL", "nie bierz TSI - bierz TDI" itp
Auto firmowe - ten egz bedzie jezdzil troche po miescie - troche w trasy. Musze sie zmiescic w okreslonej kwocie ktora spelnia:
1.4 TSI Elegance - na styk - wyposazenie standardowe + plus pierdoly typu dywaniki itp
i to auto jest juz formalnie zamowione
1.2 TSI (105KM) Elegance - i tu moge dobrac ksenony i jestesmy na styk (moze zostanie 500 PLN)
i teraz pytanie jak 1.2 bedzie sie spisywal jako silnik we flocie?
Prosze o racjonalne opinie.
Komentarz
-
Komentarz