Nie wiem czy tak samo, bo nie jezdzilem A4... wiem tylko ze bylo bardzo cicho.
W A4 jest cicho szczególnie z moim silnikiem :twisted: .Po O3 się takiego wyciszenia nie spodziewam i nawet nie wymagam tego jak napisałem wyżej.
W O3 szkoda ,że do podparcia maski jest drut a nie amor. Tego pewnie mi będzie brakowało bo się od 10 lat przyzwyczaiłem do amora a wczoraj zauważyłem ,że tego nie ma. :wink: - PS. tylko nie zaczynajcie dyskusji na 10 podstron nt. drutu do maski.
A co do druta... OMG! Za przykladanie uwagi do boczkow takie gromy tu leca, ze juz prawie drewno na stos co poniektorzy niosa, a tu pret pod maska przeszkadza? A poza tym przeciez to niemieckie(w praktyce) auto, tam sie pod maske nie zaglada! (przynajmniej tak slyszalem)
A co do druta... OMG! Za przykladanie uwagi do boczkow takie gromy tu leca, ze juz prawie drewno na stos co poniektorzy niosa, a tu pret pod maska przeszkadza? A poza tym przeciez to niemieckie(w praktyce) auto, tam sie pod maske nie zaglada! (przynajmniej tak slyszalem)
wymaga jak najbardziej w starym seacie z 2003r zamiast drutu mam amorek a to taka kicha w O3 .
W O3 szkoda ,że do podparcia maski jest drut a nie amor. Tego pewnie mi będzie brakowało bo się od 10 lat przyzwyczaiłem do amora a wczoraj zauważyłem ,że tego nie ma. :wink: - PS. tylko nie zaczynajcie dyskusji na 10 podstron nt. drutu do maski.
Powiem Wam, że właśnie dlatego sprzedałem O2 i zrezygnowałem z O3.
Po paru latach posiadania amorka pod klapą w GIV z 98 roku nie mogłem znieść jego braku w octaviach. Moje życie przez to było do bani. Straszne i poniżające było to dotykanie tego (tfuu) druta podczas podnoszenia maski raz/dwa razy w miesiącu jesienią/zima, czy raz na 2-3 miesiące wiosną/latem. Jak można z tym dłużej żyć? Nie wyobrażam tego sobie. Wytrzymałem tylko 3,5 roku z tym drutem i musiałem po tym leczyć nerwy w Ciechocinku.
Nigdy więcej :!:
Teraz mam auta idealne - obydwa mają amorek pod klapą - reszta jest mniej istotna.
Alonzo_, też kilka lat patrzyłem na drut ale w pewnym momencie powiedziałem dość, nie zniosę tego dłużej i miałem do wyboru zepchnąć auto do Wisły lub wymienić drut na amortyzator :!:
:lol:
[ Dodano: Sro 17 Kwi, 13 11:39 ]
Zamieszczone przez kabanos
Wczoraj po raz pierwszy widziałem OIII na ulicach Krakowa. Niebieściutka na ksenach i światłami ledowymi. Piękna :slinka
Bo O3 to piękny samochód, ci którzy go krytykują po prostu się nie znają i zapewne jeżdżą samochodem dla ludu :lol:
Alonzo_, też kilka lat patrzyłem na drut ale w pewnym momencie powiedziałem dość, nie zniosę tego dłużej i miałem do wyboru zepchnąć auto do Wisły lub wymienić drut na amortyzator :!:
:lol:
Może zbiorowy proces przeciw Skodzie za zmarnowane zdrowie i nerwy?
A u Ciebie za dodatkowe koszta, u mnie też bo w sumie przez ten drut musiałem zmieniać auto. :szeroki_usmiech
Alonzo_, też kilka lat patrzyłem na drut ale w pewnym momencie powiedziałem dość, nie zniosę tego dłużej i miałem do wyboru zepchnąć auto do Wisły lub wymienić drut na amortyzator :!:
:lol:
Może zbiorowy proces przeciw Skodzie za zmarnowane zdrowie i nerwy?
A u Ciebie za dodatkowe koszta, u mnie też bo w sumie przez ten drut musiałem zmieniać auto. :szeroki_usmiech
Dobrze że przynajmniej boczki mam miękkie bo chyba bym się pociął lub powiesił :diabelski_usmiech
Teraz mam auta idealne - obydwa mają amorek pod klapą - reszta jest mniej istotna.
Hehe
Na szkoleniu w Opalenicy sprawdziliśmy wszystkie auta, które były dostępne pod kątem właśnie posiadania siłownika maski. I co? Ja stawiałem mocno na Forda, w końcu Mondeo ma, to i może Focus. Ale niestety nie. Z całej stawki:
- Kia Ceed
- Hyundai i30
- Ford Focus
- Skoda Octavia
- Toyota Auris
- Renault Megane
- Opel Astra
Tylko Meganka miała siłownik Ale i tak jej to w niczym nie pomogło...
Przyjdzie panience jeżdzacej Megane otworzyć maskę w Octavii - nie będzie wiedziała jak ją podeprzeć i zapyta się przechodzącego faceta: "Panie, jak pociągnąć druta?" :szeroki_usmiech
Alonzo_, ale amor kosztuje 200-250 zł.
Mnie by nie przyszło do głowy, aby zmieniać auto tylko z tego powodu. :diabelski_usmiech
Dla O3 pewnie też amor pojawi się wkrótce. Zawsze 1 mod więcej
Alonzo_, ale amor kosztuje 200-250 zł.
Mnie by nie przyszło do głowy, aby zmieniać auto tylko z tego powodu. :diabelski_usmiech
Dla O3 pewnie też amor pojawi się wkrótce. Zawsze 1 mod więcej
Ale sie dałem zrobić .... zamiast 250 zeta .....60 tysia psu w dupę.
Szlag I to przez kawałek krzywego druta
Alonzo_, a wystarczyło wnikliwiej poczytać forum :diabelski_usmiech
...zamiast kłócić sie z Bigiem?
Wiem to chciałeś napisać... :cry:
Trudno, obecną hulajnogę zjeżdżę i potem kupię sobie O6 albo O7 - jak będzie miała amorek :wink:
Koniec z drutem i pitoleniem o drucie.
Seed, Czy Ty jeśli dobrze pamiętam białą zamówiłeś?
Fajnie to wygląda. W jasnych kolorach widzi mi się bardziej. Może dlatego ze ten jej kształt dla mnie robi takie dziwne wrażenie , że na żywo nie wydaje sie taka duża jakiej się spodziewałem, zwłaszcza w czarnym. W jasnym jej lepiej - IMO :wink:
Oczywiście to kwestia gustu i mnie nadal nie kręci ale w sumie im więcej oglądam takich materiałów tym wydaje mi się coraz pozytywniejszy ten wygląd.
Nadal uważam, że jak będa sensowne upusty to wersja np 1,4 będzie sie dobrze sprzedawać. Drogie 2.0 TDI będa raczej stanowiły margines ale benzynowe będą schodzić.
Jeszcze chwila i sądze że będzie tego sporo na drogach.
A co do związków zawodowych... nie wiem dlaczego w naszym ustroju nadal sie toleruje to ich rozpasanie. Ok czasami powalczą o prawa zwykłego pracownika ale w większości wg mnie to rak wielu polskich dużych firm i jak tu Pan powiedział przyczyna sromotnych porażek często obiecujących projektów i pomysłów.
W tym przypadku "wrogie przejęcie" i obcy kapitał pokazał, że przy odpowiednim podejścu mógłby być wspólnym sukcesem. I jest ...tyle że nie naszym :cry: .
Także "tłustym, nażartym z dużą pensyjką" szefom różnych związków życzę "dalekowzroczności" i tego aby rzeczywiście zawsze mieli na względzie to o co powinni walczyć a nie tylko własne gierki i koryto.
Nová octavia má ambice konkurovat i vozům střední třídy. Jestli právem, to ukáže duel s Hyundaiem i40, který se netají odhodláním komplikovat škodovce život. Poprvé budeme octavii soudit podle náročnějších pravidel manažerského segmentu.
cos dla uzytkownika Alonzo_
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
??????
Nie znam tego języka a auto-tłumacz mnie roz...kłada jak czytam to coś bez ładu i składu.
Co tam piszą? Że jest średniak? Że wyszła generalnie lepiej? No praktycznością to na pewno, a w reszcie?
Szczerze, z chęcią bym to poczytał ale w "strawnym" tłumaczeniu.... :cry:
Jedyne co wiem to to , że i40 w sedanie wygląda na tych fotkach zajebiście (a na żywo jeszcze lepiej) :wink:
Ale umawiam się na jazdę próbną Octą żeby ja sprawdzić.
lukaszc2 jeszcze Cię nie ma w showroomie????????
Na co czekasz, chooopie?
Pogoda raczej ładna, pstrykaj foty i zapodawaj
Komentarz