Zamieszczone przez Agamek12
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ukukZamieszczone przez blackpwMoże faktycznie złego słowa użyłem ("nie nadaje"), jednak dla mnie tak faktycznie jest.
Piszesz, że chciałbyś "troche lepiej", a ja powiem Ci, że to "trochę" za jakiś czas urośnie do "kurde muszę zmienić auto".
Jeśli ktoś ma zamiar wydać ponad 70tyś. na auto, to moim zdaniem ma on już jakieś większe oczekiwania, i komfort jazdy na trasach ma kolosalne znaczenie. Dlatego właśnie oczekiwania miałem wysokie po O3 (nowa platforma, te same podzespoły co w G7, itp.), zawiodłem się właśnie na wyciszeniu, ten szum wiatru o karoserię (taki ostry) przy większej prędkości jest dla mnie strasznie wkurzający.
Tak, można zmienić markę/klasę auta, jednak ja też wolałbym O3 z jakością G7 dlatego ten niesmak pozostał... u Ciebie jest to jeszcze na etapie "chciałbym troche lepiej".
PS. Zawsze można po prostu kupić O3, a dyskomfort traktować jako "cena za markę"
Poza tym, ogolnie jestem w stanie z wielu rzeczy zrezygnowac (jak np. materialowy boczek :lol: ) ale jednak wyciszenie, to IMO jedna z lub nawet najwazniejsza cecha auta. Nie ma nic gorszego, niz samochod ktory meczy i psuje radosc z jazdy. I co gorsza OIII jest gdzies pomiedzy, nie jest na tyle glosna zeby meczyla (wtedy by odpadla i glowy nie zawracala :twisted: )... ale do szczescia jednak troche brakuje
Mysle, ze ewentualny zakup OIII moglby dojsc do skutku przy baaaardzo korzystnych warunkach finansowych. Zebym po kazdej niechcinej mysli typu... "kurde, troche tu glosno" mogl dodac... "no tak... ale przeciez zaplacilem 15k mniej niz za Golfa" :lol:
Za ok 70 tys zl mozna kupic autko z przebiegiem ponizej 150 000km i jeszcze dluuuuugo latac w full wypasie i blogiej ciszy :szeroki_usmiech
Chyba, ze ktos musi koniecznie miec nowke.... :wink:
Komentarz
-
-
kurczak1985, do takiej audi trzeba mieć wygląd (szczególnie białe skarpety, grzebień w tylnej kieszeni) i pieniądze :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kurczak1985Dobrym wyborem zatem bedzie dla Was audi a6 c6 avant 2.0 tdi CAHA CR
Za ok 70 tys zl mozna kupic autko z przebiegiem ponizej 150 000km i jeszcze dluuuuugo latac w full wypasie i blogiej ciszy
Chyba, ze ktos musi koniecznie miec nowke....
Jeśli już to A4/E91 mooooże E61
Problem z takimi autami jest taki, że aby kupić dobry egzemplarz, to trzeba znaleść go od znajomego, lub mieć "szczęście", ale na to nie liczę...Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackpwDlatego właśnie oczekiwania miałem wysokie po O3 (nowa platforma, te same podzespoły co w G7, itp.), zawiodłem się właśnie na wyciszeniu, ten szum wiatru o karoserię (taki ostry) przy większej prędkości jest dla mnie strasznie wkurzający.
Polecam koledze VW Jettę, Golfa VVII, Opla Insignię lub Astrę. Zwłaszcza Insignia jest bardzo warta zainteresowania, nie dość, że to prawdziwy samochód klasy D, doskonale wyglądający, z dobrymi niesypiącymi się (jak tsi) silnikami benzynowymi.
Komentarz
-
-
Jetta podobno jest rowniez slabo wyciszona... Zostala ona rzucona na rynek europejski "na odwal sie", tak troche przy okazji... Bo ogolnie przeznaczona jest na rynek USA, gdzie pelni role plastikowego "taniowozu".
Astra mialem jezdzic, ale gdy po raz 3-ci robilem podejscie... ostatecznie powiedzialem sobie, ze na dluzsza mete tego wnetrza jednak "nie zniese". Mimo, ze materialy same w sobie sa lepsze od OIII, to projekt sprawia, ze mozna tam w srodku dostac ADHD. Wszedzie jakies dziwaczne luki, daszki, tandetne "chromy", waska i przeladowana konsola srodkowa.... oraz najwazniejsze, czuje sie tam klaustrofobicznie. Samochod wydaje sie po prostu waski w srodku...
A co do aerodynamiki... Szczerze nie sadze, zeby OIII byla jakos wyraznie mniej aerodynamiczna niz Golf. Roznice w wyciszeniu to wlasnie maty bitumiczne oraz gabkowo/ filcowo-podobne + izolacja na nadkolach + szyba akustyczna + ewentualnie jeszcze szyby boczne laminowane etc.
Gdyby sie uprzec i chciec nowa OIII rozkladac na czynniki pierwsze, to mysle ze wszystko poza szyba akustyczna dalo by sie "nadrobic".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukA co do aerodynamiki... Szczerze nie sadze, zeby OIII byla jakos wyraznie mniej aerodynamiczna niz Golf. Roznice w wyciszeniu to wlasnie maty bitumiczne oraz gabkowo/ filcowo-podobne + izolacja na nadkolach + szyba akustyczna + ewentualnie jeszcze szyby boczne laminowane etc.
Wyciszenie i wygłuszenie jest jednym z najważniejszych aspektów przy projektowaniu porządnych samochodów, nie tylko klasy D i E, ale nawet C. Skoda się do takich samochodów nie zalicza, w Skodzie ma być bardzo głośno. :twisted:
[ Dodano: Sob 13 Kwi, 13 09:56 ]
Zamieszczone przez ukukJetta podobno jest rowniez slabo wyciszona... Zostala ona rzucona na rynek europejski "na odwal sie", tak troche przy okazji... Bo ogolnie przeznaczona jest na rynek USA, gdzie pelni role plastikowego "taniowozu".
Astra mialem jezdzic, ale gdy po raz 3-ci robilem podejscie... ostatecznie powiedzialem sobie, ze na dluzsza mete tego wnetrza jednak "nie zniese". Mimo, ze materialy same w sobie sa lepsze od OIII, to projekt sprawia, ze mozna tam w srodku dostac ADHD. Wszedzie jakies dziwaczne luki, daszki, tandetne "chromy", waska i przeladowana konsola srodkowa.... oraz najwazniejsze, czuje sie tam klaustrofobicznie. Samochod wydaje sie po prostu waski w srodku...
Komentarz
-
-
Pozostane jednak przy swoim To o czym piszesz mysle, ze zaczyna miec znaczenie w przypadku jakis ekstremow... czyli samochodow wysokiej i najwyzszej klasy. IMO najwieksze znaczenie, ma to o czym pisalem + jeszcze porzadne wielowarstwowe uszczelki drzwiowe.
Ale z jednym sie zgodze, Skoda jest na tyle cicha/glosna na ile zostala zaprojektowana, jest to swiadoma decyzja, a nie "tak wyszlo" bo sie nie przykładaliśmy przy projektowaniu.
No i w Skodzie nie jest "bardzo glosno"... Bardzo glosno to jest np. w Civicu Sedan. Polecam przejażdżkę! przy 90-100 efekt jest jak przy 120-130 w Skodzie :twisted:
Odnosnie Insigni... ale to przeciez troche inna klasa i inne pieniadze! Gdyby tak odbiegac to ja polecam zaznajomienie sie z Francuzami... mysle ze C5-tce nawet Insignia nie podskoczy, bo jadac tym samochodem ma sie wrazenie calkowitej izolacji od otoczenia Stosunkowo dobry pod tym wzgledem byl tez Avensis.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukAle z jednym sie zgodze, Skoda jest na tyle cicha/glosna na ile zostala zaprojektowana, jest to swiadoma decyzja, a nie "tak wyszlo" bo sie nie przykładaliśmy przy projektowaniu.
Nie piszę o ekstremach, o samochodach klasy E lub wyższej. Piszę o zwykłych samochodach klasy D, do których aspiruje Octavia, a nawet o samochodach klasy C.
Dlatego radzę, że jak ktoś ciągle ma coś do Octavii (boczki, silniki, wygłuszenie itp itd) to niech kupi sobie uczciwy samochód klasy D np. Insignię i niech cieszy się motoryzacją. Nawet jak się poszuka, to można kupić prawdziwy samochód klasy C, który będzie lepszy od Octavii III, będzie miał lepsze silniki (po co eksperymentować z tsi) i będzie po bożemu wygłuszony, bo normalni producenci, chcą aby ich produkty były jak najlepsze, a nie jak najgorsze, bo mogą komuś zagrozić :twisted:
Komentarz
-
-
Gdzieś kiedyś czytałem ze rolls royce przez to ze wszystko tam skladaja manualnie ma tak dopracowany silnik czy cos i cala bryle ze ne ma tam wygluszenia w ogole i jest najcichszym autem. Nie wiem na ile to prawda. Powiem szczerze tez lubie dobrze wygluszone auta, ale poprostu jak robi sie glosno to przekrecam pokretlo w prawo i lece dalejJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FerdDlatego radzę, że jak ktoś ciągle ma coś do Octavii (boczki, silniki, wygłuszenie itp itd) to niech kupi sobie uczciwy samochód klasy D np. Insignię i niech cieszy się motoryzacją.
Mamy już dosyć tego bełkotu i dosyć trollowania wszystkich wątków o O3, TSI itd. Do niezobaczenia.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
Komentarz