No to się pochwalę. Wczoraj odebrałem autko :szeroki_usmiech
Gratulację auta niech służy długo bez problemów
Czekamy na zdjęcia
Ja jeszcze muszę trochę poczekać.
Powiedz jaki w końcu masz silnik widzę małą nieścisłość.
W stopce piszesz o wersji 1.2.TSI 105 KM a w profilu masz napisane CJZB czyli 85 KM.
Chciałbym się też przejechać tą słabszą wersją aby zobaczyć jak to jeździ ale nigdzie w okolicy jej nie mają. Może rzeczywiście nie warto dopłacać tyle do 6 biegu.
No to się pochwalę. Wczoraj odebrałem autko :szeroki_usmiech
Gratulację auta niech służy długo bez problemów
Czekamy na zdjęcia
Ja jeszcze muszę trochę poczekać.
Powiedz jaki w końcu masz silnik widzę małą nieścisłość.
W stopce piszesz o wersji 1.2.TSI 105 KM a w profilu masz napisane CJZB czyli 85 KM.
Chciałbym się też przejechać tą słabszą wersją aby zobaczyć jak to jeździ ale nigdzie w okolicy jej nie mają. Może rzeczywiście nie warto dopłacać tyle do 6 biegu.
Niedopatrzenie. Jeszcze nie ogarnąłem wszystkiego. Mam 105KM
się też przejechać tą słabszą wersją aby zobaczyć jak to jeździ ale nigdzie w okolicy jej nie mają. Może rzeczywiście nie warto dopłacać tyle do 6 biegu.
Warto, warto i to nie tylko do 6-go biegu, który da ci mniejsze spalanie i większą ciszę wewnątrz auta. Warto dopłacić do wersji 105 KM głównie ze wzgledu na większy o 15Nm moment obrotowy i uzyskiwany w większym o 500 obr/min zakresie (do 4000 zamiast do 3 500 obr/min). Uwierz mi to wartośc odczuwalne. Dzięki temu silnik będzie bardziej elastyczny i przyjemniejszy w codziennej eksploatacji.
2. Start&Stop. Przy spokojnej jeździe od świateł do świateł niby OK ale jak to ktoś zauważył przy chęci szybkiego zniknięcia z krzyżówki mogą być problemy. Do tego mam obawy o wytrzymałość poszczególnych podzespół. Tak wiem niby są wytrzymalsze ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten system nie ma ujemnego wpływu na auta jeśli chodzi o zużycie elementów. Jeździłem kilka minut a silnik gasł mi co chwilę za każdym razem jak wrzucałem na luz. Na szczęście da się to wyłączyć.
W wielu autach od dawna to jest i nie słyszałem, żeby ktoś miał z tym jakieś problemy.
Pojawił sie nowy pakiet do O3 - AMAZING(czy jakoś tak):
refektory bi-xenon z afs z led dziennymi black+black halogeny+doświetlanie+tylne led+ light Assistant z czujnikiem deszczu (COMING HOME, LEAVING HOME, TUNNEL LIGHT)+ściemniające się usterko wsteczne+asystent pasa ruchu LANE ASSIST+ boczne poduszki powietrzne dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy-całość warta 8100zł w pakiecie 4100zł
Pojawił sie nowy pakiet do O3 - AMAZING(czy jakoś tak):
refektory bi-xenon z afs z led dziennymi black+black halogeny+doświetlanie+tylne led+ light Assistant z czujnikiem deszczu (COMING HOME, LEAVING HOME, TUNNEL LIGHT)+ściemniające się usterko wsteczne+asystent pasa ruchu LANE ASSIST+ boczne poduszki powietrz
ne dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy-całość warta 8100zł w pakiecie 4100zł
jest to w jakims cenniku? slyszalem o tym ale nie wiem skad kazdy ma o tym informacje. W konfigiratorze tego nie ma
Grzesk ogólnie to pewnie, że 105km będzie lepiej się zbierał itd. (aczkolwiek z tym hałasem wątpię aby była jakaś większa różnica bo 85km w ogóle nie słychać...ale ja też nie jeżdżę więcej niż 120km/h bo nie czuję takiej potrzeby ). Do mojej jazdy idealnie ten silnik wystarczy, poza tym finansowo nie ogarnąłbym 105km Jak chcesz jeździć z jakimiś przyczepkami to polecam mocniejszą wersję bo też więcej mocy Ci będzie potrzeba. Mnie b. cieszy fakt, że nie ma tego shitu start/stop w 85km i nie muszę się bawić w wyłączanie tego po każdym zapłonie. Dodam jeszcze, że o ironio 1.2 TSI 85km lepiej się wyprzedza niż 1.6mpi xD i to na 4 lub 5 biegu a same osiągi (przyspieszenie do setki i prędkość max są prawie identyczne).
Co do stukania to mam dopiero ~800km nalatane (mało jeżdżę) i nic takiego nie usłyszałem, chociaż jak najechałem na wyższy krawężnik to coś stuknęło ale to raczej był gaśnica bo ją zapomniałem dobrze przymocować i czasem sobie podskoczy Ale spoko będę obserwował temat i dam znać jak coś.
Dontak - gratulacje też miałem ten szok i do teraz autko cały czas mnie zaskakuje xD Ostatnio 2 razy się zestresowałem
1. Jak skończył się płyn w spryskiwaczu i wywaliło mi sygnał dźwiękowy + żółty trójkąt (na skrzyżowaniu zgłupiałem ocb xD zanim zobaczyłem komunikat tekstowy).
2. Myślałem, że coś z wycieraczkami się dzieje.... ale w instrukcji przeczytałem, że normalnym jest samo przesunięcie o 1-2cm piór co 3 wyłączenie zapłonu w celu zabezp gum blablabla)
No właśnie te zaoszczędzone sie przydadza Natomiast w czeskim konfiguratorze kilka dni temu wprowadzili bardzo duzo zmian np. Bezkluczykowe zamykanie w cenie elegance, dopłata do bolero, itd. Doszły tez opcje jak aktywny tempomat, front assist itd...
Kurcze czekam jak to sie od 23 tygodnia bedzie przedstawiac ale w Polskim cenniku. Tak żeby mieć konkret:/
do teraz autko cały czas mnie zaskakuje xD Ostatnio 2 razy się zestresowałem
1. Jak skończył się płyn w spryskiwaczu i wywaliło mi sygnał dźwiękowy + żółty trójkąt (na skrzyżowaniu zgłupiałem ocb xD zanim zobaczyłem komunikat tekstowy).
2. Myślałem, że coś z wycieraczkami się dzieje.... ale w instrukcji przeczytałem, że normalnym jest samo przesunięcie o 1-2cm piór co 3 wyłączenie zapłonu w celu zabezp gum blablabla)
Zatem polecam lekturę instrukcji
Nie to, żebym zazdrościł nowiutkiej O3 :diabelski_usmiech , ale w O2FL te funkcje również były/są :diabelski_usmiech
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Ci co jeździcie wersją 85 KM możecie też to potwierdzić, że będzie mała różnica?
Kolego ciężko obiektywnie to potwierdzić mam 85 KM a żebym był obiektywny musiałbym mieć jedną i drugą (chwilowa jazda 105 KM nie da odpowiedzi na Twoje pytanie). Należało by pojeździć na przemian jedną i druga i po 2-3 kkm i wtedy coś napisać.
[ Dodano: Sro 15 Maj, 13 22:27 ]
Zamieszczone przez neoXs
2. Myślałem, że coś z wycieraczkami się dzieje.... ale w instrukcji przeczytałem, że normalnym jest samo przesunięcie o 1-2cm piór co 3 wyłączenie zapłonu w celu zabezp gum blablabla)
A czy nie zauważyłeś, czy podczas ruszania z miejsca (pierwsze po odpaleniu) też się wycieraczki minimalnie ruszają bo jak czasami ruszam rano to słyszę takie przesuniecie i wydaje mi się, że to wycieraczki? To że przy wyłączeniu zapłonu zmieniają pozycję to zauważyłem.
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
Zawsze na gorze cennika jest data od kiedy obowiazuje... i na tym od O3 jest ciagle marzec 2013... Wiec jak Ci sie udalo wypatrzec ze nie ma tej oslony podwozia to nie wiem :-)
Jako obserwator, który ogląda co się dzieje w terenie przed zakupem auta mam kilka cenników wstecz Fabii, Rapida i Octavii właśnie dla porównania co się zmieniło.
Fakt data na górze cennika się nie zmieniła ale przy poszczególnych zmianach zmieniane są nazwy plików. Poprzedni miał D w nazwie, nowy ma E.
Dlatego zacząłem szukać zmian
Grzesk, jak masz ten cennik O3 od poczatku to mozesz sprawdzic jaka znizke dawala Skoda od poczatku na ubezpieczenie? Czy to bylo 1900 zl jak teraz czy wiecej?
Grzesk, jak masz ten cennik O3 od poczatku to mozesz sprawdzic jaka znizke dawala Skoda od poczatku na ubezpieczenie? Czy to bylo 1900 zl jak teraz czy wiecej?
Na początku było 2290 zniżki za ubezpieczenie, bo mam pierwszy cennik jaki się pojawił na O3
w opcji przy zamówieniu do produkcji i na rok modelowy 2014
tak o to chodzi,poza tym warto jeszcze poczekać na nowe konfiguratory,gwarantuje,że będą fajne ceny,
zazdroszczę ale jednocześnie współczuje tym co się rzucili na pierwsze modele,
czasami naprawdę warto poczekać,tym bardziej,że na naszym forum wszyscy(czytaj doświadczeni forumowicze)ostrzegali przed pochopnym zakupem
Grzesk, jak masz ten cennik O3 od poczatku to mozesz sprawdzic jaka znizke dawala Skoda od poczatku na ubezpieczenie? Czy to bylo 1900 zl jak teraz czy wiecej?
Na początku było 2290 zniżki za ubezpieczenie, bo mam pierwszy cennik jaki się pojawił na O3
tak mi sie wydawalo wlasnie ze troche wiecej niz te 1900 zl...
grzesk napisał/a:
się też przejechać tą słabszą wersją aby zobaczyć jak to jeździ ale nigdzie w okolicy jej nie mają. Może rzeczywiście nie warto dopłacać tyle do 6 biegu.
Warto, warto i to nie tylko do 6-go biegu, który da ci mniejsze spalanie i większą ciszę wewnątrz auta.
Niestety w Octavii nie jest to prawdą :cry: Przełożenie 5 (w wersji 85KM) jak i 6 biegu (1.2 TSI 105KM oraz 1.4 TSI) są praktycznie identyczne. Dane pochodzą ze Skoda.de obliczenia wykonane na http://wahiduddin.net/calc/calc_speed_rpm.htm
ja się tam nie znam, ale 5km/h to jednak jest jakaś różnica. Po za tym różnica między słabszą - zwłaszcza wolnossącą benzyną i TSI jest w momencie potrzebnym do rozpędzania. TSI mają max moment przy znacznie niższych obrotach - łatwiej i oszczędniej się je rozpędza - tu niestety im więcej, tym łatwiej.
Grzesk, jak masz ten cennik O3 od poczatku to mozesz sprawdzic jaka znizke dawala Skoda od poczatku na ubezpieczenie? Czy to bylo 1900 zl jak teraz czy wiecej?
Na początku było 2290 zniżki za ubezpieczenie, bo mam pierwszy cennik jaki się pojawił na O3
Potwierdzam ale szybko został zmieniony na 1900 zł
Komentarz