jakie to miasto napisz ?
czy jechałeś po prostu główną ulica bez świateł i miałeś cały czas pierwszeństwo , zapiałeś 5 i leciałeś sobie 65/h lekko gaz muskając..
te Wasze opowieści o takich spalaniach są wręcz niewiarygodne... :diabelski_usmiech
A ja dzisiaj przejechałem się Octavią 2,0 TDI 150 KM. Powiem tylko tyle, że może być. Octa postawiona na felgach 17". Dobrze się trzyma w zakrętach, nawet przy mokrej nawierzchni. W porównaniu z 1,4 TSI 140 KM mam wrażenie, że benzyna lepiej reaguje na pedał gazu.
W porównaniu z 1,4 TSI 140 KM mam wrażenie, że benzyna lepiej reaguje na pedał gazu.
no ale to jest normalne. w dieslu zawsze jest moment zawieszenia w prozni - dopiero potem idzie.
Pozwolę się do końca z kolegą nie zgodzić....
Owszem większość ale nie PD - to właśnie jest jedna z niewielu zalet tego zasilania, że idzie od dołu i to czuć.
zauważyliście, że komputer silnika przenieśli z podszybia w okolice akumulatora?
tu fotka auta kolegi Seed,
z jednej strony to dobrze, tuning będzie łatwiejszy, ale nie jestem pewien jak z narażeniem na wodę i uszkodzenia przy stłuczkach. Mam wrażenie, że miejsce nie jest przypadkowe :twisted:
Dylematu zbytniego nie ma bo już zamówienie zostało złożone, bardziej zastanawia mnie czy warto płacić tak dużą sumę pieniędzy za Columbus. W poprzednim aucie miałem wbudowaną nawigację (Opel) i bardzo sobie chwaliłem.
Skoda Superb przeszła kompleksowe zmiany nie tylko w kwestii designu, ale również wyposażenia. Każda wersja została wzbogacona o nowe elementy, dzięki czemu flagowa limuzyna Skody w wybranych wariantach nadwozia kombi jest teraz lepiej wyposażona, a w dodatku tańsza od poprzedniczki.
nie wiem jak to wygladalo do tej pory ale ponizsze wyglada ciekawie:
"Warto dodać, że znacznemu obniżeniu uległy dopłaty do nadwozia kombi, co z pewnością ucieszy polskich klientów, którzy chętnie wybierają tę właśnie wersję. Decydując się na taki wariant w wersji Active klient będzie musiał dopłacić jedynie 850 lub 900 zł w zależności od silnika."
Ciekawa sprawa z pozostawieniem starych silników 1.4 i 1.8 tsi w nowym superbie. Może tylko do wyczerpania zapasów. Bo jaki byłby sens utrzymywać produkcję dwóch silników o tej samej pojemności, o odmiennej (szczególnie w 1.4 ) konstrukcji.
Ciekawa sprawa z pozostawieniem starych silników 1.4 i 1.8 tsi w nowym superbie. Może tylko do wyczerpania zapasów. Bo jaki byłby sens utrzymywać produkcję dwóch silników o tej samej pojemności, o odmiennej (szczególnie w 1.4 ) konstrukcji.
Być może tak jak piszesz do wyczerpania zapasów, bo o ile 1.4 w wersji na łańcuchu stosowany jest jeszcze w innych modelach zarówno Skody jak i VW, to starsza wersja 1.8 jest już tylko chyba stosowana w Skodzie Superb (na pewno silnik ten został wycofany z Paska)
Komentarz