Widzialem wczoraj nowke Toledo. Myslalem ze na zewnatrz tylko Rapid ale w srodku to juz identyko. Nie macalem ale plastik wygladal na fantastik :diabelski_usmiech Niezle go zdegradowali.
Bo z nazewnictwem to jakas glupota.
Toledo bylo odpowiednikiem Leona tylko ze z plecakiem (czyli cos jak Octavia). Rapid w wydaniu Seata powinien sie nazywac Cordoba, a nie zadne tam Toledo.
bo bierzesz tego Superba z automatem i 4x4. To jest odpowiedz na czas oczekiwania.
Wersja zwykla (tsi) bez dsg czas oczekiwania - ok. 6-7 tygodni maxymalnie (wg sprzedawcy tydzien temu..., ciagle mnie troche kusi ale sie chyba opamietam, skoro w listopadzie 2014 ma byc S3 (wg Auto Swiata)).
Zobaczymy co bedzie dalej ze sprzedaza O3, bo wlasnie Toyota podala cennik Aurisa kombi. Najtansza wersja od 62.900 zl, czyli O3 bez znizek drozsza. Mysle ze najpozniej od wrzesnia zaczna sie niezle promocje na O3 z powodu G7 kombi i wlasnie Aurisa kombi - przeciez ok. 2/3 sprzedazy O3 to auta na firmy, w tym floty... Dla nas klientow - to bardzo dobra wiadomosc - taka mocna konkurencja powinna wymusic jakas mala wojenke cenowa...
Toyota wprowadza na rynek kolejną wersję nadwoziową nowego modelu kompaktowego. Już w lipcu w polskich salonach zadebiutuje Auris Touring Sports, czyli długo oczekiwana odmiana kombi. Model można zamawiać od czerwca.
ps. tak mi jeszcze przyszlo do glowy ze Auris kombi w przeciwienstwie do G7 i O3 nie wymusza na kliencie zakupu benzyniaka z turbina.... co tez moze byc jakas tam zaleta dla czesci kupujacych. No wiec niech ze soba konkuruja i walcza o klienta :-)
ps.2 wlasnie wprowadzili nowe niezle promocje na Rapida w Czechach...
wychodzi na to, ze bedzie mial ladniejsze swiata od O3?!?!
Škoda v předstihu zveřejnila ceník platný od srpna. Pakety výbavy zdarma budou poněkud chudší, nabídka příplatků se ale rozšíří a TDI bude dostupnější.
Wersja zwykla (tsi) bez dsg czas oczekiwania - ok. 6-7 tygodni maxymalnie (wg sprzedawcy tydzien temu..., ciagle mnie troche kusi ale sie chyba opamietam,
Wiesz, mnie też sprzedawcy mówili różne rzeczy. :wink:
Ale prawdą jest, że każdy dodatkowy, niestandardowy, element wyposażenia może przewlec datę produkcji.
W Superbie jak i w ogóle w Skodzie obecnie nie ma aż tak wielu elementów które blokują/opóźniają produkcję (czasem Bolero w Yeti, w OIII standardowe felgi w Elegance, ogólnie OIII Combi). Niebawem między 29-32 tygodniem jest przerwa produkcyjna i to ma przede wszystkim wpływ na termin produkcji. Im bliżej przerwy/jego końca tym będzie lepiej.
ak mi jeszcze przyszlo do glowy ze Auris kombi w przeciwienstwie do G7 i O3 nie wymusza na kliencie zakupu benzyniaka z turbina.... co tez moze byc jakas tam zaleta dla czesci kupujacych. No wiec niech ze soba konkuruja i walcza o klienta
:-)
Dla jednych to zaleta dla innych wada,najlepiej by bylo zeby klijent mial wybor.
Wczoraj widziałem na żywo O3 kobi w kolorze białym w "spasionej" wersji oklejona była emblematami Skoda Szkoła Auto na poznańskich blachach. I kurde... wyglądała ładnie :wink:
Właśnie przeglądam cennik Aurisa kombi i ta cena (62900) jest podana dla wersji Life, w której próżno nam szukać klimatyzacji, radia, czy aluminiowych felg. Co ciekawe nie ma opcji by dokupić - tak bynajmniej wynika z folderu. Pakiety głownie dla wersji 3,4 i 5. 1 i 2 druga wersja - brak pakietów. Co ciekawe - brak relingów w pierwszych dwóch wersjach.Oglądałem też wnętrze Aurisa i nie będę się wypowiadał co do jej uroków (bo o gustach się nie dyskutuje) - ale wnętrze wygląda jak by to była składanka z tego co zostało w magazynie
Niestety polityka japońców polega na trzech czterech wersjach, do których można dokupić albo pakiety, albo lakier metalizowany :-). Europejscy producenci mają inną metodę i muszę przyzanć, że bardziej mi ona odpowiada.
Też oglądałem Aurisa. Podoba mi się z zewnątrz, ładny przód, trochę mniej tył, ale ogólnie jest dobrze, natomiast co do wnętrza podzielam Twoje zdanie. Składanka różnych elementów, bez ładu i składu. I ten zegarek rodem z Matiza :roll:
Właśnie przeglądam cennik Aurisa kombi i ta cena (62900) jest podana dla wersji Life, w której próżno nam szukać klimatyzacji, radia, czy aluminiowych felg. Co ciekawe nie ma opcji by dokupić - tak bynajmniej wynika z folderu.
Wersja Life jest chyba tylko w celu statystyk cenowych. Jak piszesz nikt przy zdrowych zmysłach tego nie kupi. Za 3 tys. więcej jest wersja Active, która ma i klimę i radio.
Auris będzie się sprzedawał, bo czerpie z mitu niezawodności Toyoty. W maju sprzedali ponad 450 sztuk.
Komentarz