Trójramienna do czteroramiennej to jak dzień do nocy - zupełnie tak samo jak w poprzednim modelu, czyli O2FL.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lu5aszZamieszczone przez blackpwDokładnie, O3 to dla mnie idealne auto, które odpada ze względu na słabe wyciszenie, nie wyobrażam sobie jechać 140km/h przez dłuższy czas, do tego przy pogodzie wietrznej - odczucie to jest mocno spotęgowane. Szkoda.
140km/h i wielkie halo :roll:
Czyli octavia 3 nie nadaję sie do przepisowej jazdy po autostradach, trzeba chyba napisać do Auto Swiat :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hej,
potrzebowalbym od was na szybko jedna informacje.
Czy SIIFL rozni się od SII tylko i wyłącznie kosmetyką zewnętrzną i wewnetrzna czy może poprawiono/zepsuto cos we wnetrznosciach (zawieszenie/elektryka, nie wiem cokolwiek istotnego)?
Inaczej: czy SII i SIIFL to technologicznie to samo ?
Pytam bo mam porownanie tylko do O2 i mam wrazenie, ze O2 i O2FL to dwa rozne auta chociaz sa technologicznie pewnie identyczne.
I nie bede ukrywal, ze tak jak bardziej podoba mi sie linia 02fl niz O3 tak samo linia SIIFL nie jest wcale lepsza od SII..
z gory dzieki za infoPozdrawiam / Łukasz
Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552
Komentarz
-
-
Jasne, dzieki staryPozdrawiam / Łukasz
Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552
Komentarz
-
-
Wracając jeszcze do tematu hałasu. Jechałem w tygodniu do Wawy Peugeotem 508 Kombi i nie będę już mówił, że w O2FL jest głośno...
Szum jaki dobiega od lusterek jest w tym samochodzie nie do wytrzymania. Przy jeździe 140-150 km/h autostradą uszy więdną. Dojechałem zmęczony tym hałasem jak nigdy. Wracałem starą drogą, czyli S7, bo drugi raz nie miałem zamiaru się męczyć. Nie wiem kto projektował te lusterka, ale chyba im to nie wyszło. Inna uwaga, to w tym samochodzie nie ma prawie schowków i uchwytów. Nie było w co włożyć kubków z kawą... Zastanawiałem się nad zamianą O2FL właśnie na Peugeota, ale po tej trasie już nie mam takiego zamiaru...
Komentarz
-
-
tak wygladaja swiatła w O3 bez LEDów? czy jest to wersja "ubogich xenonów" jak w Rapidzie?
[ Dodano: Czw 22 Maj, 14 22:42 ]
jest juz cennik O3 L&K http://www.skoda-auto.pl/modele/octavia/cenniki
[ Dodano: Sro 04 Cze, 14 22:58 ]
It appears that Skoda is out working on some subtle revisions for its latest Octavia compact model, even though it only went on sale in Europe in JanuaryZałączone pliki
Komentarz
-
-
irekk, Na plus: nowsza elektryka z nowymi funkcjami, nowe radia/navi, mocniejsze silniki, bi-xenon, panoramiczny dach w combi, ogrzewanie przedniej szyby, design zewnetrzny (nie dla wszystkich).
Na minus: gorsze materialy i wykonczenie (glownie wnetrza), belka skretna (nie dotyczy 1.8 TSI, RS, 4x4).
Komentarz
-
-
irekk, odkryj karty i napisz jak konkretnie wersja O3 wchodzi w grę, będzie kolegom łatwiej coś konkretnego Ci napisać.
Twojego elganta nie ma sensu zmieniać, szkoda kasy. A niekoniecznie sobie poprawisz - IMO nie poprawisz nic. Tylko humor w momencie zakupu i chwilę po a potem mogą wnioski czasami burzyć spokój :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekkPytanie do posiadaczy O3, czy jest sens przejścia z O2FL na O3? Jeśli tak to jakie są różnice pomiędzy O2FL a O3 na korzyść tej drugiej?
Ja jeżdżąc OIIFL, po przejażdżce OIII czułem się jak w domu.
Nie słuchałbym gadania o gorszych materiałach w środku, bo są przynajmniej porównywalnej jakości... No chyba, że kogoś naprawdę kręci codzienne macanie boczka w drzwiach i koniecznie musi mieć go na miekko. Ale jeśli nie uprawiasz jazdy "na zimny łokieć" to nie będzie to miało dla Ciebie większego znaczenia.
Puryści miękkości dziwnym trafem nie wspominają o tym, że np. w OII nie były wyściełane schowki w drzwiach ani schowek przy kierownicy, a w OIII są.
Co do moich odczuć, to poza tym, że czuję się jak w domu, to uważam, że poprawiona została ergonomia ustawiania lusterek i operowania szybą po stronie pasażera. Uważam to za spore mankamenty OII.
Co do zawieszenia to również nie powinieneś odczuć znaczących różnic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Puryści miękkości dziwnym trafem nie wspominają o tym, że np. w OII nie były wyściełane schowki w drzwiach ani schowek przy kierownicy, a w OIII są.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_irekk, odkryj karty i napisz jak konkretnie wersja O3 wchodzi w grę, będzie kolegom łatwiej coś konkretnego Ci napisać.
marbab, dzięki za opinie. Aczkolwiek jak wyczytałem i usłyszałem to z tą nową elektryką idą ogromne ograniczenia w modzeniu auta i z czym kupisz auto z tym jesteś uwiązany (przynajmniej na razie). Ta belka troszkę mnie martwi, ponieważ obecna O2FL jest dla mnie troszkę podsterowna.
Chris11, tak mnie właśnie tknęło ostatnio że to będzie trochę zamiana siekierki na kijek (obecne auto już mam fajnie doposażone). Choć nie powiem, że się trochę nakręciłem na zmianę auta.
Komentarz
-
-
Jak sobie porównasz wersje elegance i ambition to się okaże, że różnice są jednak symboliczne. A doposażona do poziomu Elegance wersja Ambition potrafi kosztować... mniej niż Elegance.
Ja zmieniłem głównie dlatego, że za chwilę moja OIIFL zaczęłaby lawinowo tracić na wartości, nie potrzebuję już silnika 1.8TSI, a nową - kosztem silnika - mogłem nieźle doposażyć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Jak sobie porównasz wersje elegance i ambition to się okaże, że różnice są jednak symboliczne. A doposażona do poziomu Elegance wersja Ambition potrafi kosztować... mniej niż Elegance.
Ja zmieniłem głównie dlatego, że za chwilę moja OIIFL zaczęłaby lawinowo tracić na wartości, nie potrzebuję już silnika 1.8TSI, a nową - kosztem silnika - mogłem nieźle doposażyć.
cenna ambition 1.4 tsi 79400 + amazing (2450) + tylko te dodatki ktore sa w standardzie elegance a ktorych niebylo w amazing i wyszlo 83300 - czyli 50pln drozej od elegance, a nalezy pamietac ze elegance ma w standardzie jakies male dodatkowe rzeczy ktore tez kosztuja, oczywiscie mowie tu o takich dodatkach jak swiatelko w drzwiach zamiast odblasku/itp. ale rowniez o tym ze elegance ma kola 17" a ambition "tylko" 16"
Komentarz
-
-
Ok... 50zł drożej, ale czy naprawdę niezbędne do życia są światełka zamiast odblasków??
IMHO wychodzi sensowniej doposażyć sobie Ambition w niezbędne gadżety, bo za te najbardziej sensowne i tak w Elegance trzeba dopłacać. Tak naprawdę Elegance to Ambition+Amazing+masa pierdół, które można sobie dokupić albo i nie.
Komentarz
-
Komentarz