Yeti są 1.6 tdi na piątce skrzyni
Relacja z zajeżdzania Skody Octavii
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftLancuch albo napinacz nie kosztuje 4tys zl
CAXA
Lańcuch 03C 109 158 A - 291,54
Napinacz 03C 109 507 AH - 181,25
Prowadnica 1 03C 109 469 K - 38,4
Prowadnica 2 03C 109 509 P - 61,99
Bo mój syn robił już dwa razy!!!
A te ceny to chyba w hurtowni i to w dodatku netto, nie mówiąc o tym, że w ogóle nie liczysz robocizny!
PS:
I jeszcze w zestawieniu "zapomniałeś" umieścić najdroższej części: wariatora!
[ Dodano: Wto 29 Kwi, 14 14:07 ]
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez Chris_MSilniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
Jeśli coś się z silnikiem dzieje, jadę do ASO i to co podałem, to są ceny naprawy rozrządu silnika TSI w ASO.
Jeśli twierdzisz, że się mylę, to podaj ile według Ciebie kosztuje w ASO naprawa rozrządu z wymianą wszystkich części.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Chris_M, robocizna to już zależy tylko od warsztatu. Nawet jeśli to co napisał Maicroft to hurtowe ceny netto, to chętnie zobaczę jak z niespełna 600 zł robisz 4 tysiące. Zakładając ceny detaliczne brutto to wyszłoby ok. 1-1,5 tysiąca. Jeżeli korzystasz z warsztatu, który za samą wymianę rozrządu bierze 2,5-3 tysiące, to chyba jest to...ASO EOT
Komentarz
-
-
Irek, nie takie rzeczy z autami ludzie robili, jak wpychał paluchy w kratki to i popękały, w OI była to zmora, ja wymieniałem dwa razy bo ktoś połamał w moim własnym aucie ;-)
Licznik się skręci na 220 tyś, auto umyje, odkurzy, wypierze tapicerkę, wypachni i będzie jak nowe, jeździł dyrektor handlowy głównie po autostradach stąd taki przebieg. Auto zadbane i pachnące, raz trafił sarnę, raz lisa ale to się zdarza, przecież fotki są przed i po uderzeniu :-)
Gorzej jak ktoś do ASO napisze i zobaczy ile faktycznie miały przelotu co przegląd, doda dwa do dwóch i wyjdzie pięć :lol:
Co dalej z Tobą? Jakieś plany co do roboty? Bo wątpię żebyś na tyłku usiedział gdzieś przy biurku :PByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Znalezione na forum w temacie o problamazh z rozrądem;-)
nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2
a robocizna ok. 1000 zł w ASOAdam
Komentarz
-
-
Nie, nie wymienilem, to w odpowiednim czasie Skoda nie raczyla dostarczyc takiego auta w jakimkolwiek terminie.
To co podalem to jest eksploatacja. Ceny brutto bez rabatow.
Jesli element ponizej pada w ciagu roku/dwoch kilka razy, to jest cos grubo nie tak z calym silnikiem. Gwarancja na wymieniony element rowniez obowiazuje, nawet jak naprawy nie wykonuje ASO.
03C109088E jest taki element - 2011zl. Pytanie czy jest przymus jego wymiany. Ilosc 1szt w Polsce na centralnym magazynie swiadczy o tym, ze element psuje sie nagminnie i nie zamawiaja na polke takiej czesci ?? Napinacze sa az 3.
[ Dodano: Wto 29 Kwi, 14 14:31 ]
Zamieszczone przez b707Ceny pewnie katalogowe... znając ASO rabat z 5% rachunek na prawie 4 tysie jest.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafikiNawet jeśli to co napisał Maicroft to hurtowe ceny netto, to chętnie zobaczę jak z niespełna 600 zł robisz 4 tysiące. Zakładając ceny detaliczne brutto to wyszłoby ok. 1-1,5 tysiąca.
Jeżeli korzystasz z warsztatu, który za samą wymianę rozrządu bierze 2,5-3 tysiące, to chyba jest to...ASO EOT
Po trwających ze dwa tygodnie przepychankach i wymianie pism, w końcu SAP i ASO wzięły na siebie część kosztów naprawy. Niestety, w ramach oszczędności podczas tej naprawy nie wymienili wariatora i po 30 tys. km problem wrócił i trzeba było się przepychać od nowa.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris_MZamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez Chris_MSilniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
Jeśli coś się z silnikiem dzieje, jadę do ASO i to co podałem, to są ceny naprawy rozrządu silnika TSI w ASO.
Jeśli twierdzisz, że się mylę, to podaj ile według Ciebie kosztuje w ASO naprawa rozrządu z wymianą wszystkich części.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Ja się nie odnoszę do kosztów naprawy, a jedynie do Twojego sformułowania, które z góry zakłada, że 100% TSI to złom...
Silnik jest rewelacyjny, ogólnie z samochodu i ja i syn jesteśmy bardzo zadowoleni, ale piętą achillesową tych silników jest rozrząd, który pada wkrótce po upływie okresu gwarancyjnego.
I nie jest to tylko moja opinia, gdyż problem najpierw objawił się w Niemczech i tamtejsza prasa branżowa dużo na ten temat pisała, a później pojawił się w Polsce.
Jak się okazuje stwierdzenie to bazuje to na doświadczeniu... syna (który dodatkowo wierzy w magię ASO), czyli ktoś gdzieś kiedyś znał kogoś, kto w rodzinie miał kogoś, co przeczytał w gazecie, że ten sprzęt jest awaryjny.
Mój syn, który cały czas ze mną konsultował pojawiające się problemy z rozrządem, nie jest przypadkiem, że "ktoś gdzieś kiedyś znał kogoś, kto w rodzinie miał kogoś, co przeczytał w gazecie"!
Co więcej, pierwsze objawy problemu pojawiły się już także w mojej Octavii, więc stwierdzenie, że przeczytałem o tym w gazecie, jest tym bardziej absurdalne!Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
Dwóch moich kolegów z pracy kupiło golfy z 1,4 tsi, u obu po 35 kkm i o jakież zdziwienie tuż po zakończeniu się gwarancji, były rozrządy do roboty. Jeden z nich ostatnio przy 43 kkm wymieniał też wałek i szklanki. Taki przypadek ;-)
W tym momencie ciężko mi narzekać na moje BXE bo ma już 155 kkm. Poza wymienionymi "profilaktycznie" i potrzebnie jak się okazało panewkami odpukać, wszystko ok. Zobaczę jak się będą sprawowały kolejne generacje tsi bo chętnie bym w przyszłości spróbował.
Pozdrawiambyła O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
Serwis By DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11To trzeba było jeździć tyle, żeby rozpadł się w czasie trwania gwarancji...
A fakt, że sam się pozbywasz samochodu przy przebiegu, przy którym zazwyczaj pojawiają się problemy z rozrządem, też trochę daje do myślenia.Pozdrowienia,
Krzysztof
Komentarz
-
-
A ja kurę mam i dalej ją ujeżdżam :twisted:
Do tego "obawiam" się, że jeszcze ze mną pojeździ, o ile prędzej jej ruda nie zeżre :lol:
IrekLubinPL, czyli co; nic już nie będziesz generował? :cry:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz