Relacja z zajeżdzania Skody Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • IrekLubinPL
    Ambiente
    • 2012
    • 118

    Yeti są 1.6 tdi na piątce skrzyni
    ...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
    [__][__] == ( () () () ) == [__][__]

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      Ile to Yeti ma przebiegu ?? 5 biegow i ta moc, te osiagi to musial byc koszmar tym jezdzic w trasie :shock:

      Kratki sie lamia jak ktos paluchami zaslania kratki, a nie pokretlem.

      Hehe, auto chodzi check swieci, zarowki swieca, ale jezdzi :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • crom.de
        RS
        • 2012
        • 1545
        • Superb II (3T4)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        Zamieszczone przez IrekLubinPL
        Yeti są 1.6 tdi na piątce skrzyni
        I też na lajcie takie przebiegi ciachnięte? A mówią, że te nowe auta to takie awaryjne a tu u Heńka robione jak się komuś wspomniało i pociągły pod pół melona. Tak jak pisze Maicroft - to świeci, to świeci ale jadą
        - Superb
        - Panda 1.2

        Komentarz

        • Chris_M
          Ambiente
          • 2010
          • 108
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          Zamieszczone przez crom.de
          A mówią, że te nowe auta to takie awaryjne a tu u Heńka robione jak się komuś wspomniało i pociągły pod pół melona.
          Niestety, ale jest w tym trochę prawdy. Silniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
          Pozdrowienia,
          Krzysztof

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            Rozrzad jak opona czy klocek hamulcowy - wymienia sie po 7-100kkm i jezdzi dalej :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Chris_M
              Ambiente
              • 2010
              • 108
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              Zamieszczone przez Maicroft
              Rozrzad jak opona czy klocek hamulcowy - wymienia sie po 7-100kkm i jezdzi dalej :diabelski_usmiech
              Tylko że opona lub klocek hamulcowy nie kosztują 4 tys PLN!
              Pozdrowienia,
              Krzysztof

              Komentarz

              • 2.0-16v Michał
                RS
                • 2013
                • 4038
                • Octavia III (5E3)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM
                • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                Masakra. Ten co połamał te kratki powinien mieć połamane paluchy. Miałem nie jeden samochód służbowy i takich cyrkow nie miałem :shock:
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                przedstawiam smerfetke

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  Lancuch albo napinacz nie kosztuje 4tys zl

                  CAXA
                  Lańcuch 03C 109 158 A - 291,54
                  Napinacz 03C 109 507 AH - 181,25
                  Prowadnica 1 03C 109 469 K - 38,4
                  Prowadnica 2 03C 109 509 P - 61,99

                  Klocki przod 1K0 698 151 F - 307zl
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Chris11
                    RS
                    • 2011
                    • 1587

                    Zamieszczone przez Chris_M
                    Silniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
                    Oo... Kolejny przydomowy mechanik od czytania wszelkiej maści forów się odezwał.

                    Komentarz

                    • Chris_M
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 108
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Lancuch albo napinacz nie kosztuje 4tys zl

                      CAXA
                      Lańcuch 03C 109 158 A - 291,54
                      Napinacz 03C 109 507 AH - 181,25
                      Prowadnica 1 03C 109 469 K - 38,4
                      Prowadnica 2 03C 109 509 P - 61,99
                      Robiłeś rozrząd? Chyba nie!
                      Bo mój syn robił już dwa razy!!!
                      A te ceny to chyba w hurtowni i to w dodatku netto, nie mówiąc o tym, że w ogóle nie liczysz robocizny!

                      PS:
                      I jeszcze w zestawieniu "zapomniałeś" umieścić najdroższej części: wariatora!

                      [ Dodano: Wto 29 Kwi, 14 14:07 ]
                      Zamieszczone przez Chris11
                      Zamieszczone przez Chris_M
                      Silniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
                      Oo... Kolejny przydomowy mechanik od czytania wszelkiej maści forów się odezwał.
                      Nie jestem mechanikiem, tym bardziej przydomowym.
                      Jeśli coś się z silnikiem dzieje, jadę do ASO i to co podałem, to są ceny naprawy rozrządu silnika TSI w ASO.
                      Jeśli twierdzisz, że się mylę, to podaj ile według Ciebie kosztuje w ASO naprawa rozrządu z wymianą wszystkich części.
                      Pozdrowienia,
                      Krzysztof

                      Komentarz

                      • rafiki
                        RS
                        • 2012
                        • 15975
                        • Superb III (3V3)

                        Chris_M, robocizna to już zależy tylko od warsztatu. Nawet jeśli to co napisał Maicroft to hurtowe ceny netto, to chętnie zobaczę jak z niespełna 600 zł robisz 4 tysiące. Zakładając ceny detaliczne brutto to wyszłoby ok. 1-1,5 tysiąca. Jeżeli korzystasz z warsztatu, który za samą wymianę rozrządu bierze 2,5-3 tysiące, to chyba jest to...ASO EOT
                        رافال
                        Spoty
                        Cause freedom is a lonely road

                        Komentarz

                        • oolsztyniak
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6647
                          • Superb II combi (3T5)
                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                          Irek, nie takie rzeczy z autami ludzie robili, jak wpychał paluchy w kratki to i popękały, w OI była to zmora, ja wymieniałem dwa razy bo ktoś połamał w moim własnym aucie ;-)

                          Licznik się skręci na 220 tyś, auto umyje, odkurzy, wypierze tapicerkę, wypachni i będzie jak nowe, jeździł dyrektor handlowy głównie po autostradach stąd taki przebieg. Auto zadbane i pachnące, raz trafił sarnę, raz lisa ale to się zdarza, przecież fotki są przed i po uderzeniu :-)
                          Gorzej jak ktoś do ASO napisze i zobaczy ile faktycznie miały przelotu co przegląd, doda dwa do dwóch i wyjdzie pięć :lol:

                          Co dalej z Tobą? Jakieś plany co do roboty? Bo wątpię żebyś na tyłku usiedział gdzieś przy biurku :P
                          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                          Komentarz

                          • b707
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1272

                            Znalezione na forum w temacie o problamazh z rozrądem;-)

                            nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
                            łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
                            napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
                            prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                            prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                            uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                            uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                            o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

                            a robocizna ok. 1000 zł w ASO
                            Ceny pewnie katalogowe... znając ASO rabat z 5% rachunek na prawie 4 tysie jest.
                            Adam

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              Nie, nie wymienilem, to w odpowiednim czasie Skoda nie raczyla dostarczyc takiego auta w jakimkolwiek terminie.

                              To co podalem to jest eksploatacja. Ceny brutto bez rabatow.

                              Jesli element ponizej pada w ciagu roku/dwoch kilka razy, to jest cos grubo nie tak z calym silnikiem. Gwarancja na wymieniony element rowniez obowiazuje, nawet jak naprawy nie wykonuje ASO.

                              03C109088E jest taki element - 2011zl. Pytanie czy jest przymus jego wymiany. Ilosc 1szt w Polsce na centralnym magazynie swiadczy o tym, ze element psuje sie nagminnie i nie zamawiaja na polke takiej czesci ?? Napinacze sa az 3.

                              [ Dodano: Wto 29 Kwi, 14 14:31 ]
                              Zamieszczone przez b707
                              Ceny pewnie katalogowe... znając ASO rabat z 5% rachunek na prawie 4 tysie jest.
                              Jezdzi tu jednak kilka aut, ktorym sam wrozylem ze sie rozpadna, a 100kkm juz maja :lol: A ile silnikow 1.8TSI juz sie rozpadlo na forum :twisted:
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Chris_M
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 108
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                Zamieszczone przez rafiki
                                Nawet jeśli to co napisał Maicroft to hurtowe ceny netto, to chętnie zobaczę jak z niespełna 600 zł robisz 4 tysiące. Zakładając ceny detaliczne brutto to wyszłoby ok. 1-1,5 tysiąca.
                                Bardzo prosto. Wystarczy do tych cen dodać cenę wariatora, który Maicroft w swoim zestawieniu pominął, oraz cenę robocizny.

                                Jeżeli korzystasz z warsztatu, który za samą wymianę rozrządu bierze 2,5-3 tysiące, to chyba jest to...ASO EOT
                                Syn pojechał do ASO, bo usterka objawiła się w kilka miesięcy po upływie gwarancji i tam mu taką cenę za naprawę zaśpiewali.
                                Po trwających ze dwa tygodnie przepychankach i wymianie pism, w końcu SAP i ASO wzięły na siebie część kosztów naprawy. Niestety, w ramach oszczędności podczas tej naprawy nie wymienili wariatora i po 30 tys. km problem wrócił i trzeba było się przepychać od nowa.
                                Pozdrowienia,
                                Krzysztof

                                Komentarz

                                • Chris11
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1587

                                  Zamieszczone przez Chris_M
                                  Zamieszczone przez Chris11
                                  Zamieszczone przez Chris_M
                                  Silniki TSI są awaryjne, zaraz po gwarancji leci w nich rozrząd.
                                  Oo... Kolejny przydomowy mechanik od czytania wszelkiej maści forów się odezwał.
                                  Nie jestem mechanikiem, tym bardziej przydomowym.
                                  Jeśli coś się z silnikiem dzieje, jadę do ASO i to co podałem, to są ceny naprawy rozrządu silnika TSI w ASO.
                                  Jeśli twierdzisz, że się mylę, to podaj ile według Ciebie kosztuje w ASO naprawa rozrządu z wymianą wszystkich części.
                                  Ja się nie odnoszę do kosztów naprawy, a jedynie do Twojego sformułowania, które z góry zakłada, że 100% TSI to złom... Jak się okazuje stwierdzenie to bazuje to na doświadczeniu... syna (który dodatkowo wierzy w magię ASO), czyli ktoś gdzieś kiedyś znał kogoś, kto w rodzinie miał kogoś, co przeczytał w gazecie, że ten sprzęt jest awaryjny.

                                  Komentarz

                                  • Chris_M
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 108
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    Zamieszczone przez Chris11
                                    Ja się nie odnoszę do kosztów naprawy, a jedynie do Twojego sformułowania, które z góry zakłada, że 100% TSI to złom...
                                    Wcale nie twierdzę, że "100% TSI to złom"!
                                    Silnik jest rewelacyjny, ogólnie z samochodu i ja i syn jesteśmy bardzo zadowoleni, ale piętą achillesową tych silników jest rozrząd, który pada wkrótce po upływie okresu gwarancyjnego.
                                    I nie jest to tylko moja opinia, gdyż problem najpierw objawił się w Niemczech i tamtejsza prasa branżowa dużo na ten temat pisała, a później pojawił się w Polsce.

                                    Jak się okazuje stwierdzenie to bazuje to na doświadczeniu... syna (który dodatkowo wierzy w magię ASO), czyli ktoś gdzieś kiedyś znał kogoś, kto w rodzinie miał kogoś, co przeczytał w gazecie, że ten sprzęt jest awaryjny.
                                    W tym momencie stałeś się śmieszny!
                                    Mój syn, który cały czas ze mną konsultował pojawiające się problemy z rozrządem, nie jest przypadkiem, że "ktoś gdzieś kiedyś znał kogoś, kto w rodzinie miał kogoś, co przeczytał w gazecie"!
                                    Co więcej, pierwsze objawy problemu pojawiły się już także w mojej Octavii, więc stwierdzenie, że przeczytałem o tym w gazecie, jest tym bardziej absurdalne!
                                    Pozdrowienia,
                                    Krzysztof

                                    Komentarz

                                    • Chomik
                                      Ambiente
                                      • 2007
                                      • 161

                                      Dwóch moich kolegów z pracy kupiło golfy z 1,4 tsi, u obu po 35 kkm i o jakież zdziwienie tuż po zakończeniu się gwarancji, były rozrządy do roboty. Jeden z nich ostatnio przy 43 kkm wymieniał też wałek i szklanki. Taki przypadek ;-)
                                      W tym momencie ciężko mi narzekać na moje BXE bo ma już 155 kkm. Poza wymienionymi "profilaktycznie" i potrzebnie jak się okazało panewkami odpukać, wszystko ok. Zobaczę jak się będą sprawowały kolejne generacje tsi bo chętnie bym w przyszłości spróbował.
                                      Pozdrawiam
                                      była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
                                      Serwis By DGW

                                      Komentarz

                                      • Chris11
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1587

                                        Zamieszczone przez Chris_M
                                        ale piętą achillesową tych silników jest rozrząd, który pada wkrótce po upływie okresu gwarancyjnego.
                                        To trzeba było jeździć tyle, żeby rozpadł się w czasie trwania gwarancji...

                                        Komentarz

                                        • Chris_M
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 108
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          Zamieszczone przez Chris11
                                          To trzeba było jeździć tyle, żeby rozpadł się w czasie trwania gwarancji...
                                          Gdybym o problemie z rozrządem wiedział w 2010 roku, to bym wybrał inny silnik, albo w ogóle inny samochód.
                                          A fakt, że sam się pozbywasz samochodu przy przebiegu, przy którym zazwyczaj pojawiają się problemy z rozrządem, też trochę daje do myślenia.
                                          Pozdrowienia,
                                          Krzysztof

                                          Komentarz

                                          • Chris11
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 1587

                                            Tak, oczywiście... Codziennie żyję w strachu, że przy odpalaniu silnik spadnie mi na asfalt.
                                            Szczególnie, że mam jeszcze gwarancję.

                                            A fakt, że moim następnym autem będzie też Octavia z TSI nie daje w ogóle do myślenia...

                                            Komentarz

                                            • piociel
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 526
                                              • Volkswagen

                                              Pierdu, pierdu...120 kkm zrobiłem i nic nie robiłem z rozrządem.
                                              Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                              Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                              Komentarz

                                              • szkoda
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 22543

                                                Dajcie spokój Panowie, wszyscy wiedzą o problemach z rozrządem i braniem oleju (1,8) w TSI i chyba nie ma takiego kto temu zaprzeczy, więc po co cała ta dyskusja?!
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz

                                                • piociel
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 526
                                                  • Volkswagen

                                                  Dlatego dla świętego spokoju już nie mam kury na masce :twisted:
                                                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                                  Komentarz

                                                  • 4tech
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 4199
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                    A ja kurę mam i dalej ją ujeżdżam :twisted:
                                                    Do tego "obawiam" się, że jeszcze ze mną pojeździ, o ile prędzej jej ruda nie zeżre :lol:

                                                    IrekLubinPL, czyli co; nic już nie będziesz generował? :cry:
                                                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...