Octavia III Face Lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pawel_84
    odpowiedział(a)
    Witam. Jeżeli chodzi o Euro 6 to z tego co się orientuje to od Maja tego roku wszystkie modele Skody będą miały system start-stop wraz z odzyskiwaniem energii z hamowania.Natomiast co do FL O3 to ma zostać wypuszczona specjalna wersja Edition.Co ciekawe na niemieckich stronach jest już dostępny konfigurator tego modelu. Poniżej link do źródła tych informacji.

    Po debiucie w Genewie Skoda Auto w najbliższych miesiącach wprowadzi do sprzedaży serię limitowaną o nazwie Edition.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    W tej chwili Mercedesy maja euro6 bez udziwnien w silnikach benzynowych i to nie takich co maja 100g CO, bo tu by mnie to nie dziwilo.

    Tak wiec moze to przygotowania pod euro 7 :twisted:

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ketivv
    gasoline particulate filter (GPF)
    Mercedes już testuje GPF

    Zostaw komentarz:


  • ketivv
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania
    pewności nie mam ale kiedyś czytałem, że w przypadku Euro 5 sterownik mógł pozwalać na pracę z pełną mocą nawet pomimo przekroczenia normy (np. kontrolka Check na desce)

    w Euro 6 takiej możliwości nie ma i w żadnym wypadku sterownik nie może pozwolić na wyjście poza normę, żeby to zrobić musi ograniczyć osiągi

    np. aktywne wypalanie DPF dawniej mogło emitować więcej w Euro 6 nie może

    Zamieszczone przez Northeusz
    No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje
    już są

    gasoline particulate filter (GPF)

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Northeusz
    Zamieszczone przez Maicroft
    Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
    No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje :diabelski_usmiech
    Cząstki stałe nie są nowością jako produkt uboczny spalania w silnikach. Kolega "Maicroft" chciał napisać, że nowością jest zainteresowanie tym szczególnie niezdrowym odpadem spalania, natomiast wyszło mu w pisowni nieco inaczej.

    Zostaw komentarz:


  • Northeusz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
    No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    krzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa

    Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.

    Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016

    Zamieszczone przez Paddington
    Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
    Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
    Jestem fanem rzetelnych informacji, których powinna dostarczać na swoich stronach www Skoda.

    Zostaw komentarz:


  • maro rs
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
    Qry

    Zostaw komentarz:


  • krzyzakp
    odpowiedział(a)
    Maicroft, moj byl z 2008, pierwsza rejestracja koniec maja, a DPF tez nie bylo - ani w kompie ani w VINie ani fizycznie w aucie

    macq, czas pokaze, bo obecnie nie ma jeszcze TDI z EURO6.. Ale patrzac na normy emisji to obecne silniki tez spelniaja EURO6.. Diabeł pewnie tkwi w jakims szczegole, ale to juz trzeba by pokopac w dokumentacji

    Zostaw komentarz:


  • macq
    odpowiedział(a)
    Czy to oznacza że do TDI z Euro6 trzeba dolewać AdBlue ? W instrukcji nie ma o tym mowy

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    krzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa

    Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.

    Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016

    Zamieszczone przez Paddington
    Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
    Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:

    Zostaw komentarz:


  • krzyzakp
    odpowiedział(a)
    Maicroft, podnieta zaczyna sie w niemczech, bo placisz mniejszy podatek im wyzsza norma emisji spalin

    Co do BKD - czesc byla z DPFem a czesc bez, stad mogly byc te roznice.. Choc nie majac DPF, 2lata temu dali mi zielona naklejke ekologiczna (czyli minimum EURO4)

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez jerol
    Tak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.
    Kolega ma rację. W konfiguratorze 1.8 (4x4 DSG nie wiem czy pozostałe również) ma euro6. Wynika z tego, że błąd pozostaje w katalogu. Zapytajcie przedstawicieli z salonów co w związku z wprowadzeniem euro6. Chyba jednomyślnie powiedzą, że będzie łączyć się z podwyżką. Ciekawa polityka ? Czy faktycznie będą jeszcze jakieś zmiany konstrukcyjne silnika lub/i wydechu warto to ustalić ?

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania, wiec auto ktore ma w tej chwili euro 5, za chwile bedzie mialo euro 6. Jako ze w naszym kraju nikomu na tym nie zalezy, to importer ma czas i stosownej modyfikacji dokona w ostatnim momencie.

    Tak jest od dawna, gdzie przykladowo takie samo BKD w DE mialo euro 4, a w PL euro 3.



    Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.

    Zostaw komentarz:


  • jerol
    odpowiedział(a)
    Tak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Widocznie 1.8 tak mają. Ja mam z lutego autko i w TSI 1.2 CJZA (105 KM) - Euro 5 J w homologacji.

    Zostaw komentarz:


  • jerol
    odpowiedział(a)
    Paddington, tak mam Euro6 w homologacji, a w wydziale komunikacji troche sie zdziwili

    Zostaw komentarz:


  • krzyzakp
    odpowiedział(a)
    Paddington, tez widzialem gdzies info ze TSI maja juz EURO6... W TDI wyprodukowanym grudzien '14 w homologacji jak wol stoi jeszcze EURO5.. Ale to diesel, wiec sie nie dziwie.

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez jerol
    ja mam euro6 od czerwca zeszlego roku takze w 1.8 tsi to chyba zadnej zmiany nie bedzie
    Euro6 masz w homologacji ? Aktualnie w katalogu skody dla wszystkich wersji jest euro5.

    Zostaw komentarz:


  • jerol
    odpowiedział(a)
    ja mam euro6 od czerwca zeszlego roku takze w 1.8 tsi to chyba zadnej zmiany nie bedzie

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzyzakp
    Paddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?
    Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII. Przyznam, że nie pytałem a jedynie przyjąłem informacje, że pewne zmiany będą i wpłynie to na cenę ? Faktycznie dopytam o konkrety o ile w salonie znane są bliższe dane - zmiany.

    Zostaw komentarz:


  • polrob
    odpowiedział(a)
    Pewnie danymi na papierze bo Euro 6 dla benzyn nic nie zmienia.
    A że wszystkie TSI maja dodatek mocy od fabryki to pewnie to zalegalizowali.
    W dieslach może pojawić się wersja z dodatkiem "Ad-blue"

    Zostaw komentarz:


  • krzyzakp
    odpowiedział(a)
    Paddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?

    Zostaw komentarz:


  • Paddington
    odpowiedział(a)
    Od czerwca produkcja QIII z euro6 ! - ceny nieco wyższe od 1000 do 2000 zł w zależności od wersji silnikowej.

    Zostaw komentarz:


  • krzyzakp
    odpowiedział(a)
    Sadze ze jakos za rok moze, bo dopiero co wczoraj byla premiera Superba, wiec koncern pewnie bedzie wolal wahajacych sie klientow skusic Superbem, a lift O3 zrobic pozniej..

    Zostaw komentarz:

Pracuję...