Octavia III Face Lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • tokolosz
    odpowiedział(a)
    Co do O2 lift poprawił estetykę, lecz popsuł jakość. W o2fl 11' elegance brakowało np. Wyścielenia w schowku, boczki tylne były z twardego plastiku, a przednie były z gorszego gumolitu niż przed fl ..... Itd, itp.

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108
    przod O3 po fl przypomina Volvo?!?!?!!? :shock:
    Przypomina Volvo V60 przed liftem w sensie dzielonych świateł.
    Po lificie Volvo poprawiło ten błąd i światła są znów zespolone.

    [ Dodano: Czw 03 Lis, 16 11:17 ]
    Zamieszczone przez Enriquez
    Miałem po prostu O2 po lifcie, dlatego do niej się odniosłem. Jak jest z przed liftem - nie wiem - starałem się nie dotykać do tego z racji starej elektroniki, której nie jestem fanem, a właśnie ze względu na zainteresowania w tym temacie przeważnie miałem okazję to i tamto rozbebeszyć
    Kolega tokolosz opisał jakie były różnice na minus wersji FL.
    Można powiedzieź ze wersja FL miała takiej samej jakości plastiki tylko było ich więcej niż w wersji z przed liftu np. wykończenie tunelu środkowego (materiał kontra plastik) , boczku drzwi wykończenie schowków itp. Niemniej już kilka razy słyszałem stwierdzenie że facelift OII poprawił plastiki ale nie wiem niby gdzie ? Chyba ze ktoś ma na myśli poprawę estetyki deski gdzie pojawiło się coś w kolorze srebrnym.

    Zostaw komentarz:


  • utek
    odpowiedział(a)
    Dwoma egzemplarzami ok 60kkm.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez utek
    Zamieszczone przez Chris11
    Ok, fajnie, że masz dużo samochodów, ale powiedz tak szczerze... ile czasu spędziłeś w OIII?
    W mojej firmie jest 15 O3 i najprawdopodobniej są to ostatnie Skody, a przygoda trwała od 2000 roku.
    Nie pytałem, ile masz aut w firmie, ale ile czasu spędziłeś i ile kilometrów przejechałeś OIII.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Przynajmniej wygląda lepiej niż ten kodżak. Co ten Kaban teraz bierze? Podzieliłby się.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108
    Zamieszczone przez Agamek12
    Milord, przód jest fajny Przypomina Volvo
    przod O3 po fl przypomina Volvo?!?!?!!? :shock:
    Chyba po dobrym pół litrze... :P
    No może zapędziłem się troszkę... :?

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12
    Milord, przód jest fajny Przypomina Volvo
    przod O3 po fl przypomina Volvo?!?!?!!? :shock:

    Chyba po dobrym pół litrze... :P

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Agamek12, ma coś w sobie, stąd pomysł, że z czasem się przyjmie

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Milord, przód jest fajny Przypomina Volvo

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Wiem, że nadzieja matką głupich, ale może lift przyniesie jakieś zmiany in plus w jakości wykonania. Jedną rzecz zepsuli (przód) to może coś naprawili? Chociaż odnoszę wrażenie, że ten przód z czasem się opatrzy.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Dlatego też z pewną niecierpliwością oczekiwałem liftu ... a tu taki zonk.

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Enriquez, akurat Twój przykład mnie dosyć mocno martwi.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    No to jednego już znasz.

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Agamek12, w takim razie mój argument jest invalid. Ale i tak cieszy zadowolenie użytkowników O3. Ja niezadowolonego jeszcze nie spotkałem, ale to może dlatego że ja sam używam O3 i nikt mi przykrości nie chce robić

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Alex.under
    Zamieszczone przez utek
    W mojej firmie jest 15 O3
    Bez kozery powim pińcet...
    W mojej pewnie koło setki rozsiane po Polsce..

    Zostaw komentarz:


  • Alex.under
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez utek
    W mojej firmie jest 15 O3
    Bez kozery powim pińcet...

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez voltar
    Piszesz tak jakby OII o lifcie miała lepsze plastiki niż OII ... już kilka razy czytałem takie stwierdzenie ale nie znalazłem na to dowodu ... w reklamach podawali i uwierzyłeś ?
    Miałem po prostu O2 po lifcie, dlatego do niej się odniosłem. Jak jest z przed liftem - nie wiem - starałem się nie dotykać do tego z racji starej elektroniki, której nie jestem fanem, a właśnie ze względu na zainteresowania w tym temacie przeważnie miałem okazję to i tamto rozbebeszyć.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Milord, to są samochody które służą ich użytkownikom do przejazdu z domu do pracy i z powrotem. To nie są auta handlowców, serwisantów czy innych akwizytorów "pracujących" samochodem tylko osób, które z domu do pracy muszą przejechać czasem po kilkaset kilometrów w jedną stronę - więc oni naprawdę mają czas, żeby wyłapać podczas jazdy wady tego modelu.

    PS: cholernie mnie w O3 zaskoczyło to, że wnętrze kieszeni w przednich drzwiach są wyłożone jakimś grubym materiałem - tego nie wymyślono w moim Passacie B6 i wkurza mnie dźwięk obijających się w kieszeniach gratów.

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Agamek12, miło się to czyta z perspektywy użytkownika O3, tymbardziej że podejrzewam, że są to ludzie którzy "pracują" samochodem.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    W mojej firmie wszyscy(!) znani mi koledzy przesiadający się z O2FL na O3 są zadowoleni z tej przesiadki - nikt nie stwierdza, że O2FL była lepsza niż O3. Nie znam też nikogo, komu dudniłaby jakakolwiek belka lub inna część karoserii w tym modelu. Więc przestańcie pierdzielić, że O3 to jest jakiś gówniany samochód w porównaniu do O2FL czy O2, bo to jest po prostu nieprawda.
    Sam też stwierdzam, że O3 1.6tdi to porządny samochód - a w dodatku cichszy od mojej sieczkarni pn. VW Passat B6 PD.

    Zostaw komentarz:


  • utek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11
    Ok, fajnie, że masz dużo samochodów, ale powiedz tak szczerze... ile czasu spędziłeś w OIII?
    W mojej firmie jest 15 O3 i najprawdopodobniej są to ostatnie Skody, a przygoda trwała od 2000 roku.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Na szczęście w przypadku OIIIFL już chyba bardziej twardych boczków nie da się zrobić, więc będą inne tematy.
    Mogą teraz pójść już tylko w twardy kokpit albo drewniane stołki zamiast foteli.

    Zostaw komentarz:


  • tokolosz
    odpowiedział(a)
    Ale koledzy galopują powoli poza temat

    Z mojego doświadczenia, każdy dotychczasowy lifting w octavii przynosił plusy i minusy. OI fl Elegance miała gorsze materiały niż OI SLX (tapicerka siedzeń wg mnie dużo odporniejsza w OI SLX). OII Elegance 08' miało lepszą tapicerkę, wykończenie schowków i nieszczęsne boczki - przednie i tylnie ( nie rozpisuję się, dlaczego, ale tak było) od O2fl 11'. Nie opisuję plusów, bo zazwyczaj było ich dużo po lifcie. Tak więc okaże się co z OIII fl, jak już minie trochę czasu, na razie to wróżenie z fusów.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Ok, fajnie, że masz dużo samochodów, ale powiedz tak szczerze... ile czasu spędziłeś w OIII?

    Zostaw komentarz:


  • utek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11
    Zamieszczone przez Scrappy Coco
    P.S.
    Oczywiście masz prawo do własnej opinii, ale dobrze jakby była ona poparta Twoim własnym doświadczeniem w użytkowaniu tego samochodu, a nie zasłyszanymi (czy też przeczytanymi) opiniami innych
    Niestety, niektórzy są zatwardziali w swoich (najczęściej tylko zasłyszanych i zaczytanych) teoriach i nic do nich nie przemówi.
    Czasami mam wrażenie, że jest tutaj grono odbiorców , którzy tylko z nadzieją czekają na nowe tematy w dziale "awarie/usterki OIII", żeby móc sobie poujeżdżać zarazem nie posiadając nawet sąsiada mającego to auto.
    Spoko, tematy w dziale O3 zakładają boty. A co do doświadczenia, to posiadam kilka aut. To że w podpisie mam O1, to raczej oczywiste ze względu na forum. Na forum Jeepa będzie to Grand, na forum FSO kilka Polonezów i 125p.

    I jest tak jak napisałeś, użytkownicy starych gratów wciąż czekają na nowe tematy w dziale O3.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...