Octavia III Face Lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
    przod wyglada jak rysowany po pijaku... takie dziwadło. Paskudne niestety.
    Coś mi się zdaje, że ktoś tu kupił O3 przed FL.... No i trzeba sobie tą najnowszą obrzydzić :-)

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    przod wyglada jak rysowany po pijaku... takie dziwadło. Paskudne niestety.

    Zostaw komentarz:


  • Wahacz
    odpowiedział(a)
    Aż smutno patrzeć co zrobili tym liftingiem z Octavią. Łudzę się jeszcze, że te podzielone reflektory nie będą wyglądały tak źle, ale mam na to coraz mniejszą nadzieję gdy patrzę na takie zdjęcia:


    Obecna Octavia Scout wygląda rewelacyjnie. Ta nowa przez światła wygląda dziwnie. A wystarczyło nic nie ruszać tak mocno i dać dyskretne przeprojektowanie zderzaków i jakieś przetłoczenia na masce

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    eeee, ale nie wiadomo kiedy te silniki maja miec to ustrojstwo, poza tym czytalem ze ma sie zaczac od Audi :-)

    Zostaw komentarz:


  • krzysiek83wpr
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
    Nie. Wszystkie tsi maja dostać dpf.
    No tak, to utwierdza mnie w przekonaniu że nowej OIII to już nie kupię.. źle się dzieje ludzie.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Dobrze że zdążyłem wymienić swój park maszynowy.

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    dpf w benzynie to gpf (Gasoline Particular Filter )

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Nie. Wszystkie tsi maja dostać dpf.

    Zostaw komentarz:


  • krzysiek83wpr
    odpowiedział(a)
    Jak to DPF to nie jest ustroistwo zarezerowane tylko dla ropniaków..?

    Zostaw komentarz:


  • michal8937
    odpowiedział(a)
    1.5 tsi ma mieć zmienną geometrię i DPF!

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    mozna juz ćwiczyć konfig, nie ma silnika 1,4 TSI ( jest tylko w Active), wystepiuje tez w CNG, czyżby mial sie juz pojawic od razu 1,5 TSI

    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    te beznadziejne światła dzielone z przodu, to chyba jakiś nowy trend zaczyna być w Skodzie. Gdzieś widziałem już wizualizację, że SIII po lifcie też takie otrzyma.....ręce opadają, oby nie....

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex
    Umiem mnożyć pewnie tylko trochę gorzej niż VAG. Natomiast nie wiem czemu VAG nie umie dzielić i zobaczyć ilu klientów wejdzie do auta w salonie i pomyśli "eeee jakie chu.owe rowiazanie, nie chcę tego auta.."
    Pha... Niezły żart.
    Już widzę, jak podjarany klient ogląda auto z każdej strony, wsiada do środka i mówi: "nieee... jak nie ma gałki na radiu to nie biorę!". LOL

    Szczególnie w dobie, kiedy 90% społeczeństwa w każdej możliwej chwili wlepia gębę w wyświetlacz telefonu wielkiego jak lodówka i lata palcem po ekranie przeglądając mordoksiążkę.
    Daj teraz tym wszystkim ludziom Nokie 3210 - ciekawe, ilu też parsknie śmiechem jak zobaczy zwykłe klawisze.

    Jeszcze się okaże, że to rozwiązanie przyniesie Skodzie nowych klientów.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11
    Zamieszczone przez perfex
    Zamieszczone przez Enriquez
    Bo dotyk to najtańsze rozwiązanie. Ekran dotykowy i tak jest, to zamiast huzików i gałek daje się wirtualne.
    A najgorsze jest to, że oszczędność wynosi ze 2€. Smutne.
    A teraz pomnóż te 2E przez miliony aut, do których VAG będzie pchał to rozwiązanie.
    Umiem mnożyć pewnie tylko trochę gorzej niż VAG. Natomiast nie wiem czemu VAG nie umie dzielić i zobaczyć ilu klientów wejdzie do auta w salonie i pomyśli "eeee jakie chu.owe rowiazanie, nie chcę tego auta.."

    Zostaw komentarz:


  • Hubee
    odpowiedział(a)
    No ale ten post z najwieksza iloscia negatywow "zaginal"

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Hubee
    Tja jak na razie tylko fake...

    W PL wg facebooka sie facelift lepiej przyjal, w DE katastrofa.

    Na facebook Skoda Auto Deutschland bylo tyle krytyki, ze usuneli posta w newsem o nowej octavii...

    Firmom bedzie wsyzstko jedno, cena sie musi zgadzac, ale co z prywatnymi kupujacymi czas pokaze.
    Eeee cos Ci sie pomyliło bo właśnie wszedłem na facebooka Skody w Niemczech i masz nie jedna a 3 lub 4 informacje o faceliftingu Octavii...
    PS. Zgadzam sie ze firmom będzie wisieć czy przod O3 zrobili paskudny czy nie. W PL zakupy flotowe dot. O3 to 80%.

    Zostaw komentarz:


  • Hubee
    odpowiedział(a)
    Tja jak na razie tylko fake...

    W PL wg facebooka sie facelift lepiej przyjal, w DE katastrofa.

    Na facebook Skoda Auto Deutschland bylo tyle krytyki, ze usuneli posta w newsem o nowej octavii...

    Firmom bedzie wsyzstko jedno, cena sie musi zgadzac, ale co z prywatnymi kupujacymi czas pokaze.

    Zostaw komentarz:


  • OzA
    odpowiedział(a)
    może RS będzie wyglądała tak ??



    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Uchywty na napoje mają patent z SIII z trzymaczem butelek.
    W schodku pod fotelem jest (albo może być) parasolka ... tyle że ten schowek to już w OII przed FL był więc nie wiem co to za nowość ...

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Testowałem "dotyk* w radiu w Aurisie - do kitu taki postep...

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex
    Zamieszczone przez Enriquez
    Bo dotyk to najtańsze rozwiązanie. Ekran dotykowy i tak jest, to zamiast huzików i gałek daje się wirtualne.
    A najgorsze jest to, że oszczędność wynosi ze 2€. Smutne.
    A teraz pomnóż te 2E przez miliony aut, do których VAG będzie pchał to rozwiązanie.

    Zostaw komentarz:


  • 22Tomaszz
    odpowiedział(a)
    LEMUR_, Trzeba sobie jakoś racjonalizować zakup przedlifta

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    Bo dotyk to najtańsze rozwiązanie. Ekran dotykowy i tak jest, to zamiast huzików i gałek daje się wirtualne.
    A najgorsze jest to, że oszczędność wynosi ze 2€. Smutne.

    Zostaw komentarz:


  • tokolosz
    odpowiedział(a)
    A ja, jak miałem bolero i sterowanie w kierownicy, to pokrętła używałem do włączania / wyłączania ustrojstwa i jeszcze jak ktoś mi poruszył pokrętłem, to musiałem je znów ładnie kreseczką w pionie ustawić, a tutaj bym nie musiał może podstawowe / średnie radia będą nadal z pokrętłami? Czy wszystkie bez?

    Zostaw komentarz:


  • Matfiejkos
    odpowiedział(a)
    22Tomaszz, +1.

    Mam monitor z dotykowym panelem od sterowania (wejście menu, włącz/wyłącz itp.) i niesamowicie mnie wkurza jak czasami muszę "nacisnąć" a dokładniej przyłożyć palec ze 3 razy by zrozumiał co mu każę. To tym bardziej nie wyobrażam sobie wykonania tak podstawowej czynności jak ściszenie radia na dziurawej drodze, w deszcz czy innych niesprzyjających warunkach, gdzie coś, co powinienem robić z zamkniętymi oczami robię kilka sekund bo komputer nie łapie. Ja jestem totalnie na nie, i dla mnie to krok wstecz.

    Jeszcze ekran dotykowy obecny chociażby w III generacji Superba bardzo mi się podobał (zmiana charakterystyki zawieszenia, czy tam profilu jazdy, nawigacja itp.) bo "przyciski" dotykowe są duże, ekran jest duży i nie robi się tego często. Albo pisząc inaczej - to co zmieniałem na ekranie dotykowym nie zmieniam ogółem na tyle często, by mizianie palcem było uciążliwe.

    Inna sprawa że ogółem te dotykowe technologie mnie nie rajcują, smartfona też nie mam.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...