
Octavia III Face Lifting
Zwiń
X
-
LEMUR_, Ja słucham głośno muzy i pasażer czasami przy telefonie musi szybko ściszyć - to tylko jedna z opcji. Inna to np. manewrując też ręki nie ma w odpowiednim miejscu na kierownicy i też się nie da ściszyć. Poza tym ja nie lubię wyciszać do zera, ale np. z 80% głośności do 10-15%. Wystarczą takie przykłady?
Nie rozumie czemu chcesz mi powiedzieć, że czegoś nie potrzebuję skoro ja wiem, że tego potrzebuję i co więcej często z tego korzystam. A skoro ja tak robię to pewnie znajdą się inne osoby, które też tego używają 8)
Zostaw komentarz:
-
-
22Tomaszz, masz wersję style. Czy to problem wcisnąć na kierze pokrętło głośności aby wyciszyć? W jakich sytuacjach pasażer potrzebuje aż tak nagłego wyciszenia? I chyba szybciej czy to aktualny czy nowy button nacisnąć niż kręcić
Zostaw komentarz:
-
-
Oby niedługo nie trzeba było podczas jazdy "ustawiać guzików" na ekranie smartfona, przez formularz kontaktowy :lol:
Zostaw komentarz:
-
-
Bo dotyk to najtańsze rozwiązanie. Ekran dotykowy i tak jest, to zamiast huzików i gałek daje się wirtualne.
Zostaw komentarz:
-
-
Nie no oczywiście, że na radiu da się regulować głośność, ale przyciskami dotykowymi, czyli nie da się tego zrobić szybko (szybkie przekręcenie gałki = praktycznie kompletne wyciszenie), co często przydaje się pasażerowi, ani bezwzrokowo.
Dodatkowo jest to bardzo zły trend, bo następne w kolejności jest sterowanie klimatyzacją za pomocą przycisków dotykowych, co gorsza na ekranie radia - w niektórych autach np. w Toyocie tak już jest. Oznacza to brak możliwości regulowania parametrów klimy bezwzrokowo. Generalnie wszyscy za bardzo idą w dotyk, co w Skodzie jest o tyle dziwne, że w Audi (w BMW też) mało rzeczy robi się na ekranie dotykowym. Opcjami operuje się gałką z panelem dotykowym przy skrzyni biegów, trzymając rękę wygodnie na podłokietniku 8)
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez sebastian7905ze nie będzie można tego zrobić z poziomu radia np. dotykowo
Zostaw komentarz:
-
-
to ,że nie ma gałki do ściszania ,nie znaczy ,ze nie będzie można tego zrobić z poziomu radia np. dotykowo
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez 22TomaszzAle brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez 22TomaszzAle brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia :evil:
Poza tym żona z fotela pasażera nie miałaby możliwości zmieniać głośności :diabelski_usmiech
Zostaw komentarz:
-
-
Już widać, że w OIV będzie tylko białe podświetlenie przycisków we wnętrzu
Na początku w OIII była np. kierownica z zielonym podświetleniem, później zmienilą ją na białe, teraz w OIIIFL dali białe podświetlenie "przycisków" na radiu, więc w OIV pewnie climatronic też dostanie białe podświetlenie i po zielonym prawie śladu nie zostanie :lol:
PS: Ale brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia :evil:
Zostaw komentarz:
-
-
są dwie opcje
- jeszcze oficjalnie nie zaprezentowali i nie chcą teraz pokazywać RSki, wykorzystali zatem aktualny model
- nie będzie liftu RSki - co jest mało prawdopodobne
Zostaw komentarz:
-
-
Faktycznie te podzielone światła wydają się wywoływać różne emocje, w zależności od koloru nadwozia.Hm..może na żywo jednak okażą się gustowne. Tylko dlaczego pod koniec filmu RS posiada "stare" lampy?
Zostaw komentarz:
-
-
no to jeszcze filmik ,jak będzie wyglądała w środku
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSInowe media i od razu brak pokrętła od glosnosci.... ja wiem ze jest wszystko na kierownicy ale dlaczego tak to ma wygladac ?
Jestem na świeżo z konfiguratorem - wystarczy wziąć pakiet Dynamic i tam jest kierownica standardowa podmieniana na sportową bez przycisków... Jeśli tak będzie też FL to... powodzenia
Zostaw komentarz:
-
-
nowe media i od razu brak pokrętła od glosnosci.... ja wiem ze jest wszystko na kierownicy ale dlaczego tak to ma wygladac ?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ryjeksNa początek to silnik jest sporo lżejszy w O III.
http://motoryzacja.interia.pl/wiadom...ie,nId,1725525
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez utekZamieszczone przez Chris11Tam, gdzie kończą się argumenty zaczyna się złośliwość.
Jakoś mnie to nie zaskoczyło.
[ Dodano: Czw 03 Lis, 16 23:07 ]
Zamieszczone przez utekZamieszczone przez Chris11Ok, fajnie, że masz dużo samochodów, ale powiedz tak szczerze... ile czasu spędziłeś w OIII?
Pytam z ciekawości nie złośliwości.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez MilordZamieszczone przez 22TomaszzPóźniej w zasadzie zaczyna się coraz większy najazd na OIII, w zasadzie obrywa się jej za wszystko, w dodatku niestety w większości od osób, które jej nie mają. Pomimo to w dziale technicznym tematów z problemami przybywa jak na lekarstwo i właściwie nie ma co czytać :lol:
Sam pisałem o tym też już parę razy i cieszę się, że Ty też to zauważyłeś.
Miałem przyjemność jechać z Kolegą bob_best Jego Octavią i Kolega ma bardzo wyczulony słuch i słyszy wszystko, ja tego o czym On wspominał nie zauważałem
Może mnie słoń nadepnął na ucho. Ale to też jest to, że to co dla jednego jest hałasem, dla drugiego będzie niewinnym trzeszczeniem.
Generalizaując - 12 lat temu wchodząca na polski rynek Octavia 2 była takim powiewem "Zachodu" dla wielu z nas wtedy w wieku 2x lat. Tańszym, sporo większym "prawie Golfem". Takim synonimem auta rodzinnego.
Teraz Octavia 3 jest po prostu jednym z wielu kompaktów, kompaktem którego przy odrobinie szczęścia można kupić nowego za 53-54kPLN.
Ja mogę porównać O2FL z O3 ponieważ jeździłem obiema (O2FL firmowa; O3 moja) i w moim odczuciu jest sporo ciszej w O3 (ogólnie). Szczególnie dla mnie jest różnica w hałasie od kół (choć opony na obu autach różne - O2FL 195/65/15 a O3 - 205/55/16) - mowa o porównaniu na tej samej trasie, przejeżdżanej regularnie i dość często. Jeśli chodzi o hałas od wiatru to postrzegam go na podobnym poziomie (może lekko na plus w O3, choć tylko do czasu jak wieje boczny wiatr - wtedy jest wg mnie głośno). Jeśli chodzi o pracę zawiasu to po tym jak przysłuchiwałem się O3 byłem także w stanie wyłapać niewielkie dźwięki w O2FL (szczególnie w kombi którym kilka razy jechałem), ale było na pewno ciszej niż u mnie przed zmianą amorków.
Dla mnie wadą O3 była na początku marna pewność prowadzenia podczas jazdy autostradą gdy wiał wiatr (nie mam drive mode selection) - na szczęście zmiana amorów z tyłu zmieniła zachowanie auta diametralnie - po tej zmianie problem zniknął (no może jeszcze w międzyczasie jeden drobny mod zrobił rrobert - dzięki!) i teraz śmiga się rewelacyjnie.
Zostaw komentarz:
-
-
I między innymi to właśnie są sposoby na redukcję masy auta.
Zostaw komentarz:
-
-
mirek_p11, do czego ten świat zmierza ,to tak jakbyśmy się cofali w rozwoju. Za chwile będą lakierowane elementy na drzwiach itp. jak w Syrence albo Maluchu
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez tokoloszWyścielenia w schowku, boczki tylne były z twardego plastiku, a przednie były z gorszego gumolitu niż przed fl ..... Itd, itp.Byłem dzisiaj w salonie Audi aby zobaczyć nową Q2 (zdj. w zał.)
Zostaw komentarz:
-
-
No i pogorszyla sie jakosc tkaniny na fotelu. Chociaz tej z O2 to tez daleko do tej stosowanej w Superbie 2.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: