Octavia III Face Lifting

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LEMUR_
    odpowiedział(a)
    22Tomaszz, cieszę się twoim szczęściem że masz przed liftem i to pokrętełko.

    Zostaw komentarz:


  • 22Tomaszz
    odpowiedział(a)
    LEMUR_, Ja słucham głośno muzy i pasażer czasami przy telefonie musi szybko ściszyć - to tylko jedna z opcji. Inna to np. manewrując też ręki nie ma w odpowiednim miejscu na kierownicy i też się nie da ściszyć. Poza tym ja nie lubię wyciszać do zera, ale np. z 80% głośności do 10-15%. Wystarczą takie przykłady?

    Nie rozumie czemu chcesz mi powiedzieć, że czegoś nie potrzebuję skoro ja wiem, że tego potrzebuję i co więcej często z tego korzystam. A skoro ja tak robię to pewnie znajdą się inne osoby, które też tego używają 8)

    Zostaw komentarz:


  • LEMUR_
    odpowiedział(a)
    22Tomaszz, masz wersję style. Czy to problem wcisnąć na kierze pokrętło głośności aby wyciszyć? W jakich sytuacjach pasażer potrzebuje aż tak nagłego wyciszenia? I chyba szybciej czy to aktualny czy nowy button nacisnąć niż kręcić

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    LEMUR_, a racja upss

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Oby niedługo nie trzeba było podczas jazdy "ustawiać guzików" na ekranie smartfona, przez formularz kontaktowy :lol:

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Bo dotyk to najtańsze rozwiązanie. Ekran dotykowy i tak jest, to zamiast huzików i gałek daje się wirtualne.

    Zostaw komentarz:


  • 22Tomaszz
    odpowiedział(a)
    Nie no oczywiście, że na radiu da się regulować głośność, ale przyciskami dotykowymi, czyli nie da się tego zrobić szybko (szybkie przekręcenie gałki = praktycznie kompletne wyciszenie), co często przydaje się pasażerowi, ani bezwzrokowo.
    Dodatkowo jest to bardzo zły trend, bo następne w kolejności jest sterowanie klimatyzacją za pomocą przycisków dotykowych, co gorsza na ekranie radia - w niektórych autach np. w Toyocie tak już jest. Oznacza to brak możliwości regulowania parametrów klimy bezwzrokowo. Generalnie wszyscy za bardzo idą w dotyk, co w Skodzie jest o tyle dziwne, że w Audi (w BMW też) mało rzeczy robi się na ekranie dotykowym. Opcjami operuje się gałką z panelem dotykowym przy skrzyni biegów, trzymając rękę wygodnie na podłokietniku 8)

    Zostaw komentarz:


  • LEMUR_
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905
    ze nie będzie można tego zrobić z poziomu radia np. dotykowo
    ale na fotce przecież jest +/- vol

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    to ,że nie ma gałki do ściszania ,nie znaczy ,ze nie będzie można tego zrobić z poziomu radia np. dotykowo

    Zostaw komentarz:


  • LEMUR_
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez 22Tomaszz
    Ale brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia
    jeszcze mi się nie zdarzyło jej użyć poza wymuszonym wyłączeniem/właczeniem radia.

    Zostaw komentarz:


  • spj
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez 22Tomaszz
    Ale brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia :evil:
    To chyba wymusza, że kierownica będzie zawsze z pokrętłami i przyciskami
    Poza tym żona z fotela pasażera nie miałaby możliwości zmieniać głośności :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • 22Tomaszz
    odpowiedział(a)
    Już widać, że w OIV będzie tylko białe podświetlenie przycisków we wnętrzu
    Na początku w OIII była np. kierownica z zielonym podświetleniem, później zmienilą ją na białe, teraz w OIIIFL dali białe podświetlenie "przycisków" na radiu, więc w OIV pewnie climatronic też dostanie białe podświetlenie i po zielonym prawie śladu nie zostanie :lol:

    PS: Ale brak gałki głośności (i drugiej też) to zbrodnia :evil:

    Zostaw komentarz:


  • LEMUR_
    odpowiedział(a)
    są dwie opcje
    - jeszcze oficjalnie nie zaprezentowali i nie chcą teraz pokazywać RSki, wykorzystali zatem aktualny model
    - nie będzie liftu RSki - co jest mało prawdopodobne

    Zostaw komentarz:


  • marpol
    odpowiedział(a)
    Faktycznie te podzielone światła wydają się wywoływać różne emocje, w zależności od koloru nadwozia.Hm..może na żywo jednak okażą się gustowne. Tylko dlaczego pod koniec filmu RS posiada "stare" lampy?

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    no to jeszcze filmik ,jak będzie wyglądała w środku

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    co do FL w gamie Skody to Skoda pokazała odświeżonego Rapida na rynek Indii z debiutującym silnikiem 1,5 TDI

    Modernizovaný rapid navazuje na styl dnešní fabie, pod kapotou mimo jiné nabídne turbodiesel 1.5 TDI. Do Evropy však nepřijde.

    Zostaw komentarz:


  • opoj76
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI
    nowe media i od razu brak pokrętła od glosnosci.... ja wiem ze jest wszystko na kierownicy ale dlaczego tak to ma wygladac ?
    Przed liftem nie zawsze jest "wszystko na kierownicy"
    Jestem na świeżo z konfiguratorem - wystarczy wziąć pakiet Dynamic i tam jest kierownica standardowa podmieniana na sportową bez przycisków... Jeśli tak będzie też FL to... powodzenia

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    nowe media i od razu brak pokrętła od glosnosci.... ja wiem ze jest wszystko na kierownicy ale dlaczego tak to ma wygladac ?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ryjeks
    Na początek to silnik jest sporo lżejszy w O III.
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadom...ie,nId,1725525
    Dlatego właśnie jest głośniejszy, a z nim całe auto. :P

    Zostaw komentarz:


  • ryjeks
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez utek
    Zamieszczone przez Chris11
    Tam, gdzie kończą się argumenty zaczyna się złośliwość.

    Jakoś mnie to nie zaskoczyło.
    Ja podałem konkretne argumenty oparte na katalogu danych technicznych. Większe auto, mniejsza masa. Na czymś zaoszczędzono. Proszę więc o Twoje kontrargumenty.
    Na początek to silnik jest sporo lżejszy w O III.


    [ Dodano: Czw 03 Lis, 16 23:07 ]
    Zamieszczone przez utek
    Zamieszczone przez Chris11
    Ok, fajnie, że masz dużo samochodów, ale powiedz tak szczerze... ile czasu spędziłeś w OIII?
    W mojej firmie jest 15 O3 i najprawdopodobniej są to ostatnie Skody, a przygoda trwała od 2000 roku.
    Z czym jest problem, że zmiana to wina O III ?
    Pytam z ciekawości nie złośliwości.

    Zostaw komentarz:


  • bob_best
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Milord
    Zamieszczone przez 22Tomaszz
    Później w zasadzie zaczyna się coraz większy najazd na OIII, w zasadzie obrywa się jej za wszystko, w dodatku niestety w większości od osób, które jej nie mają. Pomimo to w dziale technicznym tematów z problemami przybywa jak na lekarstwo i właściwie nie ma co czytać :lol:
    PEŁNA ZGODA!
    Sam pisałem o tym też już parę razy i cieszę się, że Ty też to zauważyłeś.

    Miałem przyjemność jechać z Kolegą bob_best Jego Octavią i Kolega ma bardzo wyczulony słuch i słyszy wszystko, ja tego o czym On wspominał nie zauważałem
    Może mnie słoń nadepnął na ucho. Ale to też jest to, że to co dla jednego jest hałasem, dla drugiego będzie niewinnym trzeszczeniem.

    Generalizaując - 12 lat temu wchodząca na polski rynek Octavia 2 była takim powiewem "Zachodu" dla wielu z nas wtedy w wieku 2x lat. Tańszym, sporo większym "prawie Golfem". Takim synonimem auta rodzinnego.
    Teraz Octavia 3 jest po prostu jednym z wielu kompaktów, kompaktem którego przy odrobinie szczęścia można kupić nowego za 53-54kPLN.
    Kolego, bo teraz to jest gitara u mnie - po wymianie amorków nastąpiła bardzo duża poprawa. W sumie teraz jedynie kiedy mogę usłyszeć dudnienie to wyjazd z parkingu pod firmą po 8h stania jak jest zimno - są płyty marnej jakości. Po tym jak amorki się lekko rozpracują jest cisza.

    Ja mogę porównać O2FL z O3 ponieważ jeździłem obiema (O2FL firmowa; O3 moja) i w moim odczuciu jest sporo ciszej w O3 (ogólnie). Szczególnie dla mnie jest różnica w hałasie od kół (choć opony na obu autach różne - O2FL 195/65/15 a O3 - 205/55/16) - mowa o porównaniu na tej samej trasie, przejeżdżanej regularnie i dość często. Jeśli chodzi o hałas od wiatru to postrzegam go na podobnym poziomie (może lekko na plus w O3, choć tylko do czasu jak wieje boczny wiatr - wtedy jest wg mnie głośno). Jeśli chodzi o pracę zawiasu to po tym jak przysłuchiwałem się O3 byłem także w stanie wyłapać niewielkie dźwięki w O2FL (szczególnie w kombi którym kilka razy jechałem), ale było na pewno ciszej niż u mnie przed zmianą amorków.

    Dla mnie wadą O3 była na początku marna pewność prowadzenia podczas jazdy autostradą gdy wiał wiatr (nie mam drive mode selection) - na szczęście zmiana amorów z tyłu zmieniła zachowanie auta diametralnie - po tej zmianie problem zniknął (no może jeszcze w międzyczasie jeden drobny mod zrobił rrobert - dzięki!) i teraz śmiga się rewelacyjnie.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    I między innymi to właśnie są sposoby na redukcję masy auta.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    mirek_p11, do czego ten świat zmierza ,to tak jakbyśmy się cofali w rozwoju. Za chwile będą lakierowane elementy na drzwiach itp. jak w Syrence albo Maluchu

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez tokolosz
    Wyścielenia w schowku, boczki tylne były z twardego plastiku, a przednie były z gorszego gumolitu niż przed fl ..... Itd, itp.
    taka ciekawostka Byłem dzisiaj w salonie Audi aby zobaczyć nową Q2 (zdj. w zał.)

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    No i pogorszyla sie jakosc tkaniny na fotelu. Chociaz tej z O2 to tez daleko do tej stosowanej w Superbie 2.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...