mirek_p11, 10 biegowe dsg?...po grzyba....toż to nie TIR z ładunkiem... :roll: no chyba, że więcej do psucia się będzie
dobry koment ktoś dał pod spodem:
"Niedawno trafiłem na ciekawą statystykę. W latach 70 tych jeden z najgorszych producentów aut - Renault - produkował najbardziej psujące się auta. Aż 38 aut na 1000 wyprodukowanych musiało wrócić do fabryki, bo warsztat nie był w stanie ich naprawić. W tej kategori dzisiaj najlepszym producentem jest Volvo, "tylko" 39 aut na 1000 wyprodukowanych wraca do producenta, bo warsztat nie jest w stanie usunąć usterki/wady produkcyjnej.
To zupełnie inna statystyka, która nie bierze pod uwagę awarii, które serwis jest w stanie naprawić. Tych VW ma niewiele, ale w tej chwili 46 aut na 1000 wraca do producenta. Co ciekawe u Fiata 43 auta na 1000 wracają do fabryki. Tak w tej chwili wygląda legendarna jakość VW i innych. To co było najgorszym wynikiem 40 lat temu dzisiaj jest najlepszym. A wszystko dlatego, że producent najwięcej zarabia na naprawach. "
dobry koment ktoś dał pod spodem:
"Niedawno trafiłem na ciekawą statystykę. W latach 70 tych jeden z najgorszych producentów aut - Renault - produkował najbardziej psujące się auta. Aż 38 aut na 1000 wyprodukowanych musiało wrócić do fabryki, bo warsztat nie był w stanie ich naprawić. W tej kategori dzisiaj najlepszym producentem jest Volvo, "tylko" 39 aut na 1000 wyprodukowanych wraca do producenta, bo warsztat nie jest w stanie usunąć usterki/wady produkcyjnej.
To zupełnie inna statystyka, która nie bierze pod uwagę awarii, które serwis jest w stanie naprawić. Tych VW ma niewiele, ale w tej chwili 46 aut na 1000 wraca do producenta. Co ciekawe u Fiata 43 auta na 1000 wracają do fabryki. Tak w tej chwili wygląda legendarna jakość VW i innych. To co było najgorszym wynikiem 40 lat temu dzisiaj jest najlepszym. A wszystko dlatego, że producent najwięcej zarabia na naprawach. "
Komentarz