Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.0TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    mirek_p11, 10 biegowe dsg?...po grzyba....toż to nie TIR z ładunkiem... :roll: no chyba, że więcej do psucia się będzie
    dobry koment ktoś dał pod spodem:
    "Niedawno trafiłem na ciekawą statystykę. W latach 70 tych jeden z najgorszych producentów aut - Renault - produkował najbardziej psujące się auta. Aż 38 aut na 1000 wyprodukowanych musiało wrócić do fabryki, bo warsztat nie był w stanie ich naprawić. W tej kategori dzisiaj najlepszym producentem jest Volvo, "tylko" 39 aut na 1000 wyprodukowanych wraca do producenta, bo warsztat nie jest w stanie usunąć usterki/wady produkcyjnej.

    To zupełnie inna statystyka, która nie bierze pod uwagę awarii, które serwis jest w stanie naprawić. Tych VW ma niewiele, ale w tej chwili 46 aut na 1000 wraca do producenta. Co ciekawe u Fiata 43 auta na 1000 wracają do fabryki. Tak w tej chwili wygląda legendarna jakość VW i innych. To co było najgorszym wynikiem 40 lat temu dzisiaj jest najlepszym. A wszystko dlatego, że producent najwięcej zarabia na naprawach. "

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez sew1981
      To co było najgorszym wynikiem 40 lat temu dzisiaj jest najlepszym.
      należałoby również rozważyć wielkość produkcji i sposób prowadzenia kontroli jakości
      Zamieszczone przez sew1981
      46 aut na 1000
      kiedyś te 1000 aut to było wyzwanie, obecnie - 2-3 dni pracy.

      kiedyś w VW ( lata 90-te , czas produkcji GIII), kontrola jakości obejmowała partie 100 samochodów, jak jeden był wadliwy, to wszystkie trafiały do poprawki, (przy mnie odbyła się taka akcja)
      obecnie na TO nie ma czasu.
      OII sprzedana


      Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

      Komentarz


      • #53
        downsizing jest stanowczo chory przez te normy....nowy mustang na rynek europejski ma mieć silnik 2.3 ecoboost...hehe...
        2.3 w mustangu :?
        jest też wersja 5.0 v8, a marudzą w USA, że vw tdi im trują środowisko....menele :lol:
        choć 5.0 też spełnia normę euro6 w sumie, może będzie w UE dostępny.
        ale to już apokalipsa moto w europie...2.3 w mustangu :szeroki_usmiech

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez sew1981
          2.3 w mustangu
          dziś "gnałem" turkiem 1.6 za Shelby - dla dźwięku (bulgotu) bym ten samochód zakupił :szeroki_usmiech

          dobrze że były korki na A4 - mogłem dłużej ucho nacieszyć

          ale 2.3 to na pewno nie był :diabelski_usmiech
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez sew1981
            downsizing jest stanowczo chory przez te normy....nowy mustang na rynek europejski ma mieć silnik 2.3 ecoboost...hehe...
            2.3 w mustangu :?
            jest też wersja 5.0 v8, a marudzą w USA, że vw tdi im trują środowisko....menele :lol:
            choć 5.0 też spełnia normę euro6 w sumie, może będzie w UE dostępny.
            ale to już apokalipsa moto w europie...2.3 w mustangu :szeroki_usmiech
            Nie może będzie, tylko już od jakiegoś czasu jest. Na Polski rynek Mustang wszedł rownolegle w dwóch wersjach silnikowych - 2.3 oraz 5.0.
            BMW 130i - klik
            kiedyś: Octavia 1.4 TSI - klik
            BMW E36 '92 na tor

            Komentarz


            • #56
              :roll: didn't know....dobrze, że nie wsadzili 1.5 EB :roll:

              Komentarz


              • #57
                Alonzo - 100% poparcia.

                Komentarz


                • #58
                  No nie niestety sam tego tematu kolorowo nie widzę.
                  Znajomy podesłał linka Alfa Romeo MITO Silnik dwucylindrowy 0.9 TwinAir 105 KM :
                  [youtube] [/youtube]
                  Zobaczymy co z tego wyjdzie... I to jeszcze w Bielsku Białej robią te silniki...

                  Komentarz


                  • #59
                    Downsizing dopadł Skodę Octavię

                    [ Dodano: Sro 18 Maj, 16 12:45 ]
                    115KM i 200Nm i osiągi 12,TSI

                    Komentarz


                    • #60
                      1.0TSI 115KM jest testowany w najnowszym Auto-Świat (Leon ST)

                      i redaktorzy są pod wrażeniem osiągów i szczególnie elastycznosci tego silniczka
                      60-100 km/h (4 b.) 7,7 s
                      80-120 km/h (6 b.) 14,2 s

                      Całkiem nieźle jak na "kosiarkę" ;-)

                      Komentarz


                      • #61
                        Już jest w sprzedaży w Skodzie w cennikach czeskich, zamiast 1,2 oczywiście.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz


                        • #62
                          A moz Citek RS powstanie z tym demonem hihihi
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez szumek
                            1.0TSI 115KM jest testowany w najnowszym Auto-Świat (Leon ST)

                            i redaktorzy są pod wrażeniem osiągów i szczególnie elastycznosci tego silniczka
                            60-100 km/h (4 b.) 7,7 s
                            80-120 km/h (6 b.) 14,2 s

                            Całkiem nieźle jak na "kosiarkę" ;-)
                            Akurat Auto Świat obiektywny to raczej nie jest - przedruk AutoBilda uchodzącego w Niemczech za tubę propagandowa koncernu VAG.

                            Co do 1.0 to choc pojemność brzmi zalosnie to jesli będzie to silnik sprawny i nieawaryjny - to czemu nie... Tyle czy ktos zaufa VAGowi ze projektuje silnik na dluuugie lata a nie jednorazowke na okres wydluzonej do 4 lat gwarancji...
                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz


                            • #64
                              A czy ktos robi jeszcze silniki ktore zyja dluzej niz gwarancja?? W kazdej marce w tej chwili sa problemy.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #65
                                Toyota? Tylko dla mnie benzyna bez turbo nie jedzie.

                                A 1.0 TSI i tak nigdy nie kupie.
                                Moja RS Combi

                                Komentarz


                                • #66
                                  Toyota D4D ze skrytym silnikie. diesla by BMW o tym bezawaryjnym tworze mowimy?? :diabelski_usmiech
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    A czy ktos robi jeszcze silniki ktore zyja dluzej niz gwarancja?? W kazdej marce w tej chwili sa problemy.
                                    Nie. Nie w kazdej.

                                    W kazdym razie jakos na temat silnikow benzynowych Toyoty bez turbo - zadnych masowych niepokojacych info nie ma.

                                    Hybrydy Toyoty - bezawaryjne.

                                    W Mazdzie z silnikami benzynowymi chyba tez sie nie wiadomo co nie dzieje.

                                    To samo w Kia i Hyundaiu jesli chodzi o benzyne bez turbo.

                                    Honda tez chyba d..py nie dala.

                                    i pewnie to wyliczenie moze byc dluzsze ale mi sie nie chce :-)

                                    w kazdym razie nie zgodze sie z twierdzeniem, ze kazdy teraz robi tandete co to padnie po gwarancji.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      1.0 i dwóch murzynów do pchania :lol:

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez szumek
                                        1.0TSI 115KM jest testowany w najnowszym Auto-Świat (Leon ST)

                                        i redaktorzy są pod wrażeniem osiągów i szczególnie elastycznosci tego silniczka
                                        A czy kiedyś, jacyś redaktorzy byli nie zadowoleni z niemieckiej myśli technicznej mimo jej wad ? Czasami bardzo dużych :wink:

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          marlej108, jest dokładnie jak piszesz ...
                                          Zamieszczone przez marlej108
                                          W kazdym razie jakos na temat silnikow benzynowych Toyoty bez turbo - zadnych masowych niepokojacych info nie ma.
                                          Te najczęściej spotykane, czyli 1.6 z Aurisa, 1.8 oraz 2.0 z Avensisa, wszystkie wolnossaki to jednostki znane i sprawdzone. Jedyne narzekania mogą ewentualnie dotyczyć dynamiki na tle reszty uturbionych. Co ciekawe nowy Avensis, jeśli chodzi o benzyniaki, ma dwie sprawdzone jednostki 1.8 i 2.0 w ofercie . Czyli można. Toyota wprowadza baaardzo ostrożnie turbo.
                                          Zamieszczone przez marlej108

                                          Honda tez chyba d..py nie dala.
                                          Dała dała...że wycofała nowego Accorda z Europy . Już w przyszłym roku nowy Civic X gen z turbo vtekiem, ale Honda akurat umie budować silniki, więc raczej nie powinno być jakiś wpadek.
                                          Pozdrawiam
                                          Northeusz

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Zamieszczone przez Northeusz
                                            Te najczęściej spotykane, czyli 1.6 z Aurisa, 1.8 oraz 2.0 z Avensisa, wszystkie wolnossaki to jednostki znane i sprawdzone. Jedyne narzekania mogą ewentualnie dotyczyć dynamiki na tle reszty uturbionych. Co ciekawe nowy Avensis, jeśli chodzi o benzyniaki, ma dwie sprawdzone jednostki 1.8 i 2.0 w ofercie . Czyli można. Toyota wprowadza baaardzo ostrożnie turbo.
                                            No niestety, albo stety dla Toyoty z turbo.

                                            Jeden moj kolega co jakis czas dostaje na zastepcze auto Avensisa z 1.8 silnikiem. Na codzien ma diesla ~100KM. Stwierdza ze boi sie ta Toyota jezdzic, bo nie chce to przyspieszac, widac mocne przyzwyczajenie ze nawet bez redukcji auto ciagnie, a tam juz mu tlumaczylem, ze nie jeden bieg w dol, tylko trzy i do odciniki wtedy bedzie jechac.

                                            Drugi na codzien ma diesla 150KM. Na zastepczaka dostaje Aurisa tylko teraz nie wiem czy tego 1.33 :lol: czy 1.6. Stwierdza ze do spokojnej jazdy jest to calkiem OK. Teraz dostal nowa Astre 1.4t 125KM. W porownaniu do Aurisa byl zachwycony, a do tego stwierdzil ze jezdzac tak samo jakis 0,5-1l mniej.

                                            BTW. To Aurisa mozna kupic 1.2 turbo 116KM :wink:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Twój kolega " boi sie jeździć" Avensisem z silnikiem 1.8?????

                                              To chyba nie umie jeździć... :twisted:

                                              Kuźwa ludzie, jakim mięczakiem trzeba być żeby twierdzić ze bez turbo to auto nie pojedzie i sie bać... Niesamowite...

                                              :shock:
                                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                              Spalanie - Motostat.pl

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez marlej108
                                                bez turbo to auto nie pojedzie i sie bać... Niesamowite...
                                                Też jakoś nie do końca rozumiem... Auto to widac minimum 200 koni w turbo bo inaczej spod świateł nie ruszysz :roll:

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Widocznie nie kazdemu pasuje taka, a nie inna charakterystyka oddawania mocy w danym aucie. Ale to trzeba zrozumiec, moze trudniej z punktu widzenia 60 czy tam 160KM Dokreciles ten silnik w Audi chociaz ze dwa razy do odciniku na 3-4 biegu ??
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Ostatnio Szwagier, napalony tylko na Toyote, chciał wlasnie kupić Toyke 1,8 chyba 2011. Pojechaliśmy na południe obejrzeć 2 Toyki 1,8, jedna manual, druga automat. Po przejażdżce stwierdziliśmy, ze te samochody nie jadą. Zwykły silnik i nic wiecej. Nawet mój Rapid żwawszy choc dupy nie urywa. No i miłośnik Toyot kupił Superba 2, 2,0 TDI 170 KM

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X