Pokrótce o zmianach RM2016 jakie nastąpią niebawem :-)
Przede wszystkim wynikają one z nowej normy EU6 - wszystkie auta otrzymają S&S
Fabia - wycofanie MirrorLink jako składowej radia Bolero, od 22 tygodnia stanie się oddzielną opcją
- wprowadzenie nawigacji Amundsen
Rapid - wycofanie silnika 1.2 MPI 75KM
- zmiana 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM z nowej Fabii III
- zmiana 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM j.w.
- zmiana 1.6 TDI 90 KM na 1.4 TDI 90KM rownież DSG
- zmiana 1.6 TDI 105Km na 1.6 TDI 110KM
- zmiana radia Blues, Swing, pojawi się Bolero
Yeti - wycofanie 1.2 TSI 105KM, nowy silnik 1.2 TSI 110KM
- wycofanie 1.4 TSI 122KM na rzecz 1.4 TSI 125KM
- wycofanie 1.8 TSI 4x4 na rzecz 1.4 TSI 150KM 4x2 oraz 4x4 również z DSG
- wycofanie jednostki 1.6 TDI 105KM
- nowy silnik 2.0 TDI 110KM z układem SCR (AdBlue)
- wycofanie silnika 2.0 TDI 170KM na rzecz 2.0 TDI 150KM j.w. z SCR
Octavia - zmiana silnika 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM
- zmiana silnika 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM
- zmiana silnika 1.4 TSI 140KM na 1.4 TSI 150KM
- zmiana silnika 1.6 TDI 105KM na 1.6 TDI 110KM
- Bolero ze standardowym modułem Bluetooth
MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
Octavianos,
A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?
Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy
Northeusz, zapłacisz za skodę mpi 80-90tys jak za Hondę?
nie sądze więc IMHO chybione porównanie
A czy VAG wycofując silniki MPI i pozostawiając TSI uzasadnił to, że będzie dla nas klientów taniej i robi to dla naszego dobra? Nie przytoczyłem Hondy jako droższej marki, chociaż zawsze była droższa, ale jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro. Chodzi mi o to, że się da, a nie wciskanie ciemnoty, że się nie da i wymagać od klientów bezkrytycznego podejścia do oferty.
Octavianos,
A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?
Podwyżki będą, ale ceny nie są jeszcze potwierdzone, więc nie mogę nic napisać więcej na ten temat.
Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
czy to tylko twoje domniemanie czy rzetelna opinia oparta na użytkowaniu takiego auta?
bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zalet
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
A Rosja, Ukraina, Mołdawia Octavia III wolnossący silnik 1.6, to samo Fabia III z silnikiem 1.6. W Europie oczywiście nie da się.
MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
A Rosja, Ukraina, Mołdawia Octavia III wolnossący silnik 1.6, to samo Fabia III z silnikiem 1.6. W Europie oczywiście nie da się.
Nas - Polaków i nasz standard życia, ktoś u góry mylnie stawia na równi z niemieckim, szwajcarskim...itd.
Bo przecież Kowalski pojeździ 80000km. odda na złom i kupi nowe za gotówkę :roll:
jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
czy to tylko twoje domniemanie czy rzetelna opinia oparta na użytkowaniu takiego auta?
bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zalet
Tzn z którą dokładnie się nie zgadzasz?
- silniki wolnossące - tutaj zgodzimy się, że Honda takie oferuje, pomijając nowego TypeR
- o dużych pojemnościach - chodzi mi o pojemności 1.8, 2.0, 2.4 na tle konkurencji są to pojemności całkiem przyjemne, wg mnie nie są one jakieś specjalnie małe
- bardzo dobrej wytrzymałości - zapewne tutaj się nie zgodzisz ze mną, ale nie kojarzę na przestrzeni lat jakiejś spektakularnej wpadki Hondy na poziomie tych doskonale znanych z VW .
Opinie na temat Hond są to opinie osób, które dobrze znam i mają do czynienia z Hondami od lat spokojnie 90-tych, poza tym wystarczy poczytać fora Hondowe, nie tylko polskie. Opinie zawarte na takich forach, zauważone tendencje, są tak samo wg mnie wiarygodne jak opinie o Skodach zawarte na naszym forum.
Jeśli możesz napisać (może być na PW) i nie jest to tajemnicą - napisz co takiego doskwierało tym samochodom, że były takie awaryjne.
Komentarz