Dobry dzień :!:
Zmiany RM2016
Zwiń
X
-
Zmiany RM2016
Witajcie,
Pokrótce o zmianach RM2016 jakie nastąpią niebawem :-)
Przede wszystkim wynikają one z nowej normy EU6 - wszystkie auta otrzymają S&S
Fabia - wycofanie MirrorLink jako składowej radia Bolero, od 22 tygodnia stanie się oddzielną opcją
- wprowadzenie nawigacji Amundsen
Rapid - wycofanie silnika 1.2 MPI 75KM
- zmiana 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM z nowej Fabii III
- zmiana 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM j.w.
- zmiana 1.6 TDI 90 KM na 1.4 TDI 90KM rownież DSG
- zmiana 1.6 TDI 105Km na 1.6 TDI 110KM
- zmiana radia Blues, Swing, pojawi się Bolero
Yeti - wycofanie 1.2 TSI 105KM, nowy silnik 1.2 TSI 110KM
- wycofanie 1.4 TSI 122KM na rzecz 1.4 TSI 125KM
- wycofanie 1.8 TSI 4x4 na rzecz 1.4 TSI 150KM 4x2 oraz 4x4 również z DSG
- wycofanie jednostki 1.6 TDI 105KM
- nowy silnik 2.0 TDI 110KM z układem SCR (AdBlue)
- wycofanie silnika 2.0 TDI 170KM na rzecz 2.0 TDI 150KM j.w. z SCR
Octavia - zmiana silnika 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM
- zmiana silnika 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM
- zmiana silnika 1.4 TSI 140KM na 1.4 TSI 150KM
- zmiana silnika 1.6 TDI 105KM na 1.6 TDI 110KM
- Bolero ze standardowym modułem Bluetooth
Tak to wygląda, i tak za dużo powiedziałem :P
-
-
MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i możnaPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Octavianos,
A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszPrzykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy
nie sądze więc IMHO chybione porównanieprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez NortheuszPrzykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy
nie sądze więc IMHO chybione porównaniePozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez polrobOctavianos,
A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?
Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezZamieszczone przez OctavianosNie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Northeuszjako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zaletprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez EnriquezZamieszczone przez OctavianosNie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszMPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukZamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez EnriquezZamieszczone przez OctavianosNie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez micrusecZamieszczone przez NortheuszMPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
Bo przecież Kowalski pojeździ 80000km. odda na złom i kupi nowe za gotówkę :roll:Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez Northeuszjako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zalet
- silniki wolnossące - tutaj zgodzimy się, że Honda takie oferuje, pomijając nowego TypeR
- o dużych pojemnościach - chodzi mi o pojemności 1.8, 2.0, 2.4 na tle konkurencji są to pojemności całkiem przyjemne, wg mnie nie są one jakieś specjalnie małe
- bardzo dobrej wytrzymałości - zapewne tutaj się nie zgodzisz ze mną, ale nie kojarzę na przestrzeni lat jakiejś spektakularnej wpadki Hondy na poziomie tych doskonale znanych z VW .
Opinie na temat Hond są to opinie osób, które dobrze znam i mają do czynienia z Hondami od lat spokojnie 90-tych, poza tym wystarczy poczytać fora Hondowe, nie tylko polskie. Opinie zawarte na takich forach, zauważone tendencje, są tak samo wg mnie wiarygodne jak opinie o Skodach zawarte na naszym forum.
Jeśli możesz napisać (może być na PW) i nie jest to tajemnicą - napisz co takiego doskwierało tym samochodom, że były takie awaryjne.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
Komentarz