Zmiany RM2016

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Raven558
    Classic
    • 2012
    • 24

    Zmiany RM2016

    Dobry dzień :!:
  • Octavianos
    L&K
    • 2010
    • 1130

    #2
    Zmiany RM2016

    Witajcie,

    Pokrótce o zmianach RM2016 jakie nastąpią niebawem :-)

    Przede wszystkim wynikają one z nowej normy EU6 - wszystkie auta otrzymają S&S

    Fabia - wycofanie MirrorLink jako składowej radia Bolero, od 22 tygodnia stanie się oddzielną opcją
    - wprowadzenie nawigacji Amundsen

    Rapid - wycofanie silnika 1.2 MPI 75KM
    - zmiana 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM z nowej Fabii III
    - zmiana 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM j.w.
    - zmiana 1.6 TDI 90 KM na 1.4 TDI 90KM rownież DSG
    - zmiana 1.6 TDI 105Km na 1.6 TDI 110KM
    - zmiana radia Blues, Swing, pojawi się Bolero

    Yeti - wycofanie 1.2 TSI 105KM, nowy silnik 1.2 TSI 110KM
    - wycofanie 1.4 TSI 122KM na rzecz 1.4 TSI 125KM
    - wycofanie 1.8 TSI 4x4 na rzecz 1.4 TSI 150KM 4x2 oraz 4x4 również z DSG
    - wycofanie jednostki 1.6 TDI 105KM
    - nowy silnik 2.0 TDI 110KM z układem SCR (AdBlue)
    - wycofanie silnika 2.0 TDI 170KM na rzecz 2.0 TDI 150KM j.w. z SCR

    Octavia - zmiana silnika 1.2 TSI 85KM na 1.2 TSI 90KM
    - zmiana silnika 1.2 TSI 105KM na 1.2 TSI 110KM
    - zmiana silnika 1.4 TSI 140KM na 1.4 TSI 150KM
    - zmiana silnika 1.6 TDI 105KM na 1.6 TDI 110KM
    - Bolero ze standardowym modułem Bluetooth

    Tak to wygląda, i tak za dużo powiedziałem :P
    SIMPLY CLEVER
    Wiesz co dobre :-)

    Moja Maszyna
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

    Komentarz

    • miodowy
      Rider
      • 2015
      • 534

      #3
      Widzę że MPi odchodzi całkiem w zapomnienie.

      Szkoda..

      It's nice to be important but more important is to be nice

      Komentarz

      • r2r
        RS
        • 2008
        • 4720
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Po co się wmusza ten cholerny S&S na siłę :?:
        To może zmodyfikują rozrusznik, żeby znosił to katowanie.

        Przy MY 2017 proponuję zejście w dół z pojemnością i dołożenie drugiego gwizdka. Trwałość górą...
        Artur

        Komentarz

        • Chris11
          RS
          • 2011
          • 1587

          #5
          Re: Zmiany RM2016

          Zamieszczone przez Octavianos
          Tak to wygląda, i tak za dużo powiedziałem :P
          O podwyżkach nie wspomniałeś. :P

          Zamieszczone przez r2r
          To może zmodyfikują rozrusznik, żeby znosił to katowanie.
          Z tego, co mi wiadomo, to rozrusznik przy opcji S&S jest wzmocniony.

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            Ponadt w O3 będzie nowy Columbus
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • polrob
                Rider
                • 2013
                • 535
                • Superb III (3V3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Octavianos,
                A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
                I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?
                jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                Komentarz

                • marlej108
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 4976
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                  #9
                  Niestety podwyzki to fakt. Wkrotce beda z tym cenniki. Nie znam dokladnych zmian cenowych, ale to info od zaprzyjaznionego dealera.

                  ps. szkoda 1.2 mpi w Rapidzie.
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Northeusz
                    Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy
                    Northeusz, zapłacisz za skodę mpi 80-90tys jak za Hondę?
                    nie sądze więc IMHO chybione porównanie
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • Northeusz
                      RS
                      • 2010
                      • 1677
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez piotrek_gdy
                      Zamieszczone przez Northeusz
                      Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy
                      Northeusz, zapłacisz za skodę mpi 80-90tys jak za Hondę?
                      nie sądze więc IMHO chybione porównanie
                      A czy VAG wycofując silniki MPI i pozostawiając TSI uzasadnił to, że będzie dla nas klientów taniej i robi to dla naszego dobra? Nie przytoczyłem Hondy jako droższej marki, chociaż zawsze była droższa, ale jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro. Chodzi mi o to, że się da, a nie wciskanie ciemnoty, że się nie da i wymagać od klientów bezkrytycznego podejścia do oferty.
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz

                      • Octavianos
                        L&K
                        • 2010
                        • 1130

                        #12
                        Zamieszczone przez polrob
                        Octavianos,
                        A potwierdzasz kolego że ceny też idą do góry tak jak inni opisują że np. O3 z silnikiem 1.4 o ok 4tyś.
                        I jeszcze jedno pytanko czy w O3 pojawi się również silnik 1.4 125KM?
                        Podwyżki będą, ale ceny nie są jeszcze potwierdzone, więc nie mogę nic napisać więcej na ten temat.
                        Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
                        SIMPLY CLEVER
                        Wiesz co dobre :-)

                        Moja Maszyna
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          Zamieszczone przez Octavianos
                          Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
                          A dlaczego szkoda? Przecież to wybitny badziew był.
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • Octavianos
                            L&K
                            • 2010
                            • 1130

                            #14
                            Ale mówimy nie o CAXA tylko o 1,4 TSI na pasku, który jest już od jakiegoś czasu w Golfie czy Leonie.
                            SIMPLY CLEVER
                            Wiesz co dobre :-)

                            Moja Maszyna
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                            Komentarz

                            • Enriquez
                              RS
                              • 2009
                              • 7685
                              • Superb III (3V3)

                              #15
                              Hmm, no nie wiem ... 1.4 to 1.4, chyba że ten 140KM - to może być.
                              Pozdrawiam
                              Marcin

                              Komentarz

                              • Chris11
                                RS
                                • 2011
                                • 1587

                                #16
                                Zamieszczone przez Enriquez
                                Zamieszczone przez Octavianos
                                Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
                                A dlaczego szkoda? Przecież to wybitny badziew był.
                                125KM? W Golfie od początku jest 1.4 122KM.
                                I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.

                                Komentarz

                                • piotrek_gdy
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 7723
                                  • Volkswagen
                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                  jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
                                  czy to tylko twoje domniemanie czy rzetelna opinia oparta na użytkowaniu takiego auta?
                                  bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zalet
                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                  Komentarz

                                  • Grechulek
                                    Ambiente
                                    • 2012
                                    • 116
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    A nowego Bolero gen2 oraz MirrorLink w octavii nie będzie?

                                    Komentarz

                                    • ukuk
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 699

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Chris11
                                      Zamieszczone przez Enriquez
                                      Zamieszczone przez Octavianos
                                      Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
                                      A dlaczego szkoda? Przecież to wybitny badziew był.
                                      125KM? W Golfie od początku jest 1.4 122KM.
                                      I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.
                                      Przeciez to w duzej czesci ten sam silnik co u Was (ten 140-150 konny) - wspolny blok itd. Rozni sie turbina, sprzeglem i skrzynia biegow.

                                      Komentarz

                                      • micrusec
                                        Rider
                                        • 2013
                                        • 559

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Northeusz
                                        MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
                                        A Rosja, Ukraina, Mołdawia Octavia III wolnossący silnik 1.6, to samo Fabia III z silnikiem 1.6. W Europie oczywiście nie da się.

                                        Komentarz

                                        • miodowy
                                          Rider
                                          • 2015
                                          • 534

                                          #21
                                          micrusec w Europie już sie nie da. Unia europejska i jej zajefajne przepisy i normy ekologiczne. Tu o ile się nie mylę norma euro6 sie kłania..


                                          Miedzywierszami- koncerny mają wymówkę do tego co robią i bezkarnego postarania produktu.

                                          It's nice to be important but more important is to be nice

                                          Komentarz

                                          • Chris11
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 1587

                                            #22
                                            Zamieszczone przez ukuk
                                            Zamieszczone przez Chris11
                                            Zamieszczone przez Enriquez
                                            Zamieszczone przez Octavianos
                                            Nie będzie silnika 1.4 TSI 125KM w Octavii III - szkoda, ale cóż jest to polityka koncernu.
                                            A dlaczego szkoda? Przecież to wybitny badziew był.
                                            125KM? W Golfie od początku jest 1.4 122KM.
                                            I potwierdzam - jest to przekonstruowany silnik już na pasku rozrządu.
                                            Przeciez to w duzej czesci ten sam silnik co u Was (ten 140-150 konny) - wspolny blok itd. Rozni sie turbina, sprzeglem i skrzynia biegow.
                                            Przede wszystkim to inny rozrząd.

                                            Komentarz

                                            • r2r
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 4720
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez micrusec
                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              MPI odchodzą ponieważ VW po prostu nie potrafi/nie chce (niepotrzebne skreślić ) pozostawić silników wolnossących spełniających normy Euro6. Inni potrafią i jakoś nowe normy im nie przeszkadzają. Przykładem jest tu Honda oferująca wolnossące 2.0 i-Vtec 155KM spełniający nowe normy. Silnik żadną nowością nie jest, ale jak się chce to i można
                                              A Rosja, Ukraina, Mołdawia Octavia III wolnossący silnik 1.6, to samo Fabia III z silnikiem 1.6. W Europie oczywiście nie da się.
                                              Nas - Polaków i nasz standard życia, ktoś u góry mylnie stawia na równi z niemieckim, szwajcarskim...itd.

                                              Bo przecież Kowalski pojeździ 80000km. odda na złom i kupi nowe za gotówkę :roll:
                                              Artur

                                              Komentarz

                                              • miodowy
                                                Rider
                                                • 2015
                                                • 534

                                                #24
                                                r2r 80 tys? Czy 800 chciałeś napisac?

                                                It's nice to be important but more important is to be nice

                                                Komentarz

                                                • Northeusz
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1677
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                                  jako producenta mogącego oferować silniki wolnossące, o dużych pojemnościach, bardzo dobrej wytrzymałości i co ważne - spełniające najnowsze normy Euro
                                                  czy to tylko twoje domniemanie czy rzetelna opinia oparta na użytkowaniu takiego auta?
                                                  bo ja użytkując jednego Accorda, jedną CRV i jednego Civica odpowiednio z silnikami 1,8 i 2,0 nie zauważyłem wymienianych przez ciebie zalet
                                                  Tzn z którą dokładnie się nie zgadzasz?
                                                  - silniki wolnossące - tutaj zgodzimy się, że Honda takie oferuje, pomijając nowego TypeR
                                                  - o dużych pojemnościach - chodzi mi o pojemności 1.8, 2.0, 2.4 na tle konkurencji są to pojemności całkiem przyjemne, wg mnie nie są one jakieś specjalnie małe
                                                  - bardzo dobrej wytrzymałości - zapewne tutaj się nie zgodzisz ze mną, ale nie kojarzę na przestrzeni lat jakiejś spektakularnej wpadki Hondy na poziomie tych doskonale znanych z VW .

                                                  Opinie na temat Hond są to opinie osób, które dobrze znam i mają do czynienia z Hondami od lat spokojnie 90-tych, poza tym wystarczy poczytać fora Hondowe, nie tylko polskie. Opinie zawarte na takich forach, zauważone tendencje, są tak samo wg mnie wiarygodne jak opinie o Skodach zawarte na naszym forum.
                                                  Jeśli możesz napisać (może być na PW) i nie jest to tajemnicą - napisz co takiego doskwierało tym samochodom, że były takie awaryjne.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Northeusz

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...