Jaki separator wybrać: są dwa rodzaje wtyków antenowych, które podłaczą się do instalacji samochodu (nie chodzi mi o wtyki przejsciówki od strony radia). Stary typ lub nowy typ. Przypuszczam, że właściwy jest ten drugi ale chciałbym się upewnić (a nie mam tego auta żeby sprawdzić)
jacog, ma być ten drugi przy czym z tego co mi się wydaje to w FL są 2 anteny, a nie jedna więc będziesz miał podwójną wtyczkę. Druga rzecz to ważne jest jakie radio chcesz założyć i czy mam mieć taką wtyczkę jak podałeś (DIN), czy raczej jak w większości radii wtyczkę ISO:
Jaka wtyczka po stronie radia będzie jeszcze nie zdecydowałem. Po prostu nie wiem czy Blaupunkt wyląduje w szufladzie czy może jednak montaż na stałe. Zresztą mam przejsciówke z klasycznej wtyczki antenowej (taką ma kieszeń) na DIN (czyli to co jest w Blaupunkcie)
jacog, dwie anteny są po to, żeby obsługiwały 2 tunery - jeden gra, drugi w tle skanuje w poszukiwaniu mocniejszego sygnału, komunikatów drogowych etc. Ewentualnie przełącza się na drugą antenę jeśli z niej sygnał jest mocniejszy lub też sumuje sygnały z obydwu anten. Jeśli zakładasz normalne radio to raczej nie mam sensu stosować przejściówki z dwóch anten, bo to radio raczej tego nie wykorzysta, a może się okazać, że jest gorzej, bo będzie złe dopasowanie. To jest tak, że może być lepiej, ale jest duża szansa, że będzie gorzej
Ta na prawdę to bez sprawdzenia z konkretnym radiem obu przejściówek to zgadywanka. Jedynie możesz zrobić tak, że kupić przejściówkę podwójną, a jak będzie kiepsko to odłączyć jedną z anten. To wydaje się najlepsze rozwiązanie. Decyzja należy do Ciebie.
Komentarz