Mam wizję na montaż CB
CB to Uniden 520. Miejsce to "kieszeń" pod osłoną kolumny kierowniczej. Samochód Octa I 2006.
Radyjko pasuje na grubość idealnie. Problemem jest głębokość bo "keszeń" jest głęboka na paczkę fajek .
Plusy: radyjko zamontowane będzie w sposób praktycznie niewidoczny z zewnątrz co w połączeniu z anteną triflex powinno je uchronić przed amatorami cudzej własności.
Minusy: konieczność wycięcia tylnej ścianki w "kieszeni", niezbyt ergonomiczny wgląd na panel radyjka, kabel od gruchy dyndający się koło kolan, antena triflex mogąca poszczycić się zyskiem 1,5 dB
Moje pytania:
1. Jak zdjąć panel w którym znajduje się "kieszeń". Wystaje z niego włącznik świateł - czy będą z tym problemy ? Czy włącznik zostanie na swoim miejscu i jest tylko obudowany panelem czy trzeba się również z nim gimnastykować ?
2. Czy z tyłu, za tym panelem jest choć trochę miejsca żeby zmieściła się doopka radyjka i kable ( miń 5 cm , optymalnie 10 cm ).
Solennie obiecuję fotorelację z montażu.
Pozdrawiam
CB to Uniden 520. Miejsce to "kieszeń" pod osłoną kolumny kierowniczej. Samochód Octa I 2006.
Radyjko pasuje na grubość idealnie. Problemem jest głębokość bo "keszeń" jest głęboka na paczkę fajek .
Plusy: radyjko zamontowane będzie w sposób praktycznie niewidoczny z zewnątrz co w połączeniu z anteną triflex powinno je uchronić przed amatorami cudzej własności.
Minusy: konieczność wycięcia tylnej ścianki w "kieszeni", niezbyt ergonomiczny wgląd na panel radyjka, kabel od gruchy dyndający się koło kolan, antena triflex mogąca poszczycić się zyskiem 1,5 dB
Moje pytania:
1. Jak zdjąć panel w którym znajduje się "kieszeń". Wystaje z niego włącznik świateł - czy będą z tym problemy ? Czy włącznik zostanie na swoim miejscu i jest tylko obudowany panelem czy trzeba się również z nim gimnastykować ?
2. Czy z tyłu, za tym panelem jest choć trochę miejsca żeby zmieściła się doopka radyjka i kable ( miń 5 cm , optymalnie 10 cm ).
Solennie obiecuję fotorelację z montażu.
Pozdrawiam
Komentarz