te 300 to pikus bo jak cos sie stanie to nie dziala OC
montaż W ASO-SUBWOOFER w O2FL kombi
Zwiń
X
-
montaż W ASO-SUBWOOFER w O2FL kombi
Witam,
za kilka dni odbieram O2FL kombi, chcę przełożyć instalację oraz suba do auta.
Problem w tym, że auto będzie w leasingu, i każdą zmianę muszę robić w serwisie żeby nie stracić gwarancji...
z dealerem umówiłem się tak, że wyślę im ( wyślę ponieważ auto mam do odbioru w Siedlcach, a mieszkam w Poznaniu) kable : +, masa, rca; do serwisu, żeby mi je ułożyli w progach itd. Nie chciałbym, żeby spieprzyli robotę, więc wolę im dokładnie opisać co i jak mają zrobić. Tu nasuwa się pytanie: jak poprowadzić instalacje aby zminimalizować zakłócenia.
Obecnie instalację położoną mam w następujący sposób:
+ od aku w progu od strony kierowcy
masa w bagażniku do nadkola ( fabryczne miejsce)
rca w progu od strony pasażera
CB kabel antenowy luzem po środku auta ku wyjściu kabla bagażnikiem od strony pasażera
niestety od czasu montażu suba w CB wystąpiły zakłócenia ( szumy w momencie basu, po wyjęciu radia , lub zatrzymaniu utworu szumów brak), jeżeli to możliwe to chciałbym uniknąć tego problemu w nowym aucie
Czy w o2 fl można zrobić to tak samo?
ponadto zamówiłem instalację radiową z 8 głośnikami fabrycznymi
flaki jakie chce przeszczepić do nowej karety to :
KENWOOD KDC-5047U
oraz
FLI TRAP 12 active z okablowaniem DIETZ 20mm2 OFC
[ Dodano: Czw 25 Lis, 10 19:54 ]
pomoże ktoś?
interesuje mnie przede wszystkim właściwy rozkład kabli...
czy zasilanie powinno iść w progu po stronie kierowcy?
czy rca powinno iść w progu po stronie pasażera, czy też w kanale środkowym?
-
-
Zamieszczone przez locaj85niestety od czasu montażu suba w CB wystąpiły zakłócenia ( szumy w momencie basu, po wyjęciu radia , lub zatrzymaniu utworu szumów brak), jeżeli to możliwe to chciałbym uniknąć tego problemu w nowym aucie
a to którymi progami puścisz zasilanie nie powinno miec wiekszego znaczenia. ważne aby nie było razem z RCA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez locaj85danke, wysłałem już w piątek instrukcje do ASO , mam nadzieję, że się nie obrażą, że amator im tłumaczy co i jak mają zrobićOctavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez locaj85na pewno sprawdzę jak to zrobili, najważniejsze są punkty newralgiczne, tj.mocowanie przy aku, mocowanie do oprawki bezpiecznikowej, a z progami to chyba sobie poradzą tam nie ma filozofii
Komentarz
-
-
wysłałem im jujż pocięte :lol: , tj. oprawke z dokręconym kawałkiem przewodu ich rola ma się ograniczyć do ułożenia w progu i dokręcenia śrubek ;]
[ Dodano: Sro 01 Gru, 10 17:09 ]
no i zaczęły się schody....
dzwonił przed chwilą Pan z ASO i mają problem:
dlaczego taki gruby kabel, tj 20 mm2
i, że nie mogą tego przepchnąć do silnika i trzeba będzie wiercić w grodzi silnika <sic!>
macie jakiś doświadczenia jeżeli chodzi o układanie przewodów w O2FL, czy rzeczywiście ten problem występuje?
dodatkowo wspomniał coś o spadkach napięcia, że poduszki nie będą działać, ale wtedy się wyłączyłem :twisted: dla swojego dobra :diabelski_usmiech
zaproponował, mi żeby ułożyć cieńszy kabel , ale odrzuciłem tą propozycję zostają c przy swoich marnych 20mm2
co myślicie
Komentarz
-
-
Ja zrobiłem całe nagłośnienie poza serwisem, w EXTREME car audio w serwisie mi panowie powiedzieli że nie ma najmniejszego problemu gwarancji nie stracę ponieważ firma jest renomowana a oni sami to by mieli z tym problem. Także mogłes próbować to tak załatwić. Lub zapytać sie w serwisie czy może przyjść frima zawnętrzna i zrobić nagłosnienie.
Komentarz
-
Komentarz