te 300 to pikus bo jak cos sie stanie to nie dziala OC
montaż W ASO-SUBWOOFER w O2FL kombi
Zwiń
X
-
montaż W ASO-SUBWOOFER w O2FL kombi
Witam,
za kilka dni odbieram O2FL kombi, chcę przełożyć instalację oraz suba do auta.
Problem w tym, że auto będzie w leasingu, i każdą zmianę muszę robić w serwisie żeby nie stracić gwarancji...
z dealerem umówiłem się tak, że wyślę im ( wyślę ponieważ auto mam do odbioru w Siedlcach, a mieszkam w Poznaniu) kable : +, masa, rca; do serwisu, żeby mi je ułożyli w progach itd. Nie chciałbym, żeby spieprzyli robotę, więc wolę im dokładnie opisać co i jak mają zrobić. Tu nasuwa się pytanie: jak poprowadzić instalacje aby zminimalizować zakłócenia.
Obecnie instalację położoną mam w następujący sposób:
+ od aku w progu od strony kierowcy
masa w bagażniku do nadkola ( fabryczne miejsce)
rca w progu od strony pasażera
CB kabel antenowy luzem po środku auta ku wyjściu kabla bagażnikiem od strony pasażera
niestety od czasu montażu suba w CB wystąpiły zakłócenia ( szumy w momencie basu, po wyjęciu radia , lub zatrzymaniu utworu szumów brak), jeżeli to możliwe to chciałbym uniknąć tego problemu w nowym aucie
Czy w o2 fl można zrobić to tak samo?
ponadto zamówiłem instalację radiową z 8 głośnikami fabrycznymi
flaki jakie chce przeszczepić do nowej karety to :
KENWOOD KDC-5047U
oraz
FLI TRAP 12 active z okablowaniem DIETZ 20mm2 OFC
[ Dodano: Czw 25 Lis, 10 19:54 ]
pomoże ktoś?
interesuje mnie przede wszystkim właściwy rozkład kabli...
czy zasilanie powinno iść w progu po stronie kierowcy?
czy rca powinno iść w progu po stronie pasażera, czy też w kanale środkowym?
-
-
kabel do suba musi byc daleko od kabla antenowego CB radia.Zamieszczone przez locaj85niestety od czasu montażu suba w CB wystąpiły zakłócenia ( szumy w momencie basu, po wyjęciu radia , lub zatrzymaniu utworu szumów brak), jeżeli to możliwe to chciałbym uniknąć tego problemu w nowym aucie
a to którymi progami puścisz zasilanie nie powinno miec wiekszego znaczenia. ważne aby nie było razem z RCA
Komentarz
-
-
ja bym to sam zrobił na twoim miejscu bo w aso napewno ci coś odwaląZamieszczone przez locaj85danke, wysłałem już w piątek instrukcje do ASO , mam nadzieję, że się nie obrażą, że amator im tłumaczy co i jak mają zrobić
Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
filozofia jest taka że na przewodzie plusowym od klemy do oprawki odległość należy minimalizować. (zeby nie było tam pól metra kabla)Zamieszczone przez locaj85na pewno sprawdzę jak to zrobili, najważniejsze są punkty newralgiczne, tj.mocowanie przy aku, mocowanie do oprawki bezpiecznikowej, a z progami to chyba sobie poradzą tam nie ma filozofii
Komentarz
-
-
wysłałem im jujż pocięte :lol: , tj. oprawke z dokręconym kawałkiem przewodu ich rola ma się ograniczyć do ułożenia w progu
i dokręcenia śrubek ;]
[ Dodano: Sro 01 Gru, 10 17:09 ]
no i zaczęły się schody....
dzwonił przed chwilą Pan z ASO i mają problem:
dlaczego taki gruby kabel, tj 20 mm2
i, że nie mogą tego przepchnąć do silnika i trzeba będzie wiercić w grodzi silnika <sic!>
macie jakiś doświadczenia jeżeli chodzi o układanie przewodów w O2FL, czy rzeczywiście ten problem występuje?
dodatkowo wspomniał coś o spadkach napięcia, że poduszki nie będą działać, ale wtedy się wyłączyłem :twisted: dla swojego dobra :diabelski_usmiech
zaproponował, mi żeby ułożyć cieńszy kabel , ale odrzuciłem tą propozycję zostają c przy swoich marnych 20mm2
co myślicie
Komentarz
-
-
Ja zrobiłem całe nagłośnienie poza serwisem, w EXTREME car audio w serwisie mi panowie powiedzieli że nie ma najmniejszego problemu gwarancji nie stracę ponieważ firma jest renomowana a oni sami to by mieli z tym problem. Także mogłes próbować to tak załatwić. Lub zapytać sie w serwisie czy może przyjść frima zawnętrzna i zrobić nagłosnienie.
Komentarz
-


Komentarz