komputer w Octavia II tour

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal.bdg
    Classic
    • 2009
    • 8

    #2
    komputer w Octavia II tour

    Witam,
    Mam pytanie zamówiłem Toura ale odbiór dopiero w czerwcu. Miałem jazde próbna ale nie zwróciłem uwagi na taki szczegół jak komputer. Możecie mi powiedzieć jak wygląda i co wyświetla komputer zamówiony wraz z pakietem optimum? Czy np. spalanie jest stale pokazywane czy tylko podczas "wywołania" przyciskiem itp.
    -Michał

    Komentarz

    • gregors
      Drive
      • 2010
      • 95
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Komputer bez żadnych wodotrysków, średnie spalanie, spalanie chwilowe, jak będziesz miał tempomat to zadaną prędkość i jeszcze inne funkcje mało istotne (jak dla mnie) w normalnej eksploatacji.

      Proponuję ściągnąć sobie instrukcję obsługi Toura i jest tam wszystko napisane. Link znajdziesz gdzieś na forum.
      Pozdrawiam GregorS

      Komentarz

      • obrus
        Elegance
        • 2011
        • 783
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Oprócz ww to jeszcze czas jazdy, termometr, zasięg, można ustawić max prędkość, po przekroczeniu której będzie pikało. To co ustawiłeś na wyświetlaczu jest pokazywane cały czas, chyba że temperatura spadnie poniżej 4 st. C to wtedy termometr się pokazuje.

        Komentarz

        • Gaber
          Ambiente
          • 2011
          • 201

          #5
          No i funkcja która podpowiada jaki i kiedy bieg włączyć.

          Komentarz

          • marektbg
            Elegance
            • 2010
            • 861

            #6
            Zamieszczone przez Gaber
            No i funkcja która podpowiada jaki i kiedy bieg włączyć.
            Ona jest najlepsza - jak czasem w mieście jadę na 4 biegu, prędkość 60km/h, obrotów 1400 a komp mówi wrzuć 5-tkę :P

            Komentarz

            • misiul
              Rider
              • 2011
              • 521

              #7
              Zamieszczone przez marektbg
              Zamieszczone przez Gaber
              No i funkcja która podpowiada jaki i kiedy bieg włączyć.
              Ona jest najlepsza - jak czasem w mieście jadę na 4 biegu, prędkość 60km/h, obrotów 1400 a komp mówi wrzuć 5-tkę :P
              I prawidłowo - jest to najniższa prędkość przy jakiej zaleca się zmianę biegu. Sens tej podpowiedzi jest taki aby było ekonomiczne. Osoby, którym nie obcy jest temat ecodrivingu mogą docenić tą funkcję.

              PS. Na 4 -ce przy 60 km/h masz 1400 obr/min ? To chyba nie tour ze swoim skromnym 145 Nm i 102 KM

              Komentarz

              • xtomi
                Classic
                • 2011
                • 34

                #8
                i pokazuje jeszcze aktualną prędkość w km/h, czas serwisowy w km lub mth

                Komentarz

                • marektbg
                  Elegance
                  • 2010
                  • 861

                  #9
                  Zamieszczone przez misiul
                  I prawidłowo - jest to najniższa prędkość przy jakiej zaleca się zmianę biegu. Sens tej podpowiedzi jest taki aby było ekonomiczne.
                  Wiem o co bryka - ale bez przesady to styl jazdy kierowcy PKS-u
                  Zamieszczone przez misiul
                  PS. Na 4 -ce przy 60 km/h masz 1400 obr/min ? To chyba nie tour ze swoim skromnym 145 Nm i 102 KM
                  No jakoś tak mam koło 1500obr w tym swoim skromnym silniczku. Wbicie 5-tki zgodnie z podpowiedzią wywołuje prawie padaczkę

                  Komentarz

                  • acegis
                    Classic
                    • 2011
                    • 35

                    #10
                    A jak dla mnie te podpowiedzi odnośnie zmiany biegów są genialne, auto mam od kilku tygodni i łapę się na tym że za wysoko kręcę silnik i że można spokojnie zmienić bieg wcześniej. Mam TSI i ten silniczek (bo to tylko 1,4) ciągnie genialnie od dołu więc nie ma sensu na wyższym biegu piłować.

                    Komentarz

                    • pandzik
                      RS
                      • 2011
                      • 2254
                      • Seat

                      #11
                      To całkiem sporo informacji.

                      Komentarz

                      • leff
                        Elegance
                        • 2004
                        • 862

                        #12
                        Zamieszczone przez acegis
                        A jak dla mnie te podpowiedzi odnośnie zmiany biegów są genialne, auto mam od kilku tygodni i łapę się na tym że za wysoko kręcę silnik i że można spokojnie zmienić bieg wcześniej. Mam TSI i ten silniczek (bo to tylko 1,4) ciągnie genialnie od dołu więc nie ma sensu na wyższym biegu piłować.
                        dwumasy komputer Ci nie qpi

                        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                        Komentarz

                        • marektbg
                          Elegance
                          • 2010
                          • 861

                          #13
                          Zamieszczone przez acegis
                          Mam TSI i ten silniczek (bo to tylko 1,4) ciągnie genialnie od dołu więc nie ma sensu na wyższym biegu piłować.
                          No jednak silnik z turbinką kręci się trochę inaczej niż ten bez :wink:

                          Komentarz

                          • misiul
                            Rider
                            • 2011
                            • 521

                            #14
                            Zamieszczone przez leff
                            Zamieszczone przez acegis
                            A jak dla mnie te podpowiedzi odnośnie zmiany biegów są genialne, auto mam od kilku tygodni i łapę się na tym że za wysoko kręcę silnik i że można spokojnie zmienić bieg wcześniej. Mam TSI i ten silniczek (bo to tylko 1,4) ciągnie genialnie od dołu więc nie ma sensu na wyższym biegu piłować.
                            dwumasy komputer Ci nie qpi
                            Nie rozumiem związku - jeśli brak udarów (mocnych nagłych depnięć) na skrzynię, to dwumas nie ma co tłumić i jest oszczędzany. Raczej jeśli ktoś zmienia przy niskich obrotach to ma tendencje do jazdy płynnej i spokojnej.

                            Komentarz

                            • leff
                              Elegance
                              • 2004
                              • 862

                              #15
                              ale jezdzij jak uwazasz ...

                              czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                              Komentarz

                              • Mihau
                                RS
                                • 2009
                                • 7460
                                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                #16
                                leff, ale 1.4 TSI nie ma dwumasy. Jedynie 1.8 TSI ją ma
                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                Komentarz

                                Pracuję...