Sam nie wiem co lepsze, ciecie ocynkowanej blachy i wspawywanie reparaturki czy całego poszycia czy klepanie. Wg mnie rozgarnięty blacharz to wyprostuje, podszpachluje i rzeczywiście z lakierowaniem na błotniku się zamknie. Jednak od PZU domagałbym się wymiany poszycia bocznego, więcej części, więcej robocizny więcej... no wiadomo 
Wyciągnięcie tego załamania w lewym górnym rogu koło lampy powinno to wklęśnięcie koło słupka zniwelować i obejdzie się bez większej roboty.
Z drugiej strony jeżeli wymiana poszycia odbędzie się zgodnie z technologią zalecaną przez producenta, zabezpieczenie antykorozyjne itd to też nie ma powodu do zmartwień, byle lakiernik kameleona z lakieru nie zrobił

Wyciągnięcie tego załamania w lewym górnym rogu koło lampy powinno to wklęśnięcie koło słupka zniwelować i obejdzie się bez większej roboty.
Z drugiej strony jeżeli wymiana poszycia odbędzie się zgodnie z technologią zalecaną przez producenta, zabezpieczenie antykorozyjne itd to też nie ma powodu do zmartwień, byle lakiernik kameleona z lakieru nie zrobił

Komentarz