soszek81, niezły wykład
[O1] Antyradar
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez winni77soszek81, niezły wykład
Postaram się jednak uściślić wypowiedź kolegi soszek81.
Urządzenie- TraffiStar R520 jest niczym innym jak kamerą, aparatem fotograficznym.
Trzeba tu powiedzieć, że nic lepiej niż właśnie takie urządzenie nie nadaje się do rejestracji wykroczeń drogowych. To samo można powiedzieć o tzw. słupach- obudowach urządzeń rejestrujących wykroczenia drogowe (będą wyglądały tak samo!!!).
Różnica jaka nastąpiła pomiędzy urządzeniem robiącym zdjęcia na czerwonym, a takim, które oprócz tego mierzy prędkość to układ sterowania.
Magiczna skrzyneczka, może dwie spięte z pętlami indukcyjnymi i odpowiednio zaprogramowane. To one wyzwalają, sterują migawką aparatu. Takich różnic nie zobaczysz z zewnątrz gołym okiem!!!
Do sterowania kamerą przy wjechaniu na czerwonym świetle jak już wspomniałem wystarczy jedna pętla indukcyjna.
Do sterowania tym samym urządzeniem ale w sposób bardziej inteligentny (pomiar prędkości i wjazd na czerwonym świetle) potrzebnych jest kilka pętli.
W artykule bodajże 3 stronicowym w Tygodniku Motor, na który cały czas się powołuję było wyraźnie i dokładnie opisane jak to urządzenie działa, nawet było pokazane zdjęcie fragmentu jezdni, na którym widoczne były trzy nacięcia na asfalcie zalane masą asfaltową.
Nie uważam, by ktoś kto pisał ten materiał bujał w chmurach i starał się opisywać rzeczy wyssane z palca nie mające pokrycia z rzeczywistością.
Kolego soczek81 jeżeli chcesz coś udowodnić, że to działa tak, czy inaczej to nie metodą bo buda stojąca na tym skrzyżowaniu jest taka sama jak ta co stoi na innym. Nie tędy droga."Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae
Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
>>Hardware - dobrygrzeswawa<<
>>Software - rogalotti<<
Komentarz
-
-
haragon - dlatego napisałem że pod koniec maja będę weryfikował informacje jakie mam o tym cacku - średnio mi się uśmiecha jechać 700km tylko po to a by zobaczyć skrzyżowanie w Wawie. Będę przy okazji to sprawdzę.
Poza tym - nie liczmy że producent do końca nam zdradzi jak to działa, tak samo jak użytkownik (ITD, Policja) - wiedząc jak to działa można by próbować zakłócać pracę i oszukiwać pomiary - a to wbrew interesom prawda
Albo co gorsza - przestalibyśmy się bać
Komentarz
-
-
Może trafi się tu osoba czytająca ten temat z Wa-wy lub okolic, która mogła by to sprawdzić i wtedy nie będziesz musiał naginać taki szmat drogi
Choć nie wiem czy takie sprawdzanie ma sens, bo jak było modernizowane skrzyżowanie, odnawiana nawierzchnia, to po takiej czynności sprawdzanie nie ma sensu.
Co do prawdomówności itp...- nadal Cię nie rozumie.
Przedstawiłem Ci tyle faktów, tygodnik motor, tv, internet, nawet opisałem sposób działania- na logikę prosty jak konstrukcja cepa, a przy tym skuteczny, a ty nadal tego nie przyjmujesz do siebie.
Powiem inaczej- po co miałbyś ukrywać rozwiązanie pętli indukcyjnej skoro obecna wiedza techniczna w tej kwestii jest bez szans- bynajmniej do czasu kiedy samochody nie zaczną latać ."Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae
Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
>>Hardware - dobrygrzeswawa<<
>>Software - rogalotti<<
Komentarz
-
-
Średnio dwa razy w tygodniu przejeżdżam przez to skrzyżowanie, ale specjalistą od radarów nie jestem. W asfalcie widać zalane ślady po zatapianiu pętli indukcyjnych.
Zamieszczone przez haragonW artykule bodajże 3 stronicowym w Tygodniku Motor, na który cały czas się powołuję było wyraźnie i dokładnie opisane jak to urządzenie działa, nawet było pokazane zdjęcie fragmentu jezdni, na którym widoczne były trzy nacięcia na asfalcie zalane masą asfaltową.
Jest jeszcze jedna pętla przed skrzyżowaniem wykonana jako podłużny prostokąt ze ściętymi narożnikamiO2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
haragon - nie rozumiesz mnie.
1 - ja i tak w Wawie będę. Mam inne sprawy i zrobię to przy okazji.
2- nie twierdzę że piszesz nie prawdę!
3 - twierdzę że pismakom nie będę bezgranicznie wierzył.
4 - znam zasadę pracy RAdio Detecting And Ranging - jeśli tam są tylko pętle (JEŚLI) do pomiaru prędkości, to to nie jest RADAR!
5 - pracuję przy/z/na RADARach o "trochę" większej mocy jak te "drogowe mierniki prędkości"
6 - wiem jaka jest zasada pomiaru prędkości na pętlach, nie przeczę temu co piszesz.
7 - miej mnie za niewiernego - jak nie przejadę i sam nie sprawdzę to nie uwierzę że tam jednak nie ma Multanowy6F
8- zadaniem firmy robiącej taki sprzęt jest zarabiać na tym że nas złapią - w tym celu nie można z potencjalną ofiarą grać w do końca otwarte karty - o tym piszę.
9 - ze skromnego doświadczenia (z racji pracy) wiem jak cenna jest informacja i jak ważna jest dezinformacja.
Póki co tyle w temacie
Komentarz
-
-
Odgrzewam temat, bo zostałem ostatnio parę razy ustrzelony i doszedłem do wniosku że muszę coś z tym zrobić. :wink:
Apropo powyższego dialogu na temat laserów, co o tym sadzicie? ---> http://www.youtube.com/watch?v=VfC5YdivrYc Ściema żeby towar opchnąć, czy jest to możliwe?
Znalazłem na alledrogo takie AR;
Rozdzielne z anteną do ukrycia;
Whistler PRO -3450 950 zł
NOXO ZRW 300e SE 1 100 zł
VALENTINE ONE V1 1 350 zł
Zwykłe;
NOXO ZR 110EX 850 zł
Whistler PRO-68XRi 700 zł
Whistler Pro-78XRi 950 zł
Te rozdzielne to sobie raczej odpuszczam, bo trzeba by na stałe zamontować w aucie, a jeżdżę trzema samochodami na zmianę, więc lepszy będzie jakiś przenośny. Co sądzicie o w/w, ma może ktoś takie, sprawdzają się, warto je kupić, który będzie lepszy? Chyba że możecie jakieś inne/sprawdzone polecić?
Whistlery mają taką opcję;
Jest niewidzialny dla detektorów antyradarów VG-2 i dzięki bardzo niskiej emisji także niezwykle trudno wykrywalny dla najnowszych SPECTRE.
Komentarz
-
-
leonn, co Tobie da posiadanie detektora radarowego wykrywającego "suszarkę" laserową?,--------- nic.poza informacją,że zostałeś namierzony,tylko jammery są w stanie zagłuszyć wiązkę laseru,a to spory koszt(2400 zł)
z tych urządzeń co wymieniłeś,oprócz valentine(i tak jest coś tani pewnie bez zaktualizowanego softu),nie polecam
poczytaj sobie tu:http://www.beltronics.pl
dowiesz się dużo więcejJacek
Komentarz
-
-
Ja uzywalem whistlera 3450 PRO,oczywiście skrzynki lapal mi wszystkie,a z laserami to bylo tak,ze gdy policjant mnie strzelil to antyradar go wylapal,ale wtedy to zazwyczaj bylo juz za pozno na jakas reakcje.Jedyny antyradar jaki moge polecic to Escort 8500ci Plus Euro,uzywa go moj ojciec i naprawde lapie wszystko i co moge powiedziec od roku nie zaplacil zadnego mandatu,a lubi przycisnac,jak dla mnie cena prawie 5000 zl za to urzadzenie jest zaporowa.Ja whistlera przestalem uzywac,bo antena pod maska cala byla w wodzie i sie zepsula,a nie ma jej nigdzie jako czesci zamiennej.Wiec jak sie zdecydujesz na whistlera 3450 to zabezpiecz w jakis sposob antene,bo inaczej po 2 latach bedziesz mial antradar na zlom.Nie polecam zadnych antyradarow doczepianych do szyby,jedyna sluszna droga w tej kwestii to antyradary rozdzielne,na inne szkoda kasy.
Komentarz
-
-
Noxo ZR110Ex - cena/możliwości to 1000% zadowolenia.
Jakbyś chciał podjechać pod Skałę to mogę pożyczyć na "testy".
RDD (radar detector detector) na wyposażeniu służb w PL nie występują. Noxo też chyba jest przed tym "zabezpieczone".
Fakt jest jeden - o laserówce powie że właśnie Ci zmierzyli prędkość.
Wszystko inne daje radę (poza Multanova CD - tego widziałem 2 egzemplarze w PL, ale z tym to żaden AR nie daje sobie rady), wozy ITD elegancko.
jago7270 - pokaż mi jammer który FAKTYCZNIE działa na laserówki. Jakieś niezależne testy też by się przydały (a nie materiał promocyjny producenta).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnOdgrzewam temat, bo zostałem ostatnio parę razy ustrzelony i doszedłem do wniosku że muszę coś z tym zrobić. :wink:
Apropo powyższego dialogu na temat laserów, co o tym sadzicie? ---> http://www.youtube.com/watch?v=VfC5YdivrYc Ściema żeby towar opchnąć, czy jest to możliwe?
Znalazłem na alledrogo takie AR;
Rozdzielne z anteną do ukrycia;
Whistler PRO -3450 950 zł
NOXO ZRW 300e SE 1 100 zł
VALENTINE ONE V1 1 350 zł
Zwykłe;
NOXO ZR 110EX 850 zł
Whistler PRO-68XRi 700 zł
Whistler Pro-78XRi 950 zł
Dwa, pomiar laserem trwa około 0,3 s i w przypadku bezpośredniego trafienia, zupełnie bez znaczenia będzie czy RD zasygnalizuje to trochę wcześniej czy poźniej o czym wspomniałem na 1 stronie :szeroki_usmiech
Dlatego też do zabezpieczenia się przed promieniowaniem IR z miernika laserowego stosuje się jammery, które są niemal w 100% skuteczne ale kosztują przy tym kilka kPLN.
Z jednoczęściowych RD które tu wymieniłeś najlepszy jest V1 ale nowy kosztuje więcej niż podałeś, natomiast Noxo i Whistler mają dobry wskaźnik cena/jakość.
Wszystkie w/w mogą mieć obecnie problem z zadawalającą detekcją nowego fotoradaru MultaRadar CD ale jest to kwestią wypuszczenia nowego softu, w moim przypadku do V1.
W PL żadna służba nie posiada detektorów RD, ewentualne wykrycie RD odbywa się wzrokowo :szeroki_usmiechAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
soszek81, niestety nie używam jammera,bo na niego mnie po prostu nie stać,a który jest lepszy,to pewnie taki,którego bym używał,na zasadzie - każda sroczka swój ogonek chwali :diabelski_usmiech ,
wiem,że tylko dwaj producenci są najlepsi pod względem tzw.antyradarów,to - VALENTINE I BELTRONICS,reszta tylko próbuje ich dogonić, z różnym skutkiemJacek
Komentarz
-
-
zadariusz1, bzdura że antyradary przyczepiane do szyby są do dupy, przykład noxo 110, łapie wszystko począwszy od ITD poprzez stacjonarne do lasera aczkolwiek z laserem to wszyscy wiemy jak jest więc stwierdzenie ze tylko rozdzielne AR sie sprawdzają jest nie na miejscu.
[ Dodano: Czw 24 Sty, 13 20:12 ]
jago7270, wiadomo że sa różne firmy produkujące AR ale takie noxo 110 które jest znacznie tańsze od valentine czy beltronics tez spełnia swoją funcję, co prawda zamontowany radar stacjonarny wyłapuje z około 500m wiec pewnie znacznie później niż lepsze AR ale czy w związku z tym jest to kiepskie urządzenie? Generalnie uważam że nie ma sensu wywalać kilka tysięcy za ARsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dziwne, że do tej pory nikt nie nie wymienił Yanosika. Sam stosuje od 3 miesięcy i od tamtej pory CB nie było ani razu używane. Oczywiście nie wskaże które fotoradary są aktywne, ale w wielu innych przypadkach jest bardzo pomocny.
Swoja drogą mam pytanie czy płacicie za zdjęcia z foto, ewentualnie czy ktoś z was ściągnął mandat za fotoradar? Mam w domu kilkanaście fotek i jeszcze poza listami z prośbą o zapłatę nikt nic nie wyegzekwował. Swoja drogą podobno przedawniają się po 5 latach, może ktoś może to potwierdzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez spcA ja chyba wygrzebię z szafy swojego starego Whistlera Pro58. Ciekawe, czy się jeszcze na coś przyda, bo to już trochę przestarzała zabawka. Swojego czasu całkiem nieźle radził sobie z suszarkami i stacjonarnymi.
[ Dodano: Pią 25 Sty, 13 11:52 ]
Zamieszczone przez piramidazadariusz1, bzdura że antyradary przyczepiane do szyby są do dupy, przykład noxo 110, łapie wszystko począwszy od ITD poprzez stacjonarne do lasera aczkolwiek z laserem to wszyscy wiemy jak jest więc stwierdzenie ze tylko rozdzielne AR sie sprawdzają jest nie na miejscu.
[ Dodano: Czw 24 Sty, 13 20:12 ]
jago7270, wiadomo że sa różne firmy produkujące AR ale takie noxo 110 które jest znacznie tańsze od valentine czy beltronics tez spełnia swoją funcję, co prawda zamontowany radar stacjonarny wyłapuje z około 500m wiec pewnie znacznie później niż lepsze AR ale czy w związku z tym jest to kiepskie urządzenie? Generalnie uważam że nie ma sensu wywalać kilka tysięcy za ARAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Ostrzegam kierowców!!!
Posiadam bardzo dobry antyradar V1.
Do tej pory nie wiedziałem czy nowo montowane radary Traffistar - szczególnie w Warszawie , działające na pętle indukcyjne mierzą również prędkość i czy mierzą wiązką radarową. Teraz już wiem bo zostałem ustrzelony. Nowo montowane Traffistary robią zdjęcia przy przekroczeniu prędkości poprzez pomiar prędkości przeliczając szybkość przejazdu przez pętle indukcyjne. NIE MA WIĄZKI RADAROWEJ - a co za tym idzie antyradar jest bezsilny, pozostaje wklepać traffistary do nawigacji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vazZamieszczone przez spcA ja chyba wygrzebię z szafy swojego starego Whistlera Pro58. Ciekawe, czy się jeszcze na coś przyda, bo to już trochę przestarzała zabawka. Swojego czasu całkiem nieźle radził sobie z suszarkami i stacjonarnymi.
Komentarz
-
-
Panowie Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Zamieszczone przez bishopJeszcze nie spotkałem /jakieś kilka lat/Zamieszczone przez soszek81RDD (radar detector detector) na wyposażeniu służb w PL nie występują.Zamieszczone przez vazW PL żadna służba nie posiada detektorów RD, ewentualne wykrycie RD odbywa się wzrokowo
Zamieszczone przez soszek81Wszystko inne daje radę (poza Multanova CD - tego widziałem 2 egzemplarze w PL, ale z tym to żaden AR nie daje sobie rady), wozy ITD elegancko.Zamieszczone przez piramidanoxo 110, łapie wszystko począwszy od ITD poprzez stacjonarne do lasera aczkolwiek z laserem to wszyscy wiemy jak jest
A powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa posiadania AR w Niemczech, Holandii czy w Belgii, orientuje się ktoś? Czy z tamtejszymi RD poradzi sobie to Noxo?
Zamieszczone przez soszek81Jakbyś chciał podjechać pod Skałę to mogę pożyczyć na "testy".
Komentarz
-
-
leonn, jak cię namierzą od tylca to AR też da ci znać ponieważ fale odbijają sie też od innych samochodów, tak samo jest z fotoradarem który jest ustawiony tyłem do naszej jazdy, AR go wykryje ale trochę później niż gdy najeżdżasz od przodu na niego, zapamiętaj jedno, gdy cię namierza laserem to dupa zbita :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wideorejestratory nie wykorzystują promieniowania do pomiaru prędkości więc RD nie ma możliwości ich wykrycia.
W Niemczech, Francji i krajach Beneluxu RD są zakazane i ewentualna wpadka wiąże się z dużymi kosztami i innymi konsekwencjami. Ponadto np. policja holenderska używa wykrywaczy RD :idea: PrzykładAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
vaz, ale taki ITD bez trudu wyłapuję ale oni chyba nie mają wideorejestratorów tylko zwykłe suszarki dlatego do bezpiecznej jazdy potrzebne jest jeszcze cb bo sam antyradar daje powiedzmy 50% sukcesusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz