Zamieszczone przez krzynol
Swing w O2 Tour
Zwiń
X
-
Swing w O2 Tour
Witam
Stałem się kilka dni temu posiadaczem nowej czarnej O2 Tour zakupionej bez radia. Radio Swing zostało zakupione poza salonem i postanowiłem je samodzielnie zamontować i tu mam kilka problemów a na forum nie znalazłem odpowiedzi.
Otóż jak włożyć wtyk anteny (instalacja jedno antenowa) Fakra pojedyncze do gniazda w radiu? Może głupie pytanie ale u mnie odległość pomiędzy dwoma gniazdami na oko wynosi mniej niż milimetr a obudowa wtyku to milimetr co za tym idzie nie daje się tego wsunąć.
Są na to jakieś sposoby poza zakupem podwójnego wtyku?
Następne pytanie to czy powinna działać w dokładanym Swingu GALA, PDC VOL na czujnikach fabrycznych? Wiem że wizualizacji nie będzie taką odpowiedź otrzymałem ASO ale z GALĄ i PDC VOL który to bajer przydał by mi się a szczególnie żonie... nie uzyskałem odpowiedzi.
-
-
co do wtyczki antenowej
wtyczka w wiązce przewodów jest w pastiku ( kwadracik biały ) który ma z boku zaślepkę kolor nazwijmy że to różowy - fioletowy , wyciągnij tą zaślepkę i zdemontujesz wtedy ta pastikową obudowe wtyczki ( białą )
wtyczkę możesz cieniutką opaską kablową zaciskąć tzn
metalową wtyczkę wkładasz do 1 lub 2 gniazda , międzu gniazda wkładasz opaskę kablową i spinasz
zdjecie poglądowe
Gala działa bez problemu
PDC VOL - nie pamiętam trzeba sprawdzić
a tak na przyszłość używaj funkcji Szukaj temat Swingów w Turkach był już wielokrotnie poruszany
PS do admina prosze to wrzucić do mojego postu : montaż , obsługa, ukryte funkcje radia SWING w TOUR II
Komentarz
-
-
Wielkie dzięki za szczegółowy opis.
Wczoraj zrobiłem pierwszą małą trasę i jakoś nie zauważyłem działania funkcji GALA a PDC VOL to nie działa u mnie na pewno. Może to kwestia zakodowania radia lub innych ustawień w samym radiu. Przeszukałem forum prawie całe co do kodowania jedni piszę że nie trzeba a innym działa wszystko bez.
PDC VOL może mnie uchronić przed kosztami malowania zderzaka jak już żona zacznie siadać za kierownicę
Komentarz
-
-
Galę ustaw na 5-6 to odczujesz zwiększanie głośności radia przy wzroście prędkości. PDC vol to regulacja głośnosci radia po wrzuceniu wstecznego, nic wiecej. Nie myl tej funkcji z OPS. Aby działało OPS przy ori czujnikach i sterowniku trzeba to zakodować np VCDS-em.Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrexZamieszczone przez DJ MŁODYw Tour 2 nie ma org czujników cofania
Moja przyjechała z fabrycznymi czujnikami
Właśnie testowałem GALE ustawiłem na 7 i brak jak na moje ucho zmiany w głośności.
PDC VOL nie mam takiej opcji w menu radia no i nie ścisza przy wrzuceniu wstecznego.
Nie mam również w radiu dodatkowego menu tylko setup tam ze 4 opcje i to wszystko.
Godzina i temperatura się jednak wyświetla.
Co to za funkcja OPS ?? nie widzę w manualu radia
Komentarz
-
-
Masz po prostu nie zakodowane radio w can gateway, brak prawidłowego kodowania samego radia, nie uaktywnione ukryte menu serwisowe itd. Czytać, wszystko jest już opisane na forum kilka razy. Podstawa to dostęp do VCDS-a i laptopa.
Na początek przytrzymaj wciśnięte pokrętło strojenia przez 20sek. Będą tam ukryte opcje ustawienia w samym radio. Ponieważ Swinga miałem juz dawno temu to nie pamiętam wszystkiego wszystkich tricków.Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KenuPodepnę się do tematu.
Co jest potrzebne do montażu Swinga poza samym Swingiem i ewentualnie magicznym adapterem antenowym?
Chodzi o nowego Toura zamówionego bez radia.
Dzwoniłem dzisiaj do kilku ASO w sprawie zakodowania radia i otrzymałem ciekawą informację że wizualizacja czujników cofania musi działać o ile czujniki są fabryczne, zakodowanie z diagnostyką koszt od 200 zł wzwyż :shock: ponieważ muszą połączyć się z Niemcami w celu ściągnięcia jakiś kodów ??? Wie ktoś może o co chodzi bo jak tylko za podłączenie pod komputer 200 zł :shock: to trochę drogo...
Wydaje mi się że to wielka ściema z tą wizualizacją żeby wytargać kasę. Przy zakupie handlowiec mnie uprzedził że to nie działa a teraz serwis twierdzi że jednak musi działać.
Czy można zakodowanie przeprowadzić poza ASO za mniejsze pieniądze nie tracąc gwarancji na samochód?
Komentarz
-
-
kto Wam nagadał tych głupot
a podłączenie do gniazda zapaliniczki zestawu GPS - to też utrata gwarancji w końcu to też ingerencja w elektrykę samochodu
nie dajcie sie wkręcać montowałem przez 4 lata pozycjonery GPS - monitoring pojazdów od fiata cienko po ferari mercedesy audice maserati i inne i to w nowych autach i nikt nigdy nie tracił gwarancji
oczywiście wszystkie podłaczenia musza być robione prawidłowo i wszystko bedzie grac
a w orginalnym radiu co to za filozofia podłaczyć dosłownie 2 kable z wtyczkami do gniazd w radyjku i wszystko działa
ja nic nie musiałem kodować i wszystko grało poprawnie
zamontowałem radio tzn demontaż ramki, demontaż zaslepki i półeczki, podłaczenie kabelka z anteny , podłaczenie kabelka z kostką , przykręcenie radia , montaż ramki - i wszystrko grało
w póżniejszym okresie zmieniłem sobie tylko ustawienia na- system z SuperB -
bo wydaje mi sie ze lepiej graja basy i sopranki - chociaż wcale tego nie musiałem zmieniać aby radyio grało
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TwoBZamieszczone przez steelCzy takie zakodowanie sprzętu poza ASO traci się gwarancję?
Dokładnie popytam jak pojadę na przegląd LPG po pierwszym 1000 km.
Zamieszczone przez DJ MŁODYa w orginalnym radiu co to za filozofia podłaczyć dosłownie 2 kable z wtyczkami do gniazd w radyjku i wszystko działa
ja nic nie musiałem kodować i wszystko grało poprawnie
Komentarz
-
Komentarz