Darmowy internet w aucie aero2 TP-LINK TL-MR3020

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dato
    L&K
    • 2012
    • 1431

    #26
    Jeśli bardzo chcesz to wbijaj pw, będę jechał w czwartek. Pytanie, czy jest sens - musisz przysłać pełnomocnictwo z ori podpisem jak w dowodzie + kopię dowodu i z tym mogę Ci załatwiać, a potem wysłać Ci kartę. Potrwa z półtora tygodnia, a sam korespondencyjnie załatwisz w max 2 (jest ładnie opisana procedura)... A i tak kartę aktywują w 5 dni od wydania...

    Zastanów się czy cokolwiek Ci to zmieni - mam to przećwiczone bo swoją odebrałem w zeszłym tygodniu, a będę jechał załatwiać na Żonę, która jest po operacji kolana i nie rusza się za mocno z domu...

    Edit: Jeśli naprawdę chcesz to daj maila pw - przyślę Ci skan tego pełnomocnictwa (gotowy druk z aero).

    [ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 14:35 ]
    Zamieszczone przez Ostlander
    Montując taki akumulator jako dodatkowe źródło zasilania, dołożył bym w szereg w przewodzie od przekaźnika do aku diodę prostownicza dużej mocy (50A). W jakim celu? Po pierwsze - aku z podanego linka jest akumulatorem w technologi AGM, wiec napięcie ładowania nie powinno przekraczać 13,8V. Spadek napięcia na złączu krzemowym diody wynosi ok. 0,6V więc na zaciskach aku dodatkowego po opaleniu silnika powinno być ok 13,6V przy 14,2V na zaciskach aku rozruchowego.
    Po drugie - dioda zabezpieczy Twoją dodatkową instalację przed sfajczeniem w przypadku zbyt dużego natężenia prądu pobieranego np. w czasie rozruchu na słabym aku w komorze silnika itp.- eliminacja prądu zwrotnego z aku buforowego do instalacji pojazdu.
    Dioda nie może być diodą Schottkiego - zbyt mały spadek napięcia na złączu.
    A zamontowanie jej na (+) za przekaźnikiem, a przed dodatkowym aku nie przyniesie oczekiwanego efektu ? Pytam serio bo nie wiem, a od strony montażu byłoby to dla mnie zdecydowanie łatwiejsze. Po prostu wstawiłbym dodatkowy aku z diodą przed nim pomiędzy zasilanie, a rozdzielacz jaki zrobiłem dla urządzeń.

    I jeśli możesz to poprosiłbym o jakiegoś linka na właściwą diodę, założę dla pewności bo to co piszesz brzmi sensownie. Jakby Ci się udało znaleźć to jakiś zestaw z obudową do zarobienia na kablu 10mm2.

    Z góry dzięki.

    Komentarz

    • margaj1
      Ambiente
      • 2007
      • 100

      #27
      Ale jak sie nie jest z Warszawy , to długi okres oczekiwania

      Komentarz

      • dato
        L&K
        • 2012
        • 1431

        #28
        Zamieszczone przez margaj1
        Ale jak sie nie jest z Warszawy , to długi okres oczekiwania
        Kolego, nie pisz mi pw, czy nie załatwiłbym Ci "na lewo" bo po pierwsze nie pracuję tam tylko z dobrej woli zaproponowałem, że załatwiając sobie kolejną mogę załatwić i Tobie, zgodnie z normalną procedurą... I nie ma długich okresów oczekiwania przy korespondencyjnych zamówieniach.

        A po drugie to ja już w sumie nie wiem, czy Ty nie jesteś alkaida skoro oczekujesz "na lewo" - bo darmowy internet "na lewo" to może być potrzebny tylko po to, żeby bardziej anonimowo przekręty w internecie robić, tyłek obrabiać, albo bombę zdetonować.

        Załatw korespondencyjnie, wszystko masz na stronie opisane, im szybciej zaczniesz tym szybciej dostaniesz. Dla mnie EOT.

        Komentarz

        • Ostlander
          Ambiente
          • 2009
          • 163

          #29
          Zamieszczone przez dato
          A zamontowanie jej na (+) za przekaźnikiem, a przed dodatkowym aku nie przyniesie oczekiwanego efektu ? Pytam serio bo nie wiem, a od strony montażu byłoby to dla mnie zdecydowanie łatwiejsze.
          Właśnie o to mi chodziło.

          Przekaźnik-----|>|-----+akumulator dodatkowy.
          Od zacisku + aku przewód dodatkowy jako zasilanie przetwornicy itp. z bezpiecznikiem w szereg. Czy przed przekaźnikiem w komorze silnika masz bezpiecznik w obwodzie?

          Obszerna oferta diod prostowniczych dużej mocy w obudowach metalowych




          Do wyboru, do koloru.
          Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

          Komentarz

          • dato
            L&K
            • 2012
            • 1431

            #30
            Zamieszczone przez Ostlander
            Zamieszczone przez dato
            A zamontowanie jej na (+) za przekaźnikiem, a przed dodatkowym aku nie przyniesie oczekiwanego efektu ? Pytam serio bo nie wiem, a od strony montażu byłoby to dla mnie zdecydowanie łatwiejsze.
            Właśnie o to mi chodziło.
            Przekaźnik-----|>|-----+akumulator dodatkowy.
            Od zacisku + aku przewód dodatkowy jako zasilanie przetwornicy itp. z bezpiecznikiem w szereg. Czy przed przekaźnikiem w komorze silnika masz bezpiecznik w obwodzie?
            Obszerna oferta diod prostowniczych dużej mocy w obudowach metalowych


            Do wyboru, do koloru.
            To super, założę bez problemu. Dzięki za linki. Tak - przekaźnik mam 30A, przed nim bezpiecznik 25A, a na końcu w rozdzielaczu zasilania 4 osobne wyjścia, każde z własnym zabezpieczeniem, na cb, dopalacz, przetwornicę i dodatkowy. CB + dopalacz dodatkowo z filtrami pzak hama 10A. Więc raczej tutaj ok
            Dzięki za sugestię.

            Komentarz

            • marbab
              RS
              • 2009
              • 4713
              • Fiat
              • BMM 2.0 TDI 140 KM

              #31
              staples, bardzo ciekawy pomysl. Jak prace nad filmikiem w aucie i konfiguracja :?:
              Marek



              Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
              Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

              Komentarz

              Pracuję...