Nawigacja MFD oraz kod zabezpieczajacy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • verus
    Classic
    • 2007
    • 7

    Nawigacja MFD oraz kod zabezpieczajacy?

    Serdecznie pozdrawiam Ziemię Podkarpacką, Moją Rodzinną... od 13 lat pracuje w Szczecinie, ale na wakacjach zawsze zjeżdżam do domu rodzinnego pod Rzeszów... może załapię się u Was na jakiś spocik końcem lipca, a początkiem sierpnia?... Pozdrawiam serdecznie zwłaszcza Wszystkich z Mielca - tam się urodziłem, wychowałem, skończyłem nieistniejącą już SP nr 7 i Technikum Elektryczne na Starym Mieście... a Czeszkę mam na blachach RZE... trzymcie się
  • scott
    Classic
    • 2006
    • 36

    #2
    Nawigacja MFD oraz kod zabezpieczajacy?

    Witam

    Musze wymienic w moich parchu akumulator i z tego co sie orientuje po odłączeniu zasilania nalezy podac kod. Niestety nic nie dostalem jak kupilem samochod i mam mały zgrzyt, bo wyjezdzam we wtorek w gory, a bez radia troche ciezko. Mozna jakos zdjąć/obejsc ta blokade? :?

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Niektóre radia pamiętają VIN samochodu (tak jest raczej na 95% w OII, ale na pewno nie w OI) i nawet jak odepniesz akumulator to nie zapyta o kod. Zapyta jak się przełoży do innego auta. W przypadku OI pyta zawsze po zaniku napięcia i jak się nie ma kodu to albo ASO albo "szpenie"
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • scott
        Classic
        • 2006
        • 36

        #4
        Zamieszczone przez shado
        Niektóre radia pamiętają VIN samochodu (tak jest raczej na 95% w OII, ale na pewno nie w OI) i nawet jak odepniesz akumulator to nie zapyta o kod. Zapyta jak się przełoży do innego auta.
        No to u mnie nie zapamięta :?

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3777
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          jeżeli MFD jest założone oryginalnie przez ASO to za opłatą po nr radyjka i VIN ustalą pin. Magicy od radyjek-serwisy potrafią odczytać pin.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • scott
            Classic
            • 2006
            • 36

            #6
            Zamieszczone przez endryu
            jeżeli MFD jest założone oryginalnie przez ASO to za opłatą po nr radyjka i VIN ustalą pin
            Wiesz co bylo zalozone fabrycznie, bo jest antenka na dachu oryginalna, ale poprzedni wlasciciel mowi ze jest inny nowszy model, bo tamta wczesniejsza sie posypała i obawiam sie ze w serwisie rozłożą ręcę:/
            Jaki format mają kody? Bo znalazlem w ksiazce serwisowej jakies kody typu:
            88-44
            CEF0
            Czy to moga byc kody na NAVI?

            Pzdr

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3777
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              kod to cztery cyferki. Jak będziesz miał drugą bateryjkę (z zaprzyjażnionego innego auta) i kable np. rozruchowe to możesz się troszkę pobawić. Nie odłączaj bateryjki w swoim aucie. Kabelkami podłącz tą drugą bateryjkę plus do plusa, minus do minusa (tak jak do porzyczenia prądu do rozruchu) na klemy w swoim autku i wtedy wymień u siebie bateryjkę na nową i zapnij klemy. Po zapięciu klem na nową bateryjkę odłącz kable. Dużo zabawy i uwagi aby bie rozłączyć przypadkiem zasilania.
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              • shado
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 5315
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                scott, a nie możesz podpiąć jakiegoś innego akumulatora na czas wymiany albo podpiąć się na kablach rozruchowych do drugiego auta? W obu przypadkach w ten sposób, żeby cały czas zasilać instalację. Sposób lekko kombinowany, ale zadziała. No i nie rozwiąże problemu kodu do NAVI ale da Ci więcej czasu na to.
                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                Komentarz


                • #9
                  kod jest 4 cyfrowy i powinien być w paszporcie od Navi , jeżeli taki posiadasz

                  Komentarz

                  • scott
                    Classic
                    • 2006
                    • 36

                    #10
                    Zamieszczone przez desmo
                    kod jest 4 cyfrowy i powinien być w paszporcie od Navi , jeżeli taki posiadasz
                    No to cos bylo kombinowane, bo mam instrukcje od BETY (radio) i tam tylko napisane 88-44.
                    Ehhh chyba pojade na tym podanietym aku i wezme kable rozruchowe :?

                    [ Dodano: Nie 23 Gru, 07 22:33 ]
                    Zamieszczone przez shado
                    scott, a nie możesz podpiąć jakiegoś innego akumulatora na czas wymiany albo podpiąć się na kablach rozruchowych do drugiego auta? W obu przypadkach w ten sposób, żeby cały czas zasilać instalację. Sposób lekko kombinowany, ale zadziała. No i nie rozwiąże problemu kodu do NAVI ale da Ci więcej czasu na to.
                    Jest to jakies rozwiazanie dzieki za sugestie.

                    Komentarz

                    • shado
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 5315
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Wymień aku z cały czas podpiętymi kablami i po sprawie.
                      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                      Komentarz

                      • endryu
                        RS
                        • 2006
                        • 3777
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        no właśnie ważne jest aby zasilanie radyjka było cały czas. :idea:
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz

                        • adams_pasek
                          Classic
                          • 2007
                          • 10

                          #13
                          jak chcesz podtrzymywać zasilanie podpinając się pod inny aku to powodzenia... Uważaj żeby nic ci się nie skopciło bo ostatnio czytałem na jakimś forum o podobnym przypadku, elektronika w naszych autach nie lubi skoków napięcia...

                          nie lepiej pojechać do ASO i zapytać czy nic by nie poradzili (o ile masz papiery na tą navi), lub do serwisu Car Audio/Navi gdzie Ci to rozkodują i dostaniesz już taki kod do ręki. Nie będziesz musiał już nic kombinować.

                          Komentarz

                          • shado
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 5315
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            adams_pasek, chyba coś dziwnie czytałeś. Jeśli oba aku mają po ok 13V to gdzie widzisz ten skok napięcia? To co czytałeś to pewnie dotyczyło problemów z autem od którego było odpalone auto z padniętym akumulatorem, bo na nim wystąpił skok napięcia spowodowany odpalaniem innego auta. W czasie odpalania występuje crank czy też impuls cranka, który powoduje, że napięcie potrafi spaść do ok 8V, a wtedy zaczynają się problemy, bo elektronika musi sobie dać radę przez czas, gdy jest takie napięcie. W tym przypadku nie ma mowy o żadnym odpalaniu auta tylko o zapewnieniu napięcia na czasy wymiany akumulatora.
                            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                            Komentarz

                            Pracuję...