Serdecznie pozdrawiam Ziemię Podkarpacką, Moją Rodzinną... od 13 lat pracuje w Szczecinie, ale na wakacjach zawsze zjeżdżam do domu rodzinnego pod Rzeszów... może załapię się u Was na jakiś spocik końcem lipca, a początkiem sierpnia?... Pozdrawiam serdecznie zwłaszcza Wszystkich z Mielca - tam się urodziłem, wychowałem, skończyłem nieistniejącą już SP nr 7 i Technikum Elektryczne na Starym Mieście... a Czeszkę mam na blachach RZE... trzymcie się
Nawigacja MFD oraz kod zabezpieczajacy?
Zwiń
X
-
Nawigacja MFD oraz kod zabezpieczajacy?
Witam
Musze wymienic w moich parchu akumulator i z tego co sie orientuje po odłączeniu zasilania nalezy podac kod. Niestety nic nie dostalem jak kupilem samochod i mam mały zgrzyt, bo wyjezdzam we wtorek w gory, a bez radia troche ciezko. Mozna jakos zdjąć/obejsc ta blokade? :?
Pozdrawiam
-
-
jeżeli MFD jest założone oryginalnie przez ASO to za opłatą po nr radyjka i VIN ustalą pin. Magicy od radyjek-serwisy potrafią odczytać pin.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryujeżeli MFD jest założone oryginalnie przez ASO to za opłatą po nr radyjka i VIN ustalą pin
Jaki format mają kody? Bo znalazlem w ksiazce serwisowej jakies kody typu:
88-44
CEF0
Czy to moga byc kody na NAVI?
Pzdr
Komentarz
-
-
kod to cztery cyferki. Jak będziesz miał drugą bateryjkę (z zaprzyjażnionego innego auta) i kable np. rozruchowe to możesz się troszkę pobawić. Nie odłączaj bateryjki w swoim aucie. Kabelkami podłącz tą drugą bateryjkę plus do plusa, minus do minusa (tak jak do porzyczenia prądu do rozruchu) na klemy w swoim autku i wtedy wymień u siebie bateryjkę na nową i zapnij klemy. Po zapięciu klem na nową bateryjkę odłącz kable. Dużo zabawy i uwagi aby bie rozłączyć przypadkiem zasilania.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
scott, a nie możesz podpiąć jakiegoś innego akumulatora na czas wymiany albo podpiąć się na kablach rozruchowych do drugiego auta? W obu przypadkach w ten sposób, żeby cały czas zasilać instalację. Sposób lekko kombinowany, ale zadziała. No i nie rozwiąże problemu kodu do NAVI ale da Ci więcej czasu na to.
Komentarz
-
-
desmo
-
Zamieszczone przez desmokod jest 4 cyfrowy i powinien być w paszporcie od Navi , jeżeli taki posiadasz
Ehhh chyba pojade na tym podanietym aku i wezme kable rozruchowe :?
[ Dodano: Nie 23 Gru, 07 22:33 ]
Zamieszczone przez shadoscott, a nie możesz podpiąć jakiegoś innego akumulatora na czas wymiany albo podpiąć się na kablach rozruchowych do drugiego auta? W obu przypadkach w ten sposób, żeby cały czas zasilać instalację. Sposób lekko kombinowany, ale zadziała. No i nie rozwiąże problemu kodu do NAVI ale da Ci więcej czasu na to.
Komentarz
-
-
jak chcesz podtrzymywać zasilanie podpinając się pod inny aku to powodzenia... Uważaj żeby nic ci się nie skopciło bo ostatnio czytałem na jakimś forum o podobnym przypadku, elektronika w naszych autach nie lubi skoków napięcia...
nie lepiej pojechać do ASO i zapytać czy nic by nie poradzili (o ile masz papiery na tą navi), lub do serwisu Car Audio/Navi gdzie Ci to rozkodują i dostaniesz już taki kod do ręki. Nie będziesz musiał już nic kombinować.
Komentarz
-
-
adams_pasek, chyba coś dziwnie czytałeś. Jeśli oba aku mają po ok 13V to gdzie widzisz ten skok napięcia? To co czytałeś to pewnie dotyczyło problemów z autem od którego było odpalone auto z padniętym akumulatorem, bo na nim wystąpił skok napięcia spowodowany odpalaniem innego auta. W czasie odpalania występuje crank czy też impuls cranka, który powoduje, że napięcie potrafi spaść do ok 8V, a wtedy zaczynają się problemy, bo elektronika musi sobie dać radę przez czas, gdy jest takie napięcie. W tym przypadku nie ma mowy o żadnym odpalaniu auta tylko o zapewnieniu napięcia na czasy wymiany akumulatora.
Komentarz
-
Komentarz