Zamieszczone przez jama89
2,0 TDI-CR Biturbo
Zwiń
X
-
2,0 TDI-CR Biturbo
Po cichu w ofercie grupy VAG pojawiła się nowa jednostka TDI-CR z podwójnym doładowaniem. Aktualnie jest instalowana w VW Transporterze nowej generacji i połączona z DSG. Moc: 132kW (180km) i 400 Nm momentu. Jednostka ta zastąpi w Transporterze silniki 5 cylindrowe.
Więcej tu:
Ciekawe CZY i ewentualnie KIEDY zobaczymy ten silnik (lub inny TDI-CR z podwójnym doładowaniem) w Octavi RS i Superbie? - oby wkrótce - czego sobie i Wam życzę.Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
-
-
Dokładnie aż żal bo to faktycznie najlepszy silnik z całej grupy VWZamieszczone przez MaicroftWycofanie 2,5 R5 to wg mnie zly krok. To jest bardzo dobry silnik, trzeba bylo tamten rozwinac.
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Nie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.BLUELIGHT.PL
ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k
Komentarz
-
-
O ile się nie mylę to to "BiTurbo" to nie podwójna turbina (znaczy że 2 duże) tylko jedna mała druga duża - co ma tą zaletę że mała daje moc przy 1000-2000obrotów a duża od 2000 wzwyż przez co nie ma turbodziuryZamieszczone przez SkłodiNie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
To BiTurbo to kwestia sporna. Bo BiTurbo znaczyło dwie turbiny w nomenklaturze do tej pory. A w VW przecież w TSi jest kompresor i turbina. Raczej stawiam na parkę turbin :PZamieszczone przez ThundiO ile się nie mylę to to "BiTurbo" to nie podwójna turbina (znaczy że 2 duże) tylko jedna mała druga duża - co ma tą zaletę że mała daje moc przy 1000-2000obrotów a duża od 2000 wzwyż przez co nie ma turbodziuryZamieszczone przez SkłodiNie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.
BLUELIGHT.PL
ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k
Komentarz
-
Komentarz