2,0 TDI-CR Biturbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mareczek
    Classic
    • 2007
    • 25

    2,0 TDI-CR Biturbo

    Zamieszczone przez jama89
    Zamieszczone przez tomwawa
    A ja mam takie pytanie co sądzicie o oponie TOYO PROXES T1-R 195/50R15 82V bo cena 165zł za szt. ale ja się mało znam. Czy będzie ok w OI?
    ja mam taką tylko 205/55/16 i sobie chwale
    Ja też od dwóch sezonów mam T1-R 205/55/16 i są super. tomwawa sprawdź tylko jaka jest wymagana minimalna nośność dla OI, bo coś mi się wydaje, że jest więcej niż 82 ( 475kg ), ale mogę się mylić...
  • Hanz2k
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 522

    #2
    2,0 TDI-CR Biturbo

    Po cichu w ofercie grupy VAG pojawiła się nowa jednostka TDI-CR z podwójnym doładowaniem. Aktualnie jest instalowana w VW Transporterze nowej generacji i połączona z DSG. Moc: 132kW (180km) i 400 Nm momentu. Jednostka ta zastąpi w Transporterze silniki 5 cylindrowe.
    Więcej tu:


    Ciekawe CZY i ewentualnie KIEDY zobaczymy ten silnik (lub inny TDI-CR z podwójnym doładowaniem) w Octavi RS i Superbie? - oby wkrótce - czego sobie i Wam życzę.
    Hanz2k
    1,8 T by MT
    :admin: bo nie użyłem Szukaj

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2009
      • 10918
      • Fiat

      #3
      ro chyba wtedy 170 km bede wycofywac...pewnie co? albo w osobówkach bedzie miał pewnie z 200 km

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Wycofanie 2,5 R5 to wg mnie zly krok. To jest bardzo dobry silnik, trzeba bylo tamten rozwinac.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Hanz2k
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 522

          #5
          Maicroft, słowo klucz to downsizing. Zobacz nowe BMW 740d - 306 km / 600 Nm w dieslu z 3 litrów - seryjna jednostka.
          Hanz2k
          1,8 T by MT
          :admin: bo nie użyłem Szukaj

          Komentarz

          • Thundi
            L&K
            • 2005
            • 1157

            #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Wycofanie 2,5 R5 to wg mnie zly krok. To jest bardzo dobry silnik, trzeba bylo tamten rozwinac.
            Dokładnie aż żal bo to faktycznie najlepszy silnik z całej grupy VW
            O ortografie dba FF.
            Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
            http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
            Skoda Octavia & Audi A6

            Komentarz

            • Misiekoctavia
              Elegance
              • 2005
              • 891

              #7
              No, no ciekawie sie robi w gronie nowych diesli. Najpierw Volvo skonstuowalo od nowa swoj silnik D5 i tez ma dwie turbosprezarki, a teraz VW
              Ja podejrzewam, ze to niechodzi o to czy silnik jest dobry czy nie, a oto aby spelnial norme Euro 5 i Euro 6 ale moze jestem w bledzie.

              Komentarz

              • Octan
                Rider
                • 2006
                • 653

                #8
                Dwie turbinki to same zalety i tylko jedna wada - podwójne koszty regeneracji tychże dmuchawek.

                Komentarz

                • Skłodi
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 186
                  • CJZA 1.2 TSI 105 KM

                  #9
                  Nie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.
                  BLUELIGHT.PL
                  ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k

                  Komentarz

                  • Thundi
                    L&K
                    • 2005
                    • 1157

                    #10
                    Zamieszczone przez Skłodi
                    Nie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.
                    O ile się nie mylę to to "BiTurbo" to nie podwójna turbina (znaczy że 2 duże) tylko jedna mała druga duża - co ma tą zaletę że mała daje moc przy 1000-2000obrotów a duża od 2000 wzwyż przez co nie ma turbodziury
                    O ortografie dba FF.
                    Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                    http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                    Skoda Octavia & Audi A6

                    Komentarz

                    • Skłodi
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 186
                      • CJZA 1.2 TSI 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Thundi
                      Zamieszczone przez Skłodi
                      Nie koniecznie jedna, są mniejsze szybciej się rozkręcają. Żeby podnieść moc chipem muszą się szybciej kręcić, co skraca ich żywot.
                      O ile się nie mylę to to "BiTurbo" to nie podwójna turbina (znaczy że 2 duże) tylko jedna mała druga duża - co ma tą zaletę że mała daje moc przy 1000-2000obrotów a duża od 2000 wzwyż przez co nie ma turbodziury
                      To BiTurbo to kwestia sporna. Bo BiTurbo znaczyło dwie turbiny w nomenklaturze do tej pory. A w VW przecież w TSi jest kompresor i turbina. Raczej stawiam na parkę turbin :P
                      BLUELIGHT.PL
                      ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k

                      Komentarz

                      • Skodio_
                        Rider
                        • 2008
                        • 324

                        #12
                        Ja i tak stawiam na to ze żywotnością nie dorównają R5 TDI a to chyba sie liczy w autach dostawczych.....

                        Komentarz

                        Pracuję...