O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
    W Fiescie ST 3 cylindry robią mega robotę.
    Nie ma co generaliziwać że 3 cylindry wujowe a 4 zajebiste.
    Robi tylko dlatego że ma 1.5 200KM/290NM plus efekt dźwiękowy z głośników plus 1283kg.
    Octavia 1.0 115KM/200NM i o dziwo 1150kg.
    Dużo robi moment plus charakterystyka zestopniowania skrzyni.
    Ostatnio edytowany przez Gość; 38748.

    Komentarz

    • Clip
      Elegance
      • 2015
      • 905

      czyli da sie zrobić 3 cylindrowy silnik o przyzwoitej kulturze pracy.
      P.S. 125 i 150 koni też przyzwoicie pracują
      Powered by R-Performance

      Komentarz

      • paryzanin
        Ambiente
        • 2015
        • 187
        • Octavia III (5E3)
        • DPCA 1.5 TSI 150 KM

        Ale najnowszy 3 cylindrowy Focus 1.5 182KM jednak jeździ dużo gorzej i pali więcej niż Octavia 1.5TSI.

        Komentarz

        • kylo125
          L&K
          • 2009
          • 1011
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          https://spidersweb.pl/autoblog/nowa-...y-2020-czechy/
          Przeliczając na polskie od 107.5 tys. zł za 1.5 ambition. Tańszych na razie nie ma.

          Komentarz

          • Clip
            Elegance
            • 2015
            • 905

            gdzie normalne silniki?
            Powered by R-Performance

            Komentarz

            • shok
              RS
              • 2009
              • 2070
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              Cenu nowych aut poszły strasznie w góre. Za Octavie ponad 100tys to sporo. Rs to bedzie pod 200 kosztował?

              Komentarz

              • Clip
                Elegance
                • 2015
                • 905

                cupra 4x4 po lekkim doposazeniu wychodzi 175, także powodzenia ze sprzedażą RS powyżej 150
                Powered by R-Performance

                Komentarz

                • Chris11
                  RS
                  • 2011
                  • 1587

                  Już można nawet konfigurować na czeskiej stronie.
                  Ja już się poddaje - nie idę w nowe auto z salonu. Ceny zaczynają być kosmiczne...
                  Jestem ciekaw, ile za Golfa będą wołali.

                  Komentarz

                  • ruwado
                    RS
                    • 2009
                    • 14888
                    • Octavia IV (NX3)

                    Wychodzi na to, że jesteśmy czarną Afryką. Od przyszłego roku tylko floty i działalnaści będą kupować nówki. Może czas wziąć przykład z F (żółte kubraczki) bo całkiem nas zaorają.
                    pozdrawiam - Darek

                    Komentarz

                    • kylo125
                      L&K
                      • 2009
                      • 1011
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
                      Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.

                      Komentarz




                      • Ambition:
                        • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 900 koron (ok. 107,5 tys. zł)
                        • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 636 899 koron (ok. 107,5 tys. zł)
                        • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 731 900 koron (ok. 123,5 tys. zł)

                        Style:
                        • 1.5 TSI 150 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
                        • 2.0 TDI 116 KM, przekładnia manualna, 6 biegów – 687 900 koron (116,1 tys. zł)
                        • 2,0 TDI 150 KM, 7-stopniowe DSG – 782 900 koron (132,1 tys. zł)

                        Dla porównania, aktualnie w Polsce Octavia kombi startuje wprawdzie od 81 300 zł, ale mowa tu o wersji Active 1.0 115 KM. Za Ambition z 1.5 TSI 150 KM zapłacimy już ponad 92 tys. zł. Style z 1.5 TSI 150 KM to z kolei 98 tys. zł.

                        Pytanie, czy w Polsce ceny będą zbliżone do tych z Czech, czy też będą odrobinę dostosowane do naszego rynku. Jeśli to pierwsze, to w ofercie zrobi się – przynajmniej na początku – trochę ciasno. Na 115 350 zł jest bowiem wyceniony już… Superb Ambition z 1.5 150 KM. Nowa Skoda Octavia – wyposażenie standardowe dla wersji Ambition i Style



                        Tak, Active na razie nie ma, podobnie jak 1.0 TSI, ale spokojnie – w końcu pewnie się pojawią, żeby zasilić wygłodniałe floty. Póki co jednak do wyboru jest Style i Ambtion, z pakietami Ambition Plus i Style Plus. Co w nich znajdziemy?

                        Ambition:
                        • felgi 16″ (aluminiowe)
                        • podłokietnik przedni
                        • 2 porty USB-C
                        • dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
                        • chłodzony schowek
                        • asystent utrzymania pasa ruchu
                        • tempomat
                        • system awaryjnego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów
                        • cyfrowe zegary
                        • tylne światła LED
                        • radio Swing 8″
                        • SmartLink+

                        Pakiet Ambition Plus dodaje do tego:
                        • podgrzewane przednie fotele
                        • tylne czujniki parkingowe
                        • światła przeciwmgłowe
                        • fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

                        Style:
                        • 17-calowe felgi aluminiowe
                        • przyciemniane lusterko wsteczne
                        • schowek pod fotelem pasażera
                        • gniazdko 230 V i dwa gniazda USB-C dla pasażerów z tyłu
                        • radio Columbus z nawigacją
                        • bezprzewodowy SmartLink+
                        • oświetlenie ambientowe wnętrza LED
                        • zewnętrzny pakiet chrom
                        • dostęp bezkluczykowy
                        • podgrzewana przednia szyba
                        • elektryczne, składane, przyciemniane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem

                        Style Plus:
                        • matrycowe reflektory LED
                        • tylne światła TOP LED
                        • kamera parkowania
                        • światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów
                        • adaptacyjny tempomat do 210 km/h
                        • wybór trybów jazdy
                        • czujniki parkowania z przodu i z tyłu

                        Pakiet Ambition Plus kosztuje przy tym równowartość 2,5 tys. zł, natomiast Style Plus – 3,4 tys. zł. Nowa Skoda Octabia kombi – opcje

                        Jest tego oczywiście od groma, do tego wszystko po czesku, więc skupmy się tylko na tych najciekawszych, ewentualnie najdroższych dodatkach, takich jak:
                        • wyświetlacz HUD – tylko dla wersji Style, ok. 2300 zł
                        • pakiet LIGHT – reflektory matrycowe z przodu, światła Top LED z tyłu, ok. 4,8 tys. zł
                        • kamera parkowania ze światłami tylnymi Top LED – ok 2 tys. zł
                        • lakier metalizowany – 2,7 tys. zł
                        • skórzana tapicerka – od 4,2 tys. zł
                        • felgi 18″ – 1,6 tys. zł, tylko dla Style
                        • adaptacyjny tempomat do 210 km/h – ok. 1,8 tys. zł
                        • okno panoramiczne – tylko dla wersji Style, ok. 5 tys. zł
                        • elektrycznie sterowana klapa bagażnika – ok. 2,3 tys. zł

                        Komentarz

                        • OrsonTSI
                          Rider
                          • 2010
                          • 716
                          • Volkswagen
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
                          Nie trzeba od razu kupować skody. Takie megene masz teraz za piećdziesiąt parę tysięcy i ma nawet 4 cylindrowy silnik.
                          Ewentualnie brać dopłaty na elektryki bo wychodzi na to że taki nissan leaf jest wtedy tańszy od octavii.
                          Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
                          OII 1,4 TSI Elegance

                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                          Komentarz

                          • shok
                            RS
                            • 2009
                            • 2070
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            Ale te dopłaty na elektryki maja być dopiero od 2020 roku.

                            Komentarz

                            • kylo125
                              L&K
                              • 2009
                              • 1011
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis

                              Nissanów to juz nie ma, sprzedały sie w 3 dni
                              Podobno w dwa, ale są spekulacje że sciągną zapasy z innych krajów.
                              A ta sprzedaż to na zasadzie zaliczki i rezezerwacji.
                              Czyli fizycznie sprzedane będą po uruchomieniu dopłat.

                              Komentarz

                              • shok
                                RS
                                • 2009
                                • 2070
                                • Octavia I (1U2)
                                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                Ciekawe co się stanie jak te dopłaty nie wejdą? Jestem prawie pewny , że zaliczkowane są te auta na export przez handlarzy.

                                Komentarz

                                • kylo125
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1011
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  Dla osób fizycznych już w sumie są. Ciekawe czy dla firm wejdą i w jakiej postaci? Jak będzie podobnie jak dla osób fizycznych to kto wie, może i ja się skusze na jakiegoś id3 w zamian za wysłużoną jedynkę.

                                  Komentarz

                                  • shok
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2070
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                    Dzieki poczytam.
                                    Leaf z tego co wyczytałem to realnie po 80km ma 20% baterii i wyłańcza zbędne dodatki pobierające prąd... hm czytam dalej
                                    Ostatnio edytowany przez shok; 5726.

                                    Komentarz

                                    • kylo125
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1011
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      Tyle to leaf jedynka 24kwh bez pompy ciepła w zimie.
                                      Dwójka 40kwh powinna w zimie blisko 200 zrobić na trasie i ponad 200 w mieście. W lecie w mieście podobno ponad 300.


                                      Tu masz jakiś test zasięgu.
                                      Coś takiego wyszło latem:
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 90-100 km/h zasięg Nissana Leafa powinien wynieść 261 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 120 km/h otrzymaliśmy 187 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 135-140 km/h wyszło nam 170 km,
                                      • przy utrzymywaniu licznikowego 140-150 km/h wyszło 157 km
                                      Vw id3 powinien być tu lepszy bo ma większą baterie i lepszą aerodynamike.

                                      Komentarz

                                      • ruwado
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 14888
                                        • Octavia IV (NX3)

                                        Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.
                                        pozdrawiam - Darek

                                        Komentarz

                                        • Clip
                                          Elegance
                                          • 2015
                                          • 905

                                          to jest fura na dojazdy do pracy po miescie i ładowanie co noc.
                                          Ciekawe jaki by zasięg wyszedł przy 180 i włączonej klimatyzacji? 50km?
                                          Powered by R-Performance

                                          Komentarz

                                          • kylo125
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1011
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            Klima mało co zabiera. 180 nie pojedzie bo v max ma niższy. Na jazdy po mieście i okolicach auto ok. W trase niby da się pojechać ale wymaga to wyrzeczeń i dużo czasu.
                                            Np u mnie taki nissan sprawdził by się spokojnie jako pierwsze auto na jazdy codzienne. Do tego diesel w trasę i gra muzyka.

                                            Komentarz

                                            • OrsonTSI
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 716
                                              • Volkswagen
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                              Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.
                                              moze to Cię trochę przekona....

                                              W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
                                              OII 1,4 TSI Elegance

                                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                              Komentarz

                                              • Clip
                                                Elegance
                                                • 2015
                                                • 905

                                                Mnie to dokladnie przekonuje do tego ze ten samochod kompletnie sie nie nadaje do trasy na jakiej byl testowany. Nie widze powodu zeby katowac sie predkosciami przelotowymi rodem z czasow malucha.
                                                Albo zeby wydawac 6 stow na tesle.
                                                Jako drugi / trzeci samochod w rodzinie moze i tak. Ale nadal jest to kategoria gadzetu.
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz

                                                • kylo125
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1011
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM


                                                  Tu już jechał powiedzmy że normalnie.
                                                  Swoją drogą spory ot się zrobił. Moze mod w wolnej chwili przeniesie do wąrku o autach na prąd?
                                                  Ostatnio edytowany przez kylo125; 5732.

                                                  Komentarz

                                                  • shok
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 2070
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                                    Właśnie pasowało by to przenieść.
                                                    Co do jazdy z max. prędkoscią to nie tak hop siup. Może skończyć to się przegrzaniem baterii. Ale na miasto to wozy idealne tymbardziej jak wejdą zakazy wjazdu dla spalinowych.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...