Nowy Peugeot 508

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    Tak ,ale nie wiesz czy to ostateczny cennik ,do tego minimum 15-17 % rabatu ,ja jednak nie sądzę aby ktoś kupował takie wersje
    No ale jak to nie ostateczny? Ktoś sobie z nudów cennik wysmażył?
    Ja rozumiem, że to full opcje. Ale 200 tys za samochód z silnikiem 1.6 i przednim napędem to poważne nieporozumienie.
    Alfa Romeo Giulia 2.0 automat 280KM 4x4 Veloce cennikowo 196,8 tys. 240km/h 0-100 5,2s. Dziękuję.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Tak ,ale nie wiesz czy to ostateczny cennik ,do tego minimum 15-17 % rabatu ,ja jednak nie sądzę aby ktoś kupował takie wersje (pewnie GT),śledząc ceny Peugeota ,myślę ,że 140 -150 tys masz wersję Allure plus dodatki ,wracając do Twojego porównania passat na fullu to jest z 250 tys. złotych ,jak pisałem pożyjemy zobaczymy ,myślę ,że jeżeli będzie już na salonach ,to może wybiorę się w celu sensownej konfiguracji i ofercie od Peugeota.

    Zamieszczone przez JestTakiWiatr Zobacz wpis
    Cena za benzyniaka tez soczysta, taki SIII L&K 220 z pewnie z 30tys tanszy.
    Oj to musimy porównać ,jeszcze raz L&K vs Allure ,lub GT vs Spotrline wszystko na fullu ,to ceny będą podobne
    Nie faworyzuję żadnej marki ,fakt jest taki ,ze ceny samochodów wszystkich marek poszły w górę
    Z drugiej strony ,jeżeli te ceny będą mało konkurencyjne ,to szału nie będzie ,nawet mimo to ,ze auto jest bardzo ładne ,to niemiecka konkurencja ich zdetronizuje
    Ostatnio edytowany przez sebastian7905; 7894.

    Zostaw komentarz:


  • JestTakiWiatr
    odpowiedział(a)
    Nawet jesli to sa configi z odhaczonymi wzsystkimi ptaszkami to 200 tysiecy za 180KM diesla z Francji jest dla mnie absurdem. W tej cenie masz passata 240KM TDI + dodatki za 20 koła i znajac polityke rabatowa VW pewnie drugie tyle w duperelach albo upuscie.

    Cena za benzyniaka tez soczysta, taki SIII L&K 220 z pewnie z 30tys tanszy.

    Pierwsze wrazenie bardzo chlodne.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    No to pojechali ,jednak ceny które sa pokazane w linku powyżej ,są to wersje na full wypasie ,z najmocniejszym dieslem i z najmocniejszą benzyną oraz w automacie. Podejrzewam ,że 150 konny diesel lub 180 konna benzyna w miarę porządnej wersji wyposażenia to będzie wydatek 140-150 tyś ,więc na tle konkurencji wszystko będzie podobne ,ale poczekajmy zobaczymy

    Zostaw komentarz:


  • JestTakiWiatr
    odpowiedział(a)


    Pierwsze zarysy cennikow. Ceny abstrakcyjne...

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz wpis
    A tu chyba Euro 6 powinno mieć, co?
    Na pewno będzie miał EURO 6

    Zostaw komentarz:


  • Alonzo_
    odpowiedział(a)
    Ale w DE tylko do miast zakaz ma być i coś czytalem że do Euro 5 włącznie szlaban.....chyba. A tu chyba Euro 6 powinno mieć, co?

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    1.6 ale z mocą do 225 KM

    Ja pewnie też w tym roku coś kupię ,ale co wybrać benzyna ,czy diesel ,będzie ciekawie
    Ostatnio edytowany przez sebastian7905; 7894.

    Zostaw komentarz:


  • cianek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    No wiem ,że będą 2.0 HDI 150 i 180 KM i 1.6THP 180 KM .mają jeszcze 1.5 HDI ,ale nie wiem czy tego będa montować ,co do HDI to reklama sama w sobie ,wiec ?
    No to właśnie tu ten problem. Większość świata odchodzi od diesli a tu na dzień dobry 2. Jaki by nie był, to niedługo już się nim po Niemczech nie za bardzo da jeździć, a i w wielu innych krajach też niedługo wprowadzą zakazy. Może później dołożą jeszcze jakiegoś benzyniaka, ale w sumie w ofercie nie bardzo widzę co mogli by włożyć, bo chyba ten 1.6 jest "największy".

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis

    Widzę ,że wielu ludzi uważa (niekoniecznie o Ciebie prefex mi chodzi) ,że jeżeli za dobrą wersję w Skodzie to można zapłacić nawet 200 tysi ,a np. w Peugeocie 150 tysi to juz szaleństwo ,trochę dziwne podejście
    Ja do Skody też nic nie mam ale na pewno nie zapłaciłbym za nią 200 tys.
    A co do Peugeota, zwłaszcza omawianego tu 3008 to kwota w okolicy 140 tys jest zabawna. Za rok to auto będzie warte z 50% tego. I mnie się taki deal nie podoba. Jak można mieć Qashqaia dużo taniej i z lepszym "wizerunkiem" cokolwiek to znaczy... Anyway mniej tracącego na wartości. Albo super biznes: Dacia Duster ! Na rynku wtórnym sprzedają się w 15 minut. Ale wiem, każdy ma swą filozofię. Sam w tym roku chyba kupię jedno nowe auto do parku maszyn i mam koncepcje od sasa do lasa :-) (508 jest na długiej liście. ... :-) )

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Auto do produkcji
    Resztę rabatów ,które przytoczyłeś robią również wrażenie
    Właśnie o to mi chodziło VW AUDI ,są przy tych peugeotach trochę nudne - tu masz rację

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    No właśnie dostałem rabat w wysokości 25 tyś zł , jeszcze raz cena wyj. 169000 - 25000 = 144000 to chyba dużo co ,mało kto tyle daję ,a ja nic nie targowałem.
    No bardzo ladny rabat. W Skodzie raczej mozna o takim pomarzyc... (co innego na wyprzedazy) - rozumiem ze piszesz o aucie do produkcji, czy produkcja z 2017?

    Ps. ale co do kwot to hehe - caly czas bede przytaczal pojazd przez ktory o malo we wrzesniu nie sprzedalem Octy - tj. Audi A4 B9 1.4 tfsi z s-tronic, skorzana tapicerka itd. Rabat 28.000 zl od importera + 5% od dealera (po odjeciu od ceny kwoty rabatu od importera). Na diesla rabat byl wyjsciowo 34.000 + 5%.

    Na Volvo V90 rabat mozna dostac rowne 20% niby dla klienta VIP ale jak sie dobrze zagada to od biedy prawie kazdy tym VIP chyba moze zostac - a przy 290.000 wyjsciowo = 20% rabatu to az 58.000 zl.

    Ps. ja w kazdym razie koncze OT z mojej strony a co do Peugeota 508 to wyglada na swietna maszyne. A gdybym stal przed wyborem Kodiaq czy 5008 to gdyby to mial byc 5008 w wersji tej najwyzszej ze skorzana tapicerka i roznymi bajerami w srodku i oczywiscie automatem to... Peugeot :-)

    I ciekawostka na koniec - obejrzyjcie srodkowa wersje albo topowa Peugeota 3008 i 5008 oraz Audi Q3 i VW Tiguana czy T-Roca... co robi lepsze wrazenie wewnatrz? Ba! duzo lepsze wrazenie? Tak, tak - Peugeot :-)

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    bez jakiegoś przeciągu pod maską?
    1.6 b. 165 KM w automacie ,lub 2.0 150 KM HDI manual ,będą w podobnej cenie ,z prawie maximum wyposażenia ,nie uważam aby było to drogo ,raczej wątpię ,że przy tym wyposażeniu Kodiaq byłby konkurencją ,te wcale ale to wcale nie są tanie.
    Widzę ,że wielu ludzi uważa (niekoniecznie o Ciebie prefex mi chodzi) ,że jeżeli za dobrą wersję w Skodzie to można zapłacić nawet 200 tysi ,a np. w Peugeocie 150 tysi to juz szaleństwo ,trochę dziwne podejście.
    Po za tyn dobra wersja np. Hyundai Tuscon 2.0 D no to również wydatek 140 tysi w górę ,przy czym za te pieniądze to ma braki w wyposażeniu w porównaniu z Peugeotem
    Ostatnio edytowany przez sebastian7905; 7894.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    No właśnie dostałem rabat w wysokości 25 tyś zł , jeszcze raz cena wyj. 169000 - 25000 = 144000 to chyba dużo co ,mało kto tyle daję ,a ja nic nie targowałem.
    Znaczy, żeby być precyzyjnym, 144 tys za kompaktowego, 5 osobowego, crossovera z napędem na przód i bez jakiegoś przeciągu pod maską?

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    Temat o 508 ,i zobaczymy jak to się odbije na tej marce ,myślę ,że się może dużo zmienić ,bo idą w bardzo dobrym kierunku
    Miałem 3 Peugeoty i 2 Citroeny (w rodzinie było jeszcze 4 inne Citroeny) i uważam, że np silniki tdi są sto lat za murzynami w stosunku do hdi. Pamiętam swój szok sprzed jakichś 18 lat gdy usłyszałem jak pracuje hdi, tdi przy nim było ciągnikiem Ursus. Także raczej nie jestem uprzedzony.
    Ale jak zobaczyłem w salonie 5008 z napędem na przód za 160.xxx tys zł to pomyślałem że ktoś tu oszalał.
    508 Bardzo mi się podoba. Tylko czy uda się go kupić za np. 100 tys? Czy bez 130 tys nie ma co podchodzić. W wariancie nr 2 mogą go sobie w d. włożyć. Podobnie jak Kia może sobie tam Stingera wkładać. Nie mam w zwyczaju palić pieniędzmi w kominku. Może ktoś to lubi, póki co to dozwolone.
    Ostatnio edytowany przez perfex; 197.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
    No ale nie jest tak, że Peugeot daje wysokie ceny detaliczne w oficjalnych cennikach, ale jednocześnie bez żadnych problemów można uzyskać bardzo wysoki rabat?
    No właśnie dostałem rabat w wysokości 25 tyś zł , jeszcze raz cena wyj. 169000 - 25000 = 144000 to chyba dużo co ,mało kto tyle daję ,a ja nic nie targowałem.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez cianek Zobacz wpis
    Dwa "eco" diesle i chyba jeden benzyniak w dwóch wariantach.
    No wiem ,że będą 2.0 HDI 150 i 180 KM i 1.6THP 180 KM .mają jeszcze 1.5 HDI ,ale nie wiem czy tego będa montować ,co do HDI to reklama sama w sobie ,wiec ?
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
    Skoda 6863 auta sprzedane (1 miejsce w Polsce pod wzgledem sprzedazy aut), a Peugeot zaledwie 1393 (12 miejce dopiero).
    Według mnie ,mało konstruktywne porównanie ,ludzie są opętani VAG-iem ,i nie widzą zalet innych marek ,bo jak kupię Skodę ,to tak jakbym kupił VW ,wiesz ja też jeżdżę Passatem ,i nie uważam ,żeby to było jakieś oh ah ,zarabiać więcej też przez to nie zarabiam ,co do skody to wersja jaka by mnie interesowała to niestety to również koszt powyżej 145000 zł ,a to jak dla mnie za Octavię sporo za dużo ,to jest tylko Octavia ,bez zastanowienia wziąłbym 3008. A jakbym miał kupić jakąś budżetową nic nie mającą Octavię ,z wyżyłowanym silnikiem ,to wolałbym kupić używane inne auto ,aniżeli sie oszukiwać ,że mam nowe plastikowe badziewie.
    Temat o 508 ,i zobaczymy jak to się odbije na tej marce ,myślę ,że się może dużo zmienić ,bo idą w bardzo dobrym kierunku

    Zostaw komentarz:


  • cianek
    odpowiedział(a)
    Widziałem wczoraj tą reklamę. Zapowiada się ciekawie. Swoją drogą szukając Octy zastanawiałem się też nad poprzednią generacją 508.
    Teraz ten Peugeot wpada do listy "kiedyś może do kupienia" razem z Kia Stinger, Skoda Superb i Alfa Romeo Julia
    Z tego co czytałem premiera ma być w Genewie tuż tuż, ale silniki raczej nieciekawe Dwa "eco" diesle i chyba jeden benzyniak w dwóch wariantach.

    Zostaw komentarz:


  • Milord
    odpowiedział(a)
    Moim zdaniem porównywanie 508 do Octy obraża trochę Peugeota. To bardziej rywal dla Superba moim zdaniem.
    Bardzo ładny zresztą

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    No ale nie jest tak, że Peugeot daje wysokie ceny detaliczne w oficjalnych cennikach, ale jednocześnie bez żadnych problemów można uzyskać bardzo wysoki rabat?

    Zostaw komentarz:


  • Alonzo_
    odpowiedział(a)
    Kurcze 150/160 tysia za peugeota? NIe mam nic do francuskich aut, wręcz przeciwnie.
    Ale to jest budżet gdzie można już powybierać w zasadzie w każdej konkurencji lub brać coś wyżej (Arteon, Stinger) albo ciaśniejszego z premium.... no jest z czego wybierać.
    Zobaczymy od jakich poziomów wystartuje cennik i jak ustawią "średnie" wersji jakie przewaznie się kupuje u nas.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Ceny za Peugeota sa za wysokie. W Polsce ich sprzedaz jest niska - wystarczy sobie sprawdzic statystyki sprzedazy.
    Dla porownania ostatni miesiac styczen - Skoda 6863 auta sprzedane (1 miejsce w Polsce pod wzgledem sprzedazy aut), a Peugeot zaledwie 1393 (12 miejce dopiero).
    To jednak daje obraz jak ludzie odbieraja cene do wartosci auta. Przeciez do zakupow nikt nie zmusza... a Skoda deklasuje Peugeota.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sebastian7905 Zobacz wpis
    Ja również konfigurowałem Peugeota ,z tym że 3008 ,i ze 169 tyś dali rabat na 144 tyś ,auto w full wypasie ,brakowało kilku mało istotnych pierdół ,więc nie uważam aby byli jacyś bardzo drodzy ,bliżej im do Opla
    No jak dla mnie 144tys za 3008 to Kosmos. I cena idiotyczna. A to, że blisko cenowo do Opla... no cóż, Opel de facto zbankrutował i GM oddał go PSA... Więc chyba były jakieś błędy m.in w polityce cenowej.

    Zostaw komentarz:


  • sebastian7905
    odpowiedział(a)
    A Octavia nie kosztuje teraz trochę zbyt drogo? ,bo mi sie wydaje ,że bardzo drogo. Panowie swoją drogą surowce poszły w górę ,roboczogodzina w górę ,więc czego się spodziewać
    Ja również konfigurowałem Peugeota ,z tym że 3008 ,i ze 169 tyś dali rabat na 144 tyś ,auto w full wypasie ,brakowało kilku mało istotnych pierdół ,więc nie uważam aby byli jacyś bardzo drodzy ,bliżej im do Opla ,Forda niż do grupy VAG.
    A czy mają słabą sprzedaż ? jeżeli chodzi o 3008 to fabryka nie wyrabia ,nawet w Polsce się długo czeka ,był moment ,ze 2.0 HDI nie był dostępny .bo nie wyrabiali ,jak pójdą tą drogą ,którą właśnie wybrali ,czyli design wraz z ich świetnymi silnikami ,to ja nie wiem czy nie będą w czołówce sprzedaży.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Tak, z cenami im zaczyna odbijac, co sie hehe w Polsce przeklada na slaba sprzedaz.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...