Ale Czesi maja taniej Scale o ok 9% - do tego u NIemców...Active 21500 eur ambition 21450 eur...zakladam blad
edit: jeszcze lepiej - active tylko w dieslu....- popatrzcie
Po przeliczeniu z czeskiej korony wychodzi coś ok. 63 tysi na starcie. Pewnie podobnie będzie u nas.
Tylko u nich wersje, dodatki i pakiety są inaczej skonfigurowane.
U nas przecież musi być bieda wersja active, żeby się sprzedawała.
W wersji Ambition Scala tansza o jakies 20% niz Octavia. Czyli jesli Octavia Active kosztuje u nas podobno 70kzl, to Scala Active 115km powinna kosztowac okolo 55kzl a taka 90km moze 52kzl?
Trochę nie chce mi się wierzyć, że będzie tak tanio.
Jeśli Rapid na wyprzedaży jest po 58 tysi to nie sądzę, żeby Scala była tańsza.
Tym bardziej, że w podstawie pewnie będzie wyposażona lepiej niż Rapid.
Z wyprzedaży, ale rocznika, czyli pewnie to co pozostało.
Ciekawe, czy jeszcze można zamawiać do konfiguracji.
Gdyby udało się Scalę wyrwać w jakiejś fajnej konfiguracji za ok 75tysi to ja biorę. Niestety, pewnie tak nie będzie, jeśli zdecydują się sprzedawać 1.5 TSI tylko z automatem.
Ostro? W bazowej wersji w standardzie z radarem, klimą, reflektorami LED z przodu i z tyłu?.
a ktos sprzedaje jeszcze auta kompaktowe bez klimy i radia?
dla mnie 66.500 zl to duzo za auto, ktore w podstawowej wersji Active - a wiec:
bez alufelg
bez halogenów
bez jakichkolwiek czujników parkowania
z nielakierowanymi paskudnymi czarnymi lusterkami i klamkami
z głośnikami tylko z przodu, czyli bez głośników z tyłu
z tylnymi szybami na korbkę
z pozbawionym regulacji lędźwi fotelem przednim kierowcy (i pasażera)
bez lampek do czytania z przodu
bez obszytej skórą kierownicy
na dodatek jest to auto na plycie podlogowej.... VW Polo - a nie Golfa.
Za to te reflektory led w podstawowej wersji to nie wiem czy to taka rewelacja - w Golfie w najtanszej wersji doplata byla bodajze 800 czy 900 zl - a w jakis pisemku motoryzacyjnym byl test tych najtanszych ledow co teraz montuja w nowych autach i sie okazalo, ze .... swieca gorzej nie tylko niz xenony ale i (uwaga) halogenowe reflektory - jak ten test znajde to wrzuce albo w wersji elektronicznej albo fotke pstrykne. Za to jak sie cos zepsuje po gwarancji to ponoc koszty napraw juz niskie nie sa... i moze o to chodzi? Nie wiem. Ale zdaje sie, ze xenony to maja byc niedlugo juz przeszloscia a wszystko zastapia wlasnie ledy. Moze sa faktycznie takie rewelacyjne? Podejrzewam, ze te ledy to w produkcji moga byc tansze niz xenony, podobnie jak cyfrowe zegary moga byc tansze od analogowych w produkcji (pewnie i tak w Chinach...).
Według mnie cena jest uczciwa w stosunku do Octavii. Podobnie wypoażona octavia jest dla mnie 15 000 zl droższa. Nie mówię tutaj o najbiedniejszych wersjach, bo one rzeczywiście może i są zbliżóne kasowo. Ale po dodaniu kilku pakietów dostępnych dla Scali i np. wersji Style już się robi wypas auto.
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
No Octavia wg obecnego cennika (znizka to zaledwie.... 1000 zł) kosztuje drogo, tyle co niedawno płaciło się za Superba z podobnym wyposażeniem.
Więc niestety auta zdrozaly - ale skoro sie sprzedaja w tych cenach to po co maja producenci sprzedawac taniej? Glupi nie sa ;-)
Moim zdaniem cena spoko jak na klasę oi wyposażenie a czy auto jest warte tej ceny to inna sprawa. Trzeba by się autem przejechać i porównać z konkurencją.
Golf jest 12 kPLN droższy cennikowo na starcie.
Wiadomo potem dojdą upusty, cenę można zbić.
Zresztą nie kupuje się Skody tylko z powodu atrakcyjnej ceny.
Platforma MQB moim zdaniem ta sama co w Gofie, różni się zapewne wersją ale jakie to ma znaczenie dla użytkownika ? Żadne...
LED w standardzie bez dopłaty to plus o ile będzie świecił dobrze ale o tym dowiemy się dopiero po testach. W Fabii LEDy świecą fatalnie ale Scala droższa to może i dostała lepsze LEDy.
O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !
Ceny wydają się chore. Ponad 70 tys z auto z silniczkiem 1.0. Ciekawe jak ma się to do cen Golfa? Coś mi się zdaje, że relacja jest nieciekawa dla Skody. A wybrać Scalę zamiast Golfa to trzeba upaść na głowę. Kilka razy.
Ceny wydają się chore. Ponad 70 tys z auto z silniczkiem 1.0. Ciekawe jak ma się to do cen Golfa? Coś mi się zdaje, że relacja jest nieciekawa dla Skody. A wybrać Scalę zamiast Golfa to trzeba upaść na głowę. Kilka razy.
spojrzałem. Podstawowy 5-drzwiowy Golf 1.0TSI 85KM to koszt 72kzł - czyli tyle, co Scala z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem...
w jakis pisemku motoryzacyjnym byl test tych najtanszych ledow co teraz montuja w nowych autach i sie okazalo, ze .... swieca gorzej nie tylko niz xenony ale i (uwaga) halogenowe reflektory
To jest nieistotne. Ludożerka i tak się nie pozna (na belce już się nie poznała). Ważne, że LEDy mają teraz branie i każdy ich pożąda. Mogą być dyskotekujące w oświetleniu rejestracji, ale żeby były. Do LEDów nawet bardziej dopłaco niż do kolejnego odcienia szarości lakieru czy do kolejnego bzdetnego elektronicznego systemu dla inwalidów.
Bzdura. Kiedyś ktoś tak napisał w polskojęzycznym artykule i ludziska, jak zwykle, nie sprawdzili. Najtańszy civic za 70 900 ma klimatyzację automatyczną, ale nie jest ona dwustrefowa. Radio (bez nawigacji) też ma:
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczyZobacz wpis
Bzdura. Kiedyś ktoś tak napisał w polskojęzycznym artykule i ludziska, jak zwykle, nie sprawdzili. Najtańszy civic za 70 900 ma klimatyzację automatyczną, ale nie jest ona dwustrefowa. Radio (bez nawigacji) też ma:
Komentarz