
Następca Skody RAPID - SCALA
Zwiń
X
-
Jako Nowe to Na pewno , ale tylko starczy zarejestrować tam i jechać do Polski
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisJako używane chyba dałoby radę , stare golfy z 1980r można A na pewno są bardziej szkodliwe niż nowy Rapid z Rosji,
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpisRapid wraca.... ale nie do nas
Nie wiem czemu Skoda strzela sobie gola w Europie...
Zostaw komentarz:
-
-
Jako używane chyba dałoby radę , stare golfy z 1980r można A na pewno są bardziej szkodliwe niż nowy Rapid z Rosji,
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisBędziemy wprowadzać mniejszą octavie z Rosji
Zostaw komentarz:
-
-
Widziałem scale na żywo ale bieda kompletna. W takiej wersji szału nie robi ;(
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Pixon Zobacz wpis
Kolego i wiesz o czym to świadczy? Ludzi pokochali suvy. Są one modne i stają się coraz bardziej popularne. To pokazuje, że Skoda po prostu przespała pewien okres i dopiero niedawno obudziła się wypuszczając Kamiqa. Duster z zewnątrz może i wygląda ładnie. Natomiast to co prezentuje środek jest po prostu tandetne.
Ostatnio żonie nabyłem Renault Kadjar. W porównywalnej wersji (bez wdawania się w jakieś niuanse) kosztowało koło 5-6 tys więcej niż Duster dając więcej miejsca wewnątrz oraz o niebo lepsze wykończenie wszystkiego. Lubię to autko nawet
A Skoda musi uważać moim zdaniem... Bo idzie w nieodgadnionym kierunku. Nic nowatorskiego i lubianego przez rynek za to dziwne ceny. No taki niby teoretycznie popularny suv Karoq, to ma ceny z księżyca. Kodiaq podobnie. VAG ma kierownictwo mało szczęśliwe...
Zostaw komentarz:
-
-
Dzisiaj w Cro, w Cricvenicy, na terenie hotelowym widziałem zaparkowaną czarną Scalę z przedłużoną tylną szybą z rejestracją z SK. Tak jak ta biała z PL też bardzo korzystnie wyglądała. A jakość? Teraz wszyscy producenci tną koszty.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez perfex Zobacz wpisKlienci prywatni akurat mają Skodę w głębokim poważaniu. Ona żyje tylko dzięki flotom co zresztą też jest dla mnie dziwne bo gdybym był menadżerem floty w dużej firmie to Na Pewno nie wziąłbym Skód...
Wśród klientów indywidualnych 1 miejsce ma Dacia Duster a potem długo nic. Z tego co pamiętam pierwsza Skoda jest koło 8 miejsca. Niestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedNo to i tarcze są w golfie o 8 mm większe, no i klocki mają znacznie większą powierzchnię. Nic dziwnego, że lepiej to hamuje. Myślałem, że to jest identyczne dla tych samych silników. A jednak dopłaca się do golfa za jakieś konkrety.
Ciekawe czy ten zacisk FS-III to mnie przeżyje. Chyba jest niewiele młodszy ode mnie.Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
Naprawdę jest w tym różnica? Nie są identyczne tarcze i klocki? Golf nie ma sztywnej belki z tyłu z wersji z podstawowym dieslem?Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedZamieszczone przez AdamB Zobacz wpis
ma też lepsze hamulce, lepiej zestrojone zawieszenie
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisCóż... Byłem posiadaczem OIII, a teraz mam G7 FL i nie widzę znaczących różnic pomiędzy tymi modelami.
70% części w tych autach jest taka sama. Owszem Golf jest cichszy w środku
Czy jestem obiektywny?? nie wiem. W domu mam OIII 1.6TDI z 2014 w wersji Elegance + Dynamic +Amazing (Teraz ma niecałe 100kkm i raz na tydzień nią wyjeżdżam) i jednocześnie mam służbowego Golfa 1.6TDI 115KM Highline, który ma teraz rok i prawie 50kkm.Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpisPorównywałem Rapida, Astrę, Leona, Ibizę, Polo, I30, Golfa - no i stanęło na tym, że najlepszy jakościowo wydał się Golf i to się potwierdza po ponad roku eksploatacji.
70% części w tych autach jest taka sama. Owszem Golf jest cichszy w środku i ma te swoje, wyidealizowane na tym forum, miękkie boczki, ale z kolei konsola środkowa z tyłu (tam gdzie są wyloty na tylną kanapę) jest ładniejsza w OIII. Tak samo miękkie materiał kokpitu w OIII "ciągnie się" niżej niż w Golfie.
Co do jakości montażu to z moich doświadczeń też wygrywa OIII.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez perfex Zobacz wpisNiestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
Tak z ciekawości dopytam... Czym się objawia ta lepsza jakość montażu? Porównywałeś?
Porównywałem Rapida, Astrę, Leona, Ibizę, Polo, I30, Golfa - no i stanęło na tym, że najlepszy jakościowo wydał się Golf i to się potwierdza po ponad roku eksploatacji.
Niedawno oglądałem też Scalę i niestety szału to ona nie robi - jedynie bagażnik i miejsce na tylnej kanapie na nogi - to wszystko w czym to auto przerasta wyżej wymienione. Jednorazówka jak Rapid z ciut lepszymi plastikami na desce i z bardziej agresywnymi liniami na zewnątrz - moim skromnym zdaniem, szajs za "kosmiczne" pieniądze - zupełnie nieadekwatne do tego co oferuje.
Zostaw komentarz:
-
-
Klienci prywatni akurat mają Skodę w głębokim poważaniu. Ona żyje tylko dzięki flotom co zresztą też jest dla mnie dziwne bo gdybym był menadżerem floty w dużej firmie to Na Pewno nie wziąłbym Skód...
Wśród klientów indywidualnych 1 miejsce ma Dacia Duster a potem długo nic. Z tego co pamiętam pierwsza Skoda jest koło 8 miejsca. Niestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
Dołączę się do odpowiedzi.
Są auta na rynku (niestety dla Skody) lepsze i w porównywalnej cenie co Scala, lub naprawdę niewiele droższe, które oferują więcej - lepsze materiały i jakość montażu - choćby Ford Focus, Kia Ceed, Hyundai I30, VW Golf.
Scala nigdy nie będzie kompaktem i nie dorówna najważniejszym przedstawicielom tego segmentu.
Obecnie niemal wszystkie auta to szajs, który ma się rozpaść dzień po zakończeniu gwarancji... i to najlepiej tak, żeby nie dało się tego naprawić, a zamiast tego biegło się po nowy do salonu.
Tak naprawdę, o wyborze auta decydują obecnie tylko i wyłącznie preferencje klienta i ewentualne przywiązanie do marki, bo niemalże wszyscy producenci oferują tą samą jakość (nie za wysoką) za mocno zbliżone kwoty pieniężne (kompletnie nieadekwatne do oferowanego towaru).
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
To co takiego jest na rynku?
Są auta na rynku (niestety dla Skody) lepsze i w porównywalnej cenie co Scala, lub naprawdę niewiele droższe, które oferują więcej - lepsze materiały i jakość montażu - choćby Ford Focus, Kia Ceed, Hyundai I30, VW Golf.
Scala nigdy nie będzie kompaktem i nie dorówna najważniejszym przedstawicielom tego segmentu.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpisChyba ASO GALL z Wrocka nie sprzedaje mało samochodów i wiedzą co mówią, to raz, dwa to nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku, do tego w Automotive siedzę od 15 lat i jakoś Twoje argumenty są po prostu "słabe".
Handlowcy mówią, ze jest to samo co z Rapidem na początku, była cena powyzej pewnego progu i się nie sprzedawały, po pół roku obnizono cenę i zaczęły byc atrakcyjne wobec konkurencji.
Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpisnie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku
Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpisHandlowcy mówią...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
Chyba ASO GALL z Wrocka nie sprzedaje mało samochodów i wiedzą co mówią, to raz, dwa to nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku, do tego w Automotive siedzę od 15 lat i jakoś Twoje argumenty są po prostu "słabe".
Handlowcy mówią, ze jest to samo co z Rapidem na początku, była cena powyzej pewnego progu i się nie sprzedawały, po pół roku obnizono cenę i zaczęły byc atrakcyjne wobec konkurencji.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: