Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Jako Nowe to Na pewno , ale tylko starczy zarejestrować tam i jechać do Polski

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    Jako używane chyba dałoby radę , stare golfy z 1980r można A na pewno są bardziej szkodliwe niż nowy Rapid z Rosji,
    mialem na mysli nowe z salonu

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
    Rapid wraca.... ale nie do nas
    Dużo ładniejszy zderzak przedni i cała bryła.
    Nie wiem czemu Skoda strzela sobie gola w Europie...

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Jako używane chyba dałoby radę , stare golfy z 1980r można A na pewno są bardziej szkodliwe niż nowy Rapid z Rosji,

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    Będziemy wprowadzać mniejszą octavie z Rosji
    nie zarejestrujesz takiego auta chyba w EU

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Będziemy wprowadzać mniejszą octavie z Rosji

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Rapid wraca.... ale nie do nas

    Nowa Skoda Rapid została przygotowana z myślą o rynku rosyjskim. Później mają się też pojawić sedany dla Chin i Indii. W Polsce auto nie będzie dostępne.


    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Widziałem scale na żywo ale bieda kompletna. W takiej wersji szału nie robi ;(

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Pixon Zobacz wpis

    Kolego i wiesz o czym to świadczy? Ludzi pokochali suvy. Są one modne i stają się coraz bardziej popularne. To pokazuje, że Skoda po prostu przespała pewien okres i dopiero niedawno obudziła się wypuszczając Kamiqa. Duster z zewnątrz może i wygląda ładnie. Natomiast to co prezentuje środek jest po prostu tandetne.
    Doskonale wiem jakie wnętrze ma Duster... Dla mnie to dobre auto wyłącznie w wersji 4x4, wtedy jest praktycznie bezkonkurencyjne cenowo. 4x2 w droższej wersji bym w życiu nie kupił.
    Ostatnio żonie nabyłem Renault Kadjar. W porównywalnej wersji (bez wdawania się w jakieś niuanse) kosztowało koło 5-6 tys więcej niż Duster dając więcej miejsca wewnątrz oraz o niebo lepsze wykończenie wszystkiego. Lubię to autko nawet

    A Skoda musi uważać moim zdaniem... Bo idzie w nieodgadnionym kierunku. Nic nowatorskiego i lubianego przez rynek za to dziwne ceny. No taki niby teoretycznie popularny suv Karoq, to ma ceny z księżyca. Kodiaq podobnie. VAG ma kierownictwo mało szczęśliwe...

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Dzisiaj w Cro, w Cricvenicy, na terenie hotelowym widziałem zaparkowaną czarną Scalę z przedłużoną tylną szybą z rejestracją z SK. Tak jak ta biała z PL też bardzo korzystnie wyglądała. A jakość? Teraz wszyscy producenci tną koszty.

    Zostaw komentarz:


  • Pixon
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    Klienci prywatni akurat mają Skodę w głębokim poważaniu. Ona żyje tylko dzięki flotom co zresztą też jest dla mnie dziwne bo gdybym był menadżerem floty w dużej firmie to Na Pewno nie wziąłbym Skód...
    Wśród klientów indywidualnych 1 miejsce ma Dacia Duster a potem długo nic. Z tego co pamiętam pierwsza Skoda jest koło 8 miejsca. Niestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.
    Kolego i wiesz o czym to świadczy? Ludzi pokochali suvy. Są one modne i stają się coraz bardziej popularne. To pokazuje, że Skoda po prostu przespała pewien okres i dopiero niedawno obudziła się wypuszczając Kamiqa. Duster z zewnątrz może i wygląda ładnie. Natomiast to co prezentuje środek jest po prostu tandetne.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    No to i tarcze są w golfie o 8 mm większe, no i klocki mają znacznie większą powierzchnię. Nic dziwnego, że lepiej to hamuje. Myślałem, że to jest identyczne dla tych samych silników. A jednak dopłaca się do golfa za jakieś konkrety.

    Ciekawe czy ten zacisk FS-III to mnie przeżyje. Chyba jest niewiele młodszy ode mnie.
    Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

    Zostaw komentarz:


  • AdamB
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis

    Naprawdę jest w tym różnica? Nie są identyczne tarcze i klocki? Golf nie ma sztywnej belki z tyłu z wersji z podstawowym dieslem?
    Jest, Octavia ma FS coś tam, a Golf ma inną budowę zacisków. Są w Golfie bardziej agresywne i mocniejsze. Co do belki to jednakowo ją słychać, z tym że praca amortyzatorów , tłumienie i prowadzenie zdecydowanie na +. Nie wiem czym ta różnica jest podyktowana ( może tym, że mam w Golfie aktywny tempomat do 210km/h i parę asystentów oraz elektryczny hamulec), nie mam pojęcia.
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez AdamB Zobacz wpis

    ma też lepsze hamulce, lepiej zestrojone zawieszenie
    Naprawdę jest w tym różnica? Nie są identyczne tarcze i klocki? Golf nie ma sztywnej belki z tyłu z wersji z podstawowym dieslem?

    Zostaw komentarz:


  • AdamB
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Cóż... Byłem posiadaczem OIII, a teraz mam G7 FL i nie widzę znaczących różnic pomiędzy tymi modelami.
    70% części w tych autach jest taka sama. Owszem Golf jest cichszy w środku
    Jest nie tylko zdecydowanie cichszy, ma też lepsze hamulce, lepiej zestrojone zawieszenie, czuć w nim że jest masywniejszy, szczególnie wykończenie drzwi. Ale , żeby nie było tak różowo ma minusy które też niektóre wymieniłeś.

    Czy jestem obiektywny?? nie wiem. W domu mam OIII 1.6TDI z 2014 w wersji Elegance + Dynamic +Amazing (Teraz ma niecałe 100kkm i raz na tydzień nią wyjeżdżam) i jednocześnie mam służbowego Golfa 1.6TDI 115KM Highline, który ma teraz rok i prawie 50kkm.
    Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
    Porównywałem Rapida, Astrę, Leona, Ibizę, Polo, I30, Golfa - no i stanęło na tym, że najlepszy jakościowo wydał się Golf i to się potwierdza po ponad roku eksploatacji.
    Cóż... Byłem posiadaczem OIII, a teraz mam G7 FL i nie widzę znaczących różnic pomiędzy tymi modelami.
    70% części w tych autach jest taka sama. Owszem Golf jest cichszy w środku i ma te swoje, wyidealizowane na tym forum, miękkie boczki, ale z kolei konsola środkowa z tyłu (tam gdzie są wyloty na tylną kanapę) jest ładniejsza w OIII. Tak samo miękkie materiał kokpitu w OIII "ciągnie się" niżej niż w Golfie.
    Co do jakości montażu to z moich doświadczeń też wygrywa OIII.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    Niestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.
    Zagodzę się z tym - Octa też jest w porządku wykonana, tylko cena dosyć wysoka.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

    Tak z ciekawości dopytam... Czym się objawia ta lepsza jakość montażu? Porównywałeś?
    Trochę porównywałem, byłem zagorzałym skodziarzem, mającym wcześniej 3 nowe Skody, ale nie Octavie (nie było potrzeby posiadania tak dużego auta). Z tych starszych byłem zadowolony ale ostatnia spowodowała, że niestety odszedłem od tej marki choć zostałem z VAG.
    Porównywałem Rapida, Astrę, Leona, Ibizę, Polo, I30, Golfa - no i stanęło na tym, że najlepszy jakościowo wydał się Golf i to się potwierdza po ponad roku eksploatacji.
    Niedawno oglądałem też Scalę i niestety szału to ona nie robi - jedynie bagażnik i miejsce na tylnej kanapie na nogi - to wszystko w czym to auto przerasta wyżej wymienione. Jednorazówka jak Rapid z ciut lepszymi plastikami na desce i z bardziej agresywnymi liniami na zewnątrz - moim skromnym zdaniem, szajs za "kosmiczne" pieniądze - zupełnie nieadekwatne do tego co oferuje.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Klienci prywatni akurat mają Skodę w głębokim poważaniu. Ona żyje tylko dzięki flotom co zresztą też jest dla mnie dziwne bo gdybym był menadżerem floty w dużej firmie to Na Pewno nie wziąłbym Skód...
    Wśród klientów indywidualnych 1 miejsce ma Dacia Duster a potem długo nic. Z tego co pamiętam pierwsza Skoda jest koło 8 miejsca. Niestety, cenniki Skody są marne. Tylko Superb jest sensowny i tańsze Kodiaqi.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis

    Dołączę się do odpowiedzi.
    Są auta na rynku (niestety dla Skody) lepsze i w porównywalnej cenie co Scala, lub naprawdę niewiele droższe, które oferują więcej - lepsze materiały i jakość montażu - choćby Ford Focus, Kia Ceed, Hyundai I30, VW Golf.
    Scala nigdy nie będzie kompaktem i nie dorówna najważniejszym przedstawicielom tego segmentu.
    Tak z ciekawości dopytam... Czym się objawia ta lepsza jakość montażu? Porównywałeś?

    Obecnie niemal wszystkie auta to szajs, który ma się rozpaść dzień po zakończeniu gwarancji... i to najlepiej tak, żeby nie dało się tego naprawić, a zamiast tego biegło się po nowy do salonu.

    Tak naprawdę, o wyborze auta decydują obecnie tylko i wyłącznie preferencje klienta i ewentualne przywiązanie do marki, bo niemalże wszyscy producenci oferują tą samą jakość (nie za wysoką) za mocno zbliżone kwoty pieniężne (kompletnie nieadekwatne do oferowanego towaru).

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    [moderator] EDIT

    A co do Scali - jak na razie widziałem jedną na żywo, na drodze. Biała z tylną szybą przedłużoną. Wygląda ładnie, a cena... Może i droga. A Octavia nie jest teraz droga?
    Ostatnio edytowany przez moderator; 45378.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis


    To co takiego jest na rynku?
    Dołączę się do odpowiedzi.
    Są auta na rynku (niestety dla Skody) lepsze i w porównywalnej cenie co Scala, lub naprawdę niewiele droższe, które oferują więcej - lepsze materiały i jakość montażu - choćby Ford Focus, Kia Ceed, Hyundai I30, VW Golf.
    Scala nigdy nie będzie kompaktem i nie dorówna najważniejszym przedstawicielom tego segmentu.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
    Chyba ASO GALL z Wrocka nie sprzedaje mało samochodów i wiedzą co mówią, to raz, dwa to nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku, do tego w Automotive siedzę od 15 lat i jakoś Twoje argumenty są po prostu "słabe".

    Handlowcy mówią, ze jest to samo co z Rapidem na początku, była cena powyzej pewnego progu i się nie sprzedawały, po pół roku obnizono cenę i zaczęły byc atrakcyjne wobec konkurencji.
    Handlowcy w salonach najczęściej w ogóle nie wiedzą co sprzedają... Nie potrafią się nawet nauczyć podstawowych danych o samochodzie, dostępnych opcji konfiguracji auta, czy nawet prezentacji poszczególnych funkcji przy odbiorze samochodu. Przetestowałem to już na kilku salonach.

    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
    nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku
    To co takiego jest na rynku?

    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
    Handlowcy mówią...
    Niech więc dalej mówią... Ale w międzyczasie pierdzenia w salonowe fotele mogliby też się trochę poduczyć swojej pracy.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis

    Chyba ASO GALL z Wrocka nie sprzedaje mało samochodów i wiedzą co mówią, to raz, dwa to nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku, do tego w Automotive siedzę od 15 lat i jakoś Twoje argumenty są po prostu "słabe".

    Handlowcy mówią, ze jest to samo co z Rapidem na początku, była cena powyzej pewnego progu i się nie sprzedawały, po pół roku obnizono cenę i zaczęły byc atrakcyjne wobec konkurencji.


    Zgadzam się w 100%

    Zostaw komentarz:

Pracuję...