Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis

    Podobnie jak Rapid i Fabia będą jeździć w barwach Żywiec, Maspex, Ceresit itp. Swoją drogą to fascynujące. Jakimi hm... metodami Skoda przekonuje szefów flot w takich firmach by to kupować. Rzeczowych argumentów brak. Czyli? :-)
    Powoli Skoda przestaje być autem przodującym w dużych flotach (przynajmniej w mojej branży)... Skanska już nie chce tej marki, Strabag też, moja firma również zaczyna sondować rynek w poszukiwaniu innej marki...

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
    Ale pewnie i tak będzie się fajnie sprzedawać. Moim zdaniem będzie na ulicach częstszym widokiem niż Rapid - ale oczywiście w większości jako auto firmowe...
    Podobnie jak Rapid i Fabia będą jeździć w barwach Żywiec, Maspex, Ceresit itp. Swoją drogą to fascynujące. Jakimi hm... metodami Skoda przekonuje szefów flot w takich firmach by to kupować. Rzeczowych argumentów brak. Czyli? :-)

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis

    PS: te przednie światła ledowe to światła składające się z szeregu diod, czy (w dużym uproszczeniu) żarówka ledowa zamiast zwykłej halogenowej?
    To pierwsze. Nietrwałe i kosztogenne (w aucie z rynku wtórnego).

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    Ledy w standardzie i całkiem nieźle te wyposażenie
    bez przesady... klasyczny standard dla klasy kompaktowej... Ma ledy, ale ma też korby z tyłu i nielakierowane klamki i lustra.
    Tak naprawdę to dopiero Ambition doposażony w klimatronik pozwala powiedzieć, że ma fajne wyposażenie. Ale po doposażeniu go jeszcze w lakier metalic robi się już 75kzł.
    Gdyby taki Active 1.0TSI 95KM był do wyrwania za 50-55kzł, to można by powiedzieć, że jest i dość tani, i ma odpowiednie do ceny wyposażenie...

    Ale pewnie i tak będzie się fajnie sprzedawać. Moim zdaniem będzie na ulicach częstszym widokiem niż Rapid - ale oczywiście w większości jako auto firmowe...

    PS: te przednie światła ledowe to światła składające się z szeregu diod, czy (w dużym uproszczeniu) żarówka ledowa zamiast zwykłej halogenowej?
    Ostatnio edytowany przez Agamek12; 894.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    No i jest już cennik 66tys za podstawę. I dużo i mało
    Trochę przespałeś.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Ledy w standardzie i całkiem nieźle te wyposażenie

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    No i jest już cennik 66tys za podstawę. I dużo i mało

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Mój argument jest jeden i bardzo prosty - pięciocyfrowa cena, która nie może zaczynać się na wyższą cyfrę niż 3. Taki sam mam od zawsze.

    I kopę razy bardziej wolę to, co mam obecnie niż nowe sandero.

    Zostaw komentarz:


  • marpol
    odpowiedział(a)
    Zakup nowego a używanego auta jest dylematem, zdaje się, nie do rozstrzygnięcia. Ja natomiast bronię się przed zakupem używanego. Obecna Octavia jest trzecim moim nowym autem. Zdziwiłem się, że podczas ubezpieczania, kiedy rynkowa kwota wyniosła tylko 3 tysiące mniejsza od ceny auta, jaką w ubiegłym roku zapłaciłem. Auto kupiłem za 85.000 zł, a ubezpieczone jest na 82.000 zł. Wniosek: Jeśli kupi się na korzystnych warunkach, to jest powód do pochylenia się nad salonowym autem. Wszystkie moje auta kredytowałem i miałem świadomość, że jest to cena za psychiczny komfort, pozwalający na brak wizyt u mechaników. No, ale każdy ma swoje argumenty

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Coraz bardziej popularny staje się długoterminowy najem samochodów dlatego mają dla kogo produkować. W dodatku nie brakuje ludzi co chodzi w cerowanych skarpetkach ale auto w kredycie nowe pod domem stoi. Dla mnie to nowe auta mogą i kosztować nawet 3 razy tyle. Ja nowego auta nie kupię a wieksza utrata wartości gra na korzyść przyszłych kupujących. Zobaczcie ile procentowo nowego kiedyś kosztowało 3-4 letnie auto a ile dzisiaj.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis

    I abstrahując od ew. rabatów wybrałbyś Scale?
    Nie wiem. Dla mnie abstrakcja jest wydanie takiej kwoty na samochod.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Patrzac w katalog to faktycznie wychodzi na to, ze Honda postradała zmysły i sprzedaje Civica bez klimy....za 71,000 zł !!!

    A Golf tez ma koszmarne ceny - najtanszy 5-drzwiowy Trendline z silnikiem 1.0 litrowym o mocy 115 koni to 78 600 zł !!!

    Swiat zwariowal...

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis

    spojrzałem. Podstawowy 5-drzwiowy Golf 1.0TSI 85KM to koszt 72kzł - czyli tyle, co Scala z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem...
    I abstrahując od ew. rabatów wybrałbyś Scale?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
    Bzdura. Kiedyś ktoś tak napisał w polskojęzycznym artykule i ludziska, jak zwykle, nie sprawdzili. Najtańszy civic za 70 900 ma klimatyzację automatyczną, ale nie jest ona dwustrefowa. Radio (bez nawigacji) też ma:

    https://www.honda.pl/cars/get-a-broc...kacja_2019.pdf
    Polecam przyjrzeć się ostatniej kolumnie z wersją wyposażenia S.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Bzdura. Kiedyś ktoś tak napisał w polskojęzycznym artykule i ludziska, jak zwykle, nie sprawdzili. Najtańszy civic za 70 900 ma klimatyzację automatyczną, ale nie jest ona dwustrefowa. Radio (bez nawigacji) też ma:

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis

    a ktos sprzedaje jeszcze auta kompaktowe bez klimy i radia?
    Tak... Honda.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
    w jakis pisemku motoryzacyjnym byl test tych najtanszych ledow co teraz montuja w nowych autach i sie okazalo, ze .... swieca gorzej nie tylko niz xenony ale i (uwaga) halogenowe reflektory
    To jest nieistotne. Ludożerka i tak się nie pozna (na belce już się nie poznała). Ważne, że LEDy mają teraz branie i każdy ich pożąda. Mogą być dyskotekujące w oświetleniu rejestracji, ale żeby były. Do LEDów nawet bardziej dopłaco niż do kolejnego odcienia szarości lakieru czy do kolejnego bzdetnego elektronicznego systemu dla inwalidów.

    Zostaw komentarz:


  • Musamp
    odpowiedział(a)
    pozycjonowanie ... w ramach grupy...miejsce na skali (nie scali) dla innych nowych modeli. Ciekawe za ile będzie OIV bazowo

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    Ceny wydają się chore. Ponad 70 tys z auto z silniczkiem 1.0. Ciekawe jak ma się to do cen Golfa? Coś mi się zdaje, że relacja jest nieciekawa dla Skody. A wybrać Scalę zamiast Golfa to trzeba upaść na głowę. Kilka razy.
    spojrzałem. Podstawowy 5-drzwiowy Golf 1.0TSI 85KM to koszt 72kzł - czyli tyle, co Scala z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem...

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ciiii. zapomniałeś to forum Skody.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Ceny wydają się chore. Ponad 70 tys z auto z silniczkiem 1.0. Ciekawe jak ma się to do cen Golfa? Coś mi się zdaje, że relacja jest nieciekawa dla Skody. A wybrać Scalę zamiast Golfa to trzeba upaść na głowę. Kilka razy.

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Moim zdaniem cena spoko jak na klasę oi wyposażenie a czy auto jest warte tej ceny to inna sprawa. Trzeba by się autem przejechać i porównać z konkurencją.
    Golf jest 12 kPLN droższy cennikowo na starcie.
    Wiadomo potem dojdą upusty, cenę można zbić.
    Zresztą nie kupuje się Skody tylko z powodu atrakcyjnej ceny.
    Platforma MQB moim zdaniem ta sama co w Gofie, różni się zapewne wersją ale jakie to ma znaczenie dla użytkownika ? Żadne...
    LED w standardzie bez dopłaty to plus o ile będzie świecił dobrze ale o tym dowiemy się dopiero po testach. W Fabii LEDy świecą fatalnie ale Scala droższa to może i dostała lepsze LEDy.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    No Octavia wg obecnego cennika (znizka to zaledwie.... 1000 zł) kosztuje drogo, tyle co niedawno płaciło się za Superba z podobnym wyposażeniem.
    Więc niestety auta zdrozaly - ale skoro sie sprzedaja w tych cenach to po co maja producenci sprzedawac taniej? Glupi nie sa ;-)

    Zostaw komentarz:


  • Pixon
    odpowiedział(a)
    Według mnie cena jest uczciwa w stosunku do Octavii. Podobnie wypoażona octavia jest dla mnie 15 000 zl droższa. Nie mówię tutaj o najbiedniejszych wersjach, bo one rzeczywiście może i są zbliżóne kasowo. Ale po dodaniu kilku pakietów dostępnych dla Scali i np. wersji Style już się robi wypas auto.

    Zostaw komentarz:


  • marlej108
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Ostro? W bazowej wersji w standardzie z radarem, klimą, reflektorami LED z przodu i z tyłu?.
    a ktos sprzedaje jeszcze auta kompaktowe bez klimy i radia?

    dla mnie 66.500 zl to duzo za auto, ktore w podstawowej wersji Active - a wiec:
    bez alufelg
    bez halogenów
    bez jakichkolwiek czujników parkowania
    z nielakierowanymi paskudnymi czarnymi lusterkami i klamkami
    z głośnikami tylko z przodu, czyli bez głośników z tyłu
    z tylnymi szybami na korbkę
    z pozbawionym regulacji lędźwi fotelem przednim kierowcy (i pasażera)
    bez lampek do czytania z przodu
    bez obszytej skórą kierownicy

    na dodatek jest to auto na plycie podlogowej.... VW Polo - a nie Golfa.

    Za to te reflektory led w podstawowej wersji to nie wiem czy to taka rewelacja - w Golfie w najtanszej wersji doplata byla bodajze 800 czy 900 zl - a w jakis pisemku motoryzacyjnym byl test tych najtanszych ledow co teraz montuja w nowych autach i sie okazalo, ze .... swieca gorzej nie tylko niz xenony ale i (uwaga) halogenowe reflektory - jak ten test znajde to wrzuce albo w wersji elektronicznej albo fotke pstrykne. Za to jak sie cos zepsuje po gwarancji to ponoc koszty napraw juz niskie nie sa... i moze o to chodzi? Nie wiem. Ale zdaje sie, ze xenony to maja byc niedlugo juz przeszloscia a wszystko zastapia wlasnie ledy. Moze sa faktycznie takie rewelacyjne? Podejrzewam, ze te ledy to w produkcji moga byc tansze niz xenony, podobnie jak cyfrowe zegary moga byc tansze od analogowych w produkcji (pewnie i tak w Chinach...).

    Zostaw komentarz:

Pracuję...