Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zacisk może i pozostaje, ale co do plastików to muszę Ciebie zmartwić, bo podobno są miękkie... Nawet na drzwiach.
    A tak się dopytam, co jest złego w tym zacisku? O belkę już nie pytam, bo wiadomo, że to największe zło, jakie motoryzacja mogła wymyślić.

    Ja tam w każdym razie czekam na to auto i jak będzie sensowne cenowo to chyba się skuszę.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Pewnie jest tam nadal oldskulowy zacisk FS-III, 100% twardych plastików w kabinie, no i beleczka - to na bank.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Sorry... Skrót myślowy.
    Nie dopisałem, że ręczny dźwigniowy powinien odejść do lamusa.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Nie jestem jakimś szalonym zwolennikiem elektrycznego hamulca ręcznego, ale jednak w tych czasach to rozwiązanie powinno powoli odejść do lamusa.
    No to ja już w końcu nie wiem... Hamulec elektryczny jeszcze się nie upowszechnił, a już ma odejść do lamusa?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Dwa silniczki, przycisk i wiązka elektryczna kontra dźwignia, linki, pancerze do linek, przelotki, gumki i proces w fabryce wymagający ustawiania hamulca na określoną wartość. Można podyskutować co jest tańsze.
    Zegary elektroniczne są w produkcji tańsze niż standardowe, a jednak na chwilę obecną każą sobie za nie sporo dopłacać.

    Nie jestem jakimś szalonym zwolennikiem elektrycznego hamulca ręcznego, ale jednak w tych czasach to rozwiązanie powinno powoli odejść do lamusa. Szczególnie w aucie, które z założenia ma trafiać w gusta bardziej wymagającej klienteli.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    A jakich plusów można się dopatrywać w tym rozwiązaniu?
    Po pierwsze prostsza i bardziej niezawodna konstrukcja. Wystarczy spytać wielu właścicieli passatów czy lagun czy nie woleliby zwykłej dzwigni w momencie gdy ręczny nie pozwala ruszyć z miejsca.
    Po drugie nie wiem jak inni, ale ja pewnie już stary jestem i w sytuacji awaryjnej (np urwany na kamieniu przewód hamulcowy) odruchowo bym prędzej łapał za wajchę ręcznego, niż szukał trzeciego guziczka w prawo za kubkiem z napojem.
    Do tego jak ktoś nie ma esp/może wyłączyć/wyjąć bezpiecznik można się pobawić/potrenować na jakiejś pojeżdżawce czy choćby pustym placu.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

    No właśnie... Czyli w zasadzie to tylko Twoje odczucie niepoparte żadnymi racjonalnymi argumentami.
    Moje odczucie jest takie, ze wolę zwykły ręczny hamulec niż elektryczny hamulec postojowy. I to jest mój racjonalny argument.

    Co do kasy to najprawdopodobniej jest tak, że hamulec elektryczny może być delikatnie droższy niż hamulec ręczny - w końcu silniczek (silniczki) raczej jest droższy niż dźwignia mechaniczna.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis

    takich samych jak na zasadzie "wolę blondynki niż brunetki"...
    No właśnie... Czyli w zasadzie to tylko Twoje odczucie niepoparte żadnymi racjonalnymi argumentami.

    A co do kasy to trzeba by przeliczyć, co tak naprawdę jest tańsze.

    Zostaw komentarz:


  • Musamp
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
    takich samych jak na zasadzie "wolę blondynki niż brunetki"...
    "...kasa Misiu kasa..."

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    A jakich plusów można się dopatrywać w tym rozwiązaniu?
    takich samych jak na zasadzie "wolę blondynki niż brunetki"...

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    A jakich plusów można się dopatrywać w tym rozwiązaniu?

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Niby innowacyjne auto, niby XXI wiek, a hamulec ręczny nadal tradycyjny - na linkach, a nie elektryczny.
    Dla wielu będzie to zaleta. Ja na przykład uznaję to za "+".

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Niby innowacyjne auto, niby XXI wiek, a hamulec ręczny nadal tradycyjny - na linkach, a nie elektryczny. Ciekawe, na czym jeszcze przyoszczędzili.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez maslak Zobacz wpis
    ...znając życie wystartuje od 58...
    Szczerze mówiąc wątpię... Raczej wystartuje od 65 tys. zł.
    Skoda bardzo zaczęła się cenić i raczej wątpliwe, że zaczną od atrakcyjnej ceny.

    Zostaw komentarz:


  • maslak
    odpowiedział(a)
    Ciekawe jak ceny ...znając życie wystartuje od 58...po konfiguracji żeby cokolwiek było i jakoś to wyglądało wyjdzie z 75 ...i mocno zbliży się cenowo do Octavii.. Wersje na targach a wersje które kupuje 90% zwykłych użytkowników to wizualnie całkiem inne samochody....Rapid wersja Monte Carlo nie wygląda tragicznie a wersja Active..delikatnie mówiąc średnio

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Ładnie. Oby to nowy kierunek w następnych modelach.

    Zostaw komentarz:


  • marpol
    odpowiedział(a)
    Wizualnie pokonał, według mnie, Rapida. Zobaczymy, co zaoferuje wersja RS?

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Grill w Vision wygląda bardziej trjwymiarowo i dynamicznie choć ma taki sam kształt ale jest na czarno plus pionowe żeberka chromowane. Pewnie będzie można Scalę pozmieniać i upiększyć ale wygląda nieźle

    Zostaw komentarz:


  • spj
    odpowiedział(a)
    Podobieństwo jest, z tym że Scala wygląda tak Skodowo, a Vision RS jak coś więcej niż Skoda

    compare_Vision_RS_vs_Scala.jpg

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    No i co ? Urywa cz nie urywa ? Trzeba by na żywca zobaczyć. Mnie jakoś nie przekonuje ten przód / lampy.
    Koncept wydał się bardziej agresywny.

    PS. Zmieniłem zdanie. Nie widziałem na żywca ale już mi się podoba

    Ostatnio edytowany przez voltar; 7313.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    The Škoda Scala will be your rock even as your whole life changes around you. Remarkable for its versatility and spaciousness, you’ll easily cope with anything the future has in store for you. On top of that, you’ll love the stylish design, state-of-the-art connectivity, and utmost safety.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    no dokładnie, patrząc na to co jest pod tą folią tyłka nie urwie....bardzo klasyczne auto, pewnie szybko się znudzi

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Rapid przed premierą również wydawał się być ładnym autem... Czas prysł po oficjalnej prezentacji...

    Zostaw komentarz:


  • sotdi
    odpowiedział(a)
    Moim zdaniem ta Scala to po prostu leon ze znaczkiem skody

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis

    No z cenami to Skoda juz dawno temu przestala byc tania... ale jak widac sprzedazy to nie przeszkadza - przynajmniej flotowej.
    Ciekawe jak to jest w innych krajach. U nas wystarczy mały kryzys gospodarczy (oby nie) i sprzedaż flotowa pada na pysk. Ciekawe czy w poważniejszych sprzedażowo krajach też kupują głównie floty czy indywidualni..

    Zostaw komentarz:

Pracuję...