Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gość
    Guest replied
    Pewnie wiele razy. Bo ludziska nie wiedzą co kupują. Na nieistotne zabawki kasę wywalają, a na istotnych rzeczach ich robią w bambuko.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
    No i zawieszeniem, bo niech zgadnę, że scala ma najuboższe z możliwych. :-)

    Ile razy jeszcze tylko w tym temacie powtórzysz to samo, bo to już trochę nudne....?

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    No musimy poczekać na auto w salonach to wtedy zobaczymy co tam "piszczy"

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    No i zawieszeniem, bo niech zgadnę, że scala ma najuboższe z możliwych. :-)

    Zostaw komentarz:


  • Tomek000
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    No mi wychodzi 93... No i do tego golf jest 7 lat na rynku praktycznie . Model bardzo stary. Elektryczny ręczny jest fajny ale jest przecież hhc czyli to samo co autohold czy się mylę?
    W cenniku na stronie widnieje 96 250 zł - https://az749841.vo.msecnd.net/sites...202d620a03.pdf

    hhc a autohold to coś innego, hhc działa tylko na wzniesieniach, a autohold umożliwia np nie trzymanie hamulca np na skrzyzowaniu

    Golf 7 faktycznie już starszy, ale wątpie żeby scala dorównywał choćby wyciszeniem

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    No mi wychodzi 93... No i do tego golf jest 7 lat na rynku praktycznie . Model bardzo stary. Elektryczny ręczny jest fajny ale jest przecież hhc czyli to samo co autohold czy się mylę?
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Tomek000
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    Golf w wersji highline z 1.5 tak 150ps dsg i 17 cali kola zaczyna się od 108tys A scala od 93 wersja style i taki sam napęd . Do tego scala ma dużo większą wyposażenie niż golf. Więc jakieś 20tys skoda jest tańsza .
    SCALA 96k a nie 93k, na golfa z miejsca dostaniesz kilkanaście kpln rabatu (nie wiem jak na scale...) więc z tych 20tys różnicy nie wiele zostanie, albo wyjdzie na 0

    przy DSG przydaje sie elektryczny ręczny, w scali nawet za dopłatą nie dostaniesz, a ma go każdy gofl

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Skoda przyzwyczaiła nas że robi auta które są sprzedawane z dobrym stosunkiem ceny/jakośc/ wielkość.
    To że ceny nowych modeli rosną i ceny Skody rosną jest normalne i tak jest w przypadku każdego producenta aut a w przypadku marek które budują swoją markę, podnoszą jakość może to być bardziej widoczne. Tak jest dzisiaj w przypadku Skody czy Hyundaia .
    Skoda zrozumiała też że warto robić auta ładne. Skala jest skazana na sukces a Skoda podnosząc cenę na Skalę ma większą skalę możliwości do dawania super upustów.
    Tak więc hit będzie ... i nie cena nawet tu gra rolę tylko jakość , wygląd auta i parametry użytkowe auta.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Golf w wersji highline z 1.5 tak 150ps dsg i 17 cali kola zaczyna się od 108tys A scala od 93 wersja style i taki sam napęd . Do tego scala ma dużo większą wyposażenie niż golf. Więc jakieś 20tys skoda jest tańsza .

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    5 decybeli to różnica ogromna, bo to nie jest skala liniowa, jeno logarytmiczna. :-) Pięciu decybeli różnicy to nie idzie wyklejeniem matami i gąbkami uzyskać.

    Takie samo jest rozumienie etykiet opon, czyli słabe.
    Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Jak zawieszenie normalne ? Rozbieram samochody i dla przykładu octavia 1 i audi a3 8l można sobie przekładać z tego do tego wszystko takie samo . Tutaj napewno przód jest taki sam . Przecież platforma ta sama . A ze ciszej no można dac 70tys więcej aby mieć 5 decybeli ciszej .

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Tak ci się wydaje. Wsiądź, przejedz, a głównie usłyszysz różnicę. Plus zawieszenie normalne.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    No właśnie takie audi a3 czym się różni od octavi? Kilka plastików innych i znaczek i mniejszy bagażnik A cena 2x wieksza

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Przebijanie się cenami różnychw tym kompletnie innych aut tutaj nic nie wnosi. Odnosicie się do cennikowych na Scale która jest nowością a porównujecie ceny za które udało się kupić auto innej marki po negocjacji. Na pewno na początku Scala nie będzie mieć dobrych promocji ale potem na pewno spore upusty będą. Poza tym by ocenić czy cena (nawet ta cennikowa) jest atrakcyjna czy nie trzeba by się zapoznać z tym autem. Scala jest tańsza od Golfa i to czyni ją od razu nieatrakcyjną cenowo ? A może jest tak dobra że mogła by być jeszcze droższa ?
    Wiele aut z klasy premium ma dużo gorszy stosunek tego co się dostaje do ceny a i tak są z jakichś powodów kupowane ... dla wielu osób wystarczający powód to to że auto się podoba.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Za to za 77 tys można aktualnie kupić Renault Kadjar po liftingu z fajnym nowym silnikiem 1,33 tce 140km i bardzo przyzwoitym wyposażeniem...

    Zostaw komentarz:


  • Tomek000
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez maslak Zobacz wpis
    Rapid 50 Scala 70 ...Octavia IV wystartuje od 90 ....taniej i taniej ...absurd Sportage można mieć za 80 tyś dobrze wyposażonego...
    co takiego fajnego w tym sportage? 80k to bieda wersja 1.6 wolnossący, dobrze wyposażony i jakoś jadący to 1.6T ale robi się już~110k, ale i tak każdy ma całkowicie plastikowe wnętrze.
    Ale jedno w nim się może podobać, jest ładny z zewnątrz, robiłem 3 podejścia do niego i nijak nie mogę się przekonać.

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez voltar Zobacz wpis

    Przecież Sportage i Scala to dwa zupełnie różne auta. Jak ktoś chce mieć Sportage to kupi Sportage i cena nie ma tu nic do rzeczy.
    Skoro Scala ma "złą" cenę w stosunku do Sportage to Golf ma jeszcze gorszą a Superb jeszcze bardziej ...
    Scala ma "złą" cenę dlatego, że będzie za droga moim zdaniem. Skoda miała branie bo była atrakcyjna cenowo. Teraz ten atut utraciła.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Dzwoniłem do salonu i dzisiaj zamawiając Scalę będzie do odebrania w okolicach lipca/sierpnia.
    1.5TSI z manualem ma się pojawić pod koniec roku, a więc pierwsze egzemplarze w takiej konfiguracji pojawią się pewnie za ok. rok.
    Zaznaczam, że są to informacje od tylko jednego handlowca, więc nie wiem, na ile potwierdzone.

    W tej sytuacji to auto z silnikiem 1.5, skrzynią DSG i dodatkami do wersji ambition wychodzi już "nieco" za drogo jak na ten segment. Chyba, że wejdą jakieś promocje.

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Dlatego zamiast Octavia trzeba kupić Sportage. Cennika nie sprawdzałem, ale jeżeli jest jak mówisz to wybór jest dla mnie oczywisty
    Przecież Sportage i Scala to dwa zupełnie różne auta. Jak ktoś chce mieć Sportage to kupi Sportage i cena nie ma tu nic do rzeczy.
    Skoro Scala ma "złą" cenę w stosunku do Sportage to Golf ma jeszcze gorszą a Superb jeszcze bardziej ...

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    W sumie fakt. Wkurza nas, że drogo.... Skoro taśma produkcyjna nie wyrabia, to nie dziwne.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez maslak Zobacz wpis
    Rapid 50 Scala 70 ...Octavia IV wystartuje od 90 ....taniej i taniej ...absurd Sportage można mieć za 80 tyś dobrze wyposażonego...
    Rapid 58 A scala 66 . I o calkiem inny wypas . Bez przesady jest różnicy raptem 8 tyś A nie 20... zresztą dla skody lepiej na jednym zarobić np 5 tyś A nie 2.5 tyś i zrobić połowę mniej aut tym bardziej że i tak trzeba czekać kilka miesiecy . Na jedno wyjda jeżeli sprzedaż spadnie nawet o połowę A fabryka będzie odciążona . A jezeli dla kogos drogo to może kupić kie albo dacie . Nikt nie zmusza

    Zostaw komentarz:


  • Musamp
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis
    Podobnie jak Rapid i Fabia będą jeździć w barwach Żywiec, Maspex, Ceresit itp. Swoją drogą to fascynujące. Jakimi hm... metodami Skoda przekonuje szefów flot w takich firmach by to kupować. Rzeczowych argumentów brak. Czyli? :-)
    zniżka plus impreza firmowa? -20% dla flot? netto? zrobienie planów sprzedaży dealera? ugimi?

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Dlatego zamiast Octavia trzeba kupić Sportage. Cennika nie sprawdzałem, ale jeżeli jest jak mówisz to wybór jest dla mnie oczywisty

    Zostaw komentarz:


  • maslak
    odpowiedział(a)
    Rapid 50 Scala 70 ...Octavia IV wystartuje od 90 ....taniej i taniej ...absurd Sportage można mieć za 80 tyś dobrze wyposażonego...

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Po prostu dokręcanie śruby ma swoją granicę. Do póki auta schodzą to dokrecają.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...