Następca Skody RAPID - SCALA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Ciekawe ilu wgl odebrało , bo w maju dopiero testowki były .

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
    Trochę odświeżę.... miesiąc temu odbierałem ze szwagrem Rapid`a we Wrocku, na pytanie o Scalę, usłyszałem: "nie sprzedaje się, jest za drogie i tyle".
    Nie wiem ile ich sprzedano ale na ulicy nie widziałem Ani Jednej mimo, że jeżdżę sporo i po całej Polsce.

    Zostaw komentarz:


  • JacekRS
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    No tak... Bo sprzedawcy w salonach to są fachury i wszystko wiedzą najlepiej.
    Chyba ASO GALL z Wrocka nie sprzedaje mało samochodów i wiedzą co mówią, to raz, dwa to nie interesuję się motoryzacją od wczoraj i widzę co jest na rynku, do tego w Automotive siedzę od 15 lat i jakoś Twoje argumenty są po prostu "słabe".

    Handlowcy mówią, ze jest to samo co z Rapidem na początku, była cena powyzej pewnego progu i się nie sprzedawały, po pół roku obnizono cenę i zaczęły byc atrakcyjne wobec konkurencji.

    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
    Konkurencja nie ma eresów tak słabych. Golf to nie bardzo konkurencja, bo mechanicznie to jest to samo. A "RS" to przecież ma być sport, a nie wielkość czy praktyczność.
    Skoda RS i sport.... takich głupot to dawno nie czytałem... kolejna sprawa, to biorąc na warsztat RS OIII i RS Megane, czy RS Focusa pokaż co z którego wyciągniesz za powiedzmy 20kPLN i jaki będzie "sport" aha, nie porównuj tych aut do RS w stajni Audi, bo wtedy Twoje kocopoły na tym forum osiągną zenit

    O! albo porównaj RS6 z 911GT3 RS przecież to pierwsze to gówniane "kombi" więc nie będzie nigdy aż takim SPORT jak to drugie. Czytam Twoje posty od jakiegoś czasu i jesteś żenujący

    Aha, nie martw się możesz lać na mnie wiadro pomyj i tak mam na to wyje.ane a Ty RS`a (każdej marki) możesz tylko ładnie pogłaskać w ASO

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Konkurencja nie ma eresów tak słabych. Golf to nie bardzo konkurencja, bo mechanicznie to jest to samo. A "RS" to przecież ma być sport, a nie wielkość czy praktyczność.
    Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Golfa gti nie kupi w cenie i wyposażeniu octavii

    Zostaw komentarz:


  • lodowa
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
    Może lepiej, bo skoda przecież ośmiesza się ze swoimi eresami na tle konkurencji.
    dlaczego osmieszaja?
    a konkurencja ma tej wielkości auto w tej cenie ?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JacekRS Zobacz wpis
    Trochę odświeżę.... miesiąc temu odbierałem ze szwagrem Rapid`a we Wrocku, na pytanie o Scalę, usłyszałem: "nie sprzedaje się, jest za drogie i tyle".
    No tak... Bo sprzedawcy w salonach to są fachury i wszystko wiedzą najlepiej.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Może lepiej, bo skoda przecież ośmiesza się ze swoimi eresami na tle konkurencji.

    Zostaw komentarz:


  • lodowa
    odpowiedział(a)
    szkdoa ze nie bedzie scali rs ...

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Jaki tam komfort w golfie ?

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Scala nigdy wykonaniem i komfortem do Golfa się nie zbliży i nie ma jej co do niego porównywać.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    W porównaniu do golfa to raczej nie jest drogo

    Zostaw komentarz:


  • JacekRS
    odpowiedział(a)
    Trochę odświeżę.... miesiąc temu odbierałem ze szwagrem Rapid`a we Wrocku, na pytanie o Scalę, usłyszałem: "nie sprzedaje się, jest za drogie i tyle".

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Ot ciekawostka z tym Renault. Patrząc na cenę Scali to takie Renault to prawdziwa okazja... Wygląda przyzwoicie i kosztuje (nawet jak dla mnie) przyzwoite pieniądze.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    A takie Renault Megane grandcoupe (czy jakoś tak) z wg mnie optymalnym wyposażeniem i silnikiem 1.3tce kosztuje 57 tys, oczywiście rocznik 2019....

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    A nie jest tak, że w tym schowku będzie indukcyjna ładowarka na telefon? Wtedy oczywistym jest, że łatwiejszy dostęp jest do otwartego.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    No ale to też dziwna oszczędność.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Nie ma opcji zamykanego schowka, ale mnie to obchodzi bokiem, bo i tak z niego nie korzystam... Chyba, że nie mam co z ręką zrobić to się bawię.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Nie wiem też czy jest możliwość mieć zamykany schowek/popielniczkę z przodu przed lewarkiem od biegów ( tak jak w Octavii) - w Scali było odkryte korytko.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Też długi czas nie zwracałem uwagi na ten luk, ale w przyszłym roku w końcu planuję jechać z nartami i zacząłem się baczniej przyglądać. I nie piszcie, że przecież można na dachu - nie interesuje mnie ta opcja.
    Ogólnie, pewne wyposażenie i konieczność (czasami wcale nie niskiej) dopłaty do niego w Scali trochę drażni, jak np.: regulacja wysokości foteli, czy przednie czujniki parkowania.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Mnie niestety zniesmaczył trochę fakt braku luku do bagażnika w kanapie tylnej.
    tego nie zauważyłem, to już mało atrakcyjne. Nie miałem też czasu przeanalizować konfiguracji wyposażenia.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Mnie niestety zniesmaczył trochę fakt braku luku do bagażnika w kanapie tylnej. Co więcej dopłata 650zł za podłokietnik też go nie zapewnia. Słabo...

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Dzisiaj podczas wymiany oleum w Mińsku obejrzałem sobie Scalę i to w moim, najlepszym kolorze

    Wygąda bardzo ładnie. Linia nadwozia świeższa niż obecne modele Skody na rynku. Zwłaszcza tylna klapa z przedłużoną tylną szybą. Ale to nie będzie standard. Środek też ładny, wszystko jak w Skodzie ale też widać, że nowsze. Takie wygładzone, bardziej nowocześniejsze. Przy średnim wzroście kierowcy, z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi!!! Fotele całkiem wygodne. Co na minus? Oczywiście dla mnie w porównaniu do Octavii. Samochód dużo węższy w środku - to się wyraźnie czuje. W O III to jest przestrzeń. No i wyprofilowanie skrajnych miejsc tylnej kanapy - na środku będzie niewygodnie (ale i tak dla 3 osób jest za wąsko na dłuższą trasę), po bokach siedzących "szwy" uwierają w pół...dupki.

    Ale ogólnie całkiem pozytywnie odbieram nowość Skody. A.... Nawet tez ogromny tablet na środku przypadł mi do gustu, tylko głośniki raczej gorsze od O III.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Aż taki donkiszotyzm to mi nie grozi. Ale fakt, że kupują coraz mniej za coraz więcej.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Dopóki nie będzie możliwości wyboru w trakcie konfiguracji:
    1.0TSI , zawieszenie wielowahaczowe
    1.0TSI , belka skrętna
    dopóty nie widzę sensu tłuczenia tego samego niemal w każdym wątku.

    Jeśli chcesz być orędownikiem walki o świadomy wybór auta to stań przed salonem i pikietuj, żeby ludzie nie kupowali.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...