ps. dzwonilem wlasnie do skody w sopocie (nota bene groblewski sprzedal salon lelkowi z poludnia polski) i ... pan sprzedawca nie wiedzial, ze jest znizka na toura 1.6 z darmowym lpg... super profesjonalna obsluga... boze...
Porównuje to co mi konfigurator "wypluł" w grudniu i dzisiaj odnośnie nowego toura - wychodzi mi ze wypadła "regulacja intensywności oświetlenia instrumentów pokładowych" Babol w specyfikacji czy znowu księgowi zabrali się z posylwestrową werwą do wdrażania racjonalizatorskich projektów ?
Ok, no może nie jest to kluczowa funkcjonalność jaką sie bierze pod uwagę przy zakupie auta, ale wq.... takie krojenie na siłę
aha no i światła halogenowe nie projekcyjne, za to wycieraczki "aero".
Tylko dlaczego mam wrazenie w skodzie nikt do końca nie wie jakie wyposażenie ma/będzie mieć/powinien mieć nowy Tour !?!?!
kopytqo, nic nie wypadło, po prostu specyfikacja była z błędami. Nie ma i nie było nigdy reflektorów projekcyjnych, regulacji intensywności podświetlenia i świateł dziennych, choć w niektórych miejscach na stronie Skody jeszcze ślady po tym pozostały...
Dla zainteresowanych: do oferty wchodzi instalacja gazowa do nowego toura, tak jak w przypadku poprzedniej wersji będzie ona w cenie auta, czyli można zyskać 4299 zł.
Kolego skąd masz takie info, nikt więcej oprócz ciebie o tym nie napisał...?!
Na moich informacjach możesz polegać ;-)
Jesteś z Poznania, wieć domyślam się, że masz wtyki w Skoda Auto Polska ;-)
Nie sądziłem, że na takie coś się porwią. Powiedz mi czy na gazie przyjeżdzają fabrycznie czy montaż jest u dilera? Mam zamówioną 1.6, ale wtedy o gazie nie było mowy...
Nie wiem czy o tym pisaliście ale wypadły również z cennika elektryczne szyby z tyłu dla pakietu optimum było za 600 czy 900 zł. Też nie wiadomo czy to przeoczenie.
Nie wiem czy o tym pisaliście ale wypadły również z cennika elektryczne szyby z tyłu dla pakietu optimum było za 600 czy 900 zł. Też nie wiadomo czy to przeoczenie.
Pierwsze słyszę, żeby tylne szyby były jakkolwiek związane z pakietem optimum.
Zamieszczone przez Gugurugu
....a ta skrócona osłona to osłania czy tylko jest?
Moim zdaniem jest OK. Kończy się na wysokości miski, więc błoto musiałoby pionowo lecieć, żeby coś zasyfić. Więcej syfu przez grill przelatuje.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Witam wszystkich,
Po pilnym przeczytaniu całego wątku i pojawieniu się nowej promocji zdecydowany bylem na zakup nowego Toura 1.6 z gazem + wybrane przeze mnie opcje w cenie katalogowej 52.000. W salonie dowiedziałem się że na rocznik 2011 nie ma upustu 2.200 ale mała zniżkę niby można było dodatkowo wynegocjować. Wszystko pięknie ale mam nową zagwostkę, bo w salonie zaproponowali mi stojącą u nich O IIFL w wersji MINT 1.6 benz. + lakier met. + zdalne sterowanie centralnego zamka + radio blues + listwy i dywaniki + zamontowany fabryczny gaz w cenie 57.000. Czy to dobra cena i warto dopłacić te 5000 za Minta z fabrycznym gazem? Cena w sumie byłaby porównywalna do Toura gdyby doliczyć dodatkowe wyposażenie Minta, które akurat dla mnie było zbędne. Jaka jest różnica miedzy gazem fabrycznym a montowanym w TOUR na miejscu? I czy faktycznie tak duża jak próbował mi wmówić sprzedawca?
Jeśli masz porównywalne wyposażenie (lub O2FL jest bogatsza niż Tour) i obydwa auta są rocznikiem 2011, to moim zdaniem lepszą opcją byłaby wersja O2FL MINT. Zawsze to jest to auto o nieco świeższym wyglądzie, które za jakiś czas pewnie nieco łatwiej będzie sprzedać.
Czy mając na myśli "gaz fabryczny" mówisz o gazie zakładanym na taśmie produkcyjnej w Czechach? Czy taka instalacje jest instalacją "popularną", którą będą w stanie ogarnać serwisy niezależne, czy też jest to specjalna instalacja z niewielką ilością punktów serwisowych?
Pomijając fakt, że wyprzedaż rocznika 2010 w przypadku Nowego Toura to tylko propaganda - bo ile jest takich samochodów, to oferta na 1.6 jest zajebiaszcza
No właśnie. Przecież już w roku 2010 trzeba było się uzbroić w cierpliwość bo auta były do odbioru w 2011 więc chyba chcą się wyprzedać z kilku sztuk w niechcianych kolorach i tyle. Jutro zadzwonię do kilku salonów i popytam czy mają te promocyjne sztuki z 2010.
Być może z pomocą tej oferty chcą ściągnąć klienta do salonu, a ostatecznie sprzedać mu model 2011. który nadal jest ofertą dość atrakcyjną.
Nawiasem mówiąc byłem dziś w salonie fiata i spytałem o nowe Doblo. Wiem, że to prawie dostawczak ale siedziałem w nim i jest całkiem niezły. Do tego ogromny kufer. Niestety egzemplarzy z benzyniakiem z 2010 w Polsce jest tylko kilka sztuk. Facet w salonie zaproponował mi za wersję Dynamic 1,4 95KM cenę 49 950 (katalogowo 61 000). Mówił , że gdyby stał w jego salonie, to miałby większe pole manewru. W niedzielę wybieram się jeszcze do Citroena. Sprawdzę C3 picasso i Berlingo.
O2 FL jest rocznikiem 2010 - stojącym już jakiś czas w salonie. Gaz fabryczny - chodziło mi o gaz zakładany na taśmie w Czechach - wg sprzedawcy niby tez LR, ale wg niego jest różnica między tym zakładanym w Czechach a u nas w salonie np do Toura.
A wyprzedaż rocznika 2010 Tour to tylko i wyłącznie to co stoi w salonie. Pojedyncze sztuki w salonach można jeszcze dostać.
Witam wszystkich,
Po pilnym przeczytaniu całego wątku i pojawieniu się nowej promocji zdecydowany bylem na zakup nowego Toura 1.6 z gazem + wybrane przeze mnie opcje w cenie katalogowej 52.000. W salonie dowiedziałem się że na rocznik 2011 nie ma upustu 2.200 ale mała zniżkę niby można było dodatkowo wynegocjować. Wszystko pięknie ale mam nową zagwostkę, bo w salonie zaproponowali mi stojącą u nich O IIFL w wersji MINT 1.6 benz. + lakier met. + zdalne sterowanie centralnego zamka + radio blues + listwy i dywaniki + zamontowany fabryczny gaz w cenie 57.000. Czy to dobra cena i warto dopłacić te 5000 za Minta z fabrycznym gazem? Cena w sumie byłaby porównywalna do Toura gdyby doliczyć dodatkowe wyposażenie Minta, które akurat dla mnie było zbędne. Jaka jest różnica miedzy gazem fabrycznym a montowanym w TOUR na miejscu? I czy faktycznie tak duża jak próbował mi wmówić sprzedawca?
Wszytsko zależy czy Twój budżet zniesie te 5tys więcej, domyslam się ,że tak.
Na plus MINTA - nowocześniejszy wygląd, łatwiej będzie później sprzedać;
N plus Toura - kilka tys taniej, KOMPUTER POKŁADOWY, niepełny MAXI DOT,
a z gazem zależy ile robisz km, wg mnie jeśli jeździsz mało to poważnie się zastanów czy to warto brać zagazowane auto (dodatkowe koszty przeglądów).
Ja osobiście przy 5tys różnicy brałbym toura+optimum.
Było było. W konfiguratorze jeszcze jest a w cenniku nie ma.
Hmm, jak ja się tym tematem interesowałem, to nie było. Mieszają z tym wyposażeniem ile wlezie.
Zamieszczone przez mmm351
Jaka jest różnica miedzy gazem fabrycznym a montowanym w TOUR na miejscu? I czy faktycznie tak duża jak próbował mi wmówić sprzedawca?
Jeśli jedna i druga to LR, to różnica pewnie dotyczy komfortu psychicznego. żeby to była inna liga, to musiałby to być Prins.
A ten gaz to jest Ci naprawdę potrzebny?? Bo jak nie to po co płacić za dodatkową instalację do serwisowania ??
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Gaz jest teraz w promocji za darmo, dla rocznika 2011 niby tez - chyba ze w salonie niedoinformowani byli, wiec kosztów przy zakupie zero, a późniejsze koszty przeglądów, serwisu powinny być niższe od ew zysków na różnicy ceny paliwa a LPG
Za darmo to ......... Realnie rzecz ujmując to wyprzedają rocznik dokładając instalację wartą max 2,5kpln wmawiając klientom, że im "dają" 4299 :szeroki_usmiech
Wq.... to sie magą ci, co niedawno za ta instalację zapłacili, ale cóż, to nie pierwsza taka akcja marketingowa skody (np wprowadzenie po cichu nowego toura, w sytuacji, gdy ludziska za ciężkie pieniądze starego zamawiali)
Zamieszczone przez mmm351
kosztów przy zakupie zero, a późniejsze koszty przeglądów, serwisu powinny być niższe od ew zysków na różnicy ceny paliwa a LPG
.
Wszystko kwestia przebiegów. Jak ktoś robi kilka kkm rocznie, to nie byłbym przekonany, jak 50kkm, to brać i nie marudzić.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Nawiasem mówiąc byłem dziś w salonie fiata i spytałem o nowe Doblo. Wiem, że to prawie dostawczak ale siedziałem w nim i jest całkiem niezły. Do tego ogromny kufer. Niestety egzemplarzy z benzyniakiem z 2010 w Polsce jest tylko kilka sztuk. Facet w salonie zaproponował mi za wersję Dynamic 1,4 95KM cenę 49 950 (katalogowo 61 000). Mówił , że gdyby stał w jego salonie, to miałby większe pole manewru. W niedzielę wybieram się jeszcze do Citroena. Sprawdzę C3 picasso i Berlingo.
...apropo Berlingo to jest jeszcze coś takiego jak Berlingo First: Diesel, klima i 45 tys PLN do zapłaty
Apropo Doblo, to mam w pracy i dłuuuuuuugo bym się zastanawiał. Generalnie w aucie psują się tylko pierdoły, ale za to często, za duże pieniądze, mało dostępne poza ASO i generalnie takie, że w innych samochodach nikt o tym nie słyszał.
Przykłady: odpowietrznik nagrzewnicy (taki koreczek wkręcany w przewód) naprawa w ASO - niecałe 5 stówek netto (za q... 20 cm węża z korkiem po środku i 1l płynu). Podnośnik szyby + uszczelka 1200 netto.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Dzięki za info dotyczące Fiata. Zainteresowałem się nim bo przestrzeń ogromna, a na wakacje jeżdżę na kempingi więc to dla mnie ważne.
Co do Berlingo First to dla mnie jest OK ale mojej dziewczynie się nie podoba. Nowy Berlin ma ładny ryj i do tego wnętrze jest już bardziej zbliżone do osobówki.
Wszystko zależy od ceny. Faworytem jest nadal O2 Tour.
Z zakupem mi się nie spieszy więc mam czas na obserwowanie ofert i promocji. Może jeszcze Skoda zaskoczy czymś pozytywnym?
Komentarz