Autostrada A4 za pół ceny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kropeck
    RS
    • 2009
    • 2319
    • Octavia II (1Z3)
    • BLF 1.6 FSI 115 KM

    #51
    Zamieszczone przez phoneman
    Za mało bramek na autostradzie A4. Będzie więcej :!:

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodar...ie_wiecej.html
    Już tłumaczę o co chodzi. STALEXPORT ma w umowie napisane coś w stylu, że jeśli przez 3 miesiące z rzędu będzie conajmniej jeden dzień miesięcznie, gdzie w kolejce do zapłacenia będzie się czekało 15 minut, to MUSZĄ dobudować na odcinku płatnym trzeci pas ruchu. W związku z tym taniej będzie dobudować kilka budek. Dlatego również STALEXPORT nie ma nic przeciwko obwodnicy jaworznickiej, bo im to szczerze mówiąc jest nawet na rękę.
    Pozdrawiam,
    Michał

    Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

    Komentarz

    • metrotest
      Rider
      • 2006
      • 506
      • Volkswagen
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

      #52
      Tym razem się udało

      Trasa Katowice-Kraków:
      1/ zjazd S1 Łódź - za mostem, są tu 2 zjazdy obok siebie na S1, skręcamy drugim, /tuż wcześniej jest zjazd Mysłowice - nie skręcamy/.
      2/ zjazd na E79 - po 2 km /w zasadzie jest to pierwszy zjazd, lepiej nie przegapić bo nawrotka oznacza dodatkowe ponad 20 km/
      3/ potem znaki na Kraków - ważne! - po zjeździe z obwodnicy Jaworzna, za jakiś czas /jak zacznie się teren zabudowany/ skręcamy w prawo na Kraków /krzyżówka w kształcie litery T/, znak jest ale można przegapić, co oznacza wjazd do miasta
      zaraz po skręcie po prawej jest duży niebieski budynek
      5/ następnie wg znaków na Kraków
      6/ rozjazd A4 - Chrzanów - skręcamy w lewo na A4, teraz jest tam remont ale skręcić można

      Ogólnie objazd znośny, ale oczekiwałem że więcej będzie jazdy po drodze z 2 pasami. W praktyce jedzie się głównie zwykłą polską drogą - częściowo w terenie zabudowanym.
      Jak nie jedziemy w porze korków to znośnie, ae jest trochę kręcenia.

      Pozostaje wypróbować jazdę w drugą stronę. No cóż, będę wypatrywał skrętu na Jaworzno /bez nr-u drogi/, za węzłem Byczyna. Pewno następny?

      Komentarz

      • Octa-vian
        Ambiente
        • 2010
        • 122

        #53
        Z tego co pamiętam, to najpierw pojawia się JAWORZNO bez nr drogi, a przed samym skrętem masz JAWORZNO z nr drogi...
        Potem też jest ważne, by skręcić w lewo na JELEŃ...a nie wjechać prosto do Jaworzna...
        Dalej znaki na Katowice...
        p.s. Moim zdaniem w druga stronę jest trudniej...

        Komentarz

        • metrotest
          Rider
          • 2006
          • 506
          • Volkswagen
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

          #54
          Poszło łatwo, ale pewno dlatego że jechałem już tą trasą w odwrotnym kierunku.

          Trasa Kraków-Katowice

          1/ zjazd na Jaworzno droga 79, za węzłem Byczyna,
          2/ cały czas prosto główną drogą,
          3/ po pewnym czasie /chwilę trwa/za łukiem drogi po prawej jest stacja Orlen, a niedługo potem skrzyżowanie przy Aldi /po prawej/, skręcamy w lewo na Jeleń w dół,
          4/ potem cały czas główną, przejeżdżamy rondo, potem przejazd kolejowy i dojeżdżamy podporządkowaną do głównej /w lewo Katowice, w prawo Mysłowice/
          4/ potem obwodnica Jaworzna /tu są 2 pasy/, rondo i zaraz skręcamy na S1 /cały czas na Katowice A4/
          5/ po 2 km wjeżdżamy na A4 tuż przed Katowicami.

          Cały objazd /odcinek poza autostradą/ trwa 15 min.

          Komentarz

          Pracuję...