to w końcu jaki jest temat bo już zwątpiłem
Jeździłem Hundaiem i40 :)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Agamek12andrzej1962, to jest temat o skonstruowanym przez skośnookich pedałów i40, który nie zostanie kupiony przez potomków hitlerowców którzy sądzą iż są rasą panów, bo ma cenę faszystowskiego szmelcwagena…Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12andrzej1962, to jest temat o skonstruowanym przez skośnookich pedałów i40, który nie zostanie kupiony przez potomków hitlerowców którzy sądzą iż są rasą panów, bo ma cenę faszystowskiego szmelcwagena…
Komentarz
-
-
Widziałem dziś to kombi co ma wyglądać jak coupe. Tak marketing poleciał z tym hasłem że kiedy ujrzałem to auto to nie trzeba było zaglądać do działu humor by się porządnie uśmiać.
Do mnie to w ogóle nie przemawia, może ja za bardzo konserwatywny jestem.
Mimo to w piątek będę w okolicy salonu i obejrzę na żywo i może uda się przejechać.
[ Dodano: Sro 07 Wrz, 11 13:29 ]
Jeździć się nie udało, nie chciało mi się czekać. O ile wizualnie z zewnątrz mi się to auto nie podoba to wnętrze jest całkiem przyjemne, materiały porządne, dekor black piano mi się podobał, siedzenia - za krótkie siedzisko i moim zdaniem nieciekawie skonstruowane i jedna rzecz co mnie niemalże przeraziło to wielkość tarcz hamulcowych. Ogólnie - bez zachwytu i jeszcze cennik :?
Komentarz
-
-
Ktoś nakręcił film z wizyty szefa Volkswagena Martina Winterkorna na stoisku Hyundaia we Frankfurcie. Trwające 4 min nagranie pokazuje, jak głowa niemieckiego koncernu sprawdza wykonanie modelu i30, będącego jednym z najgroźniejszych konkurentów Golfa.
Kluczowym momentem materiału wideo jest rozmowa w kabinie auta. Po zajęciu miejsca za kierownicą uwagę Winterkorna zwraca praca dźwigni blokującej ustawienie kolumny kierownicy. Wtedy przywołuje on szefa projektantów Klausa Bischoffa, po czym kierując jego uwagę na dźwignię, mówi: Działa bezgłośnie (…) BMW nie może tego zrobić. My nie możemy tego zrobić. Żadnych dźwięków. Dlaczego oni mogą? Bischoff tłumaczy: Mieliśmy rozwiązanie, ale było za drogie, aby wprowadzić je do produkcji.
Nie wiemy, co o Hyundaiu i30 myśli szef Volkswagena, ale jego obecność na koreańskim stoisku i dokładna kontrola auta koreańskiego producenta dają do myślenia. Czyżby Winterkorn czuł się zaniepokojony postępem, jaki zrobił koreański producent? Zobaczcie sami.
Komentarz
-
-
Ja myślę że marketingowo dał tyłka szef VW bo na targach nie powinien takich słów wypowiadać wiedząc że inni słuchają. Ja wim że oszczędności w VW sa np: osatnio zaskoczyły mnie opony hankook w fabrycznie nowej salonowej Jetta gdzie w skodzie w fabi są continentale. Wydaje że bardziej powinni wkładać marki niemieckie rodzime niz koreańskie.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Co do samochodów Kia i Hyundai to tak naprawdę to szmelc i tyle. Jak ktoś jeździ jak dziad to może nie odzczuje tylu rozczarowań tymi autami, ale i tak auto zgnije. U mnie w Ceed 1.6 crdi 116km cały czas cos się psuje, auto ma 3 lata i 70tkm. Kolega ma i30cw też 1.6 crdi 116km ale jest to inny silnik bo auto jest z 2010r i ma skrzynię 6. U mnie gnije maska, klapa, drzwi. Do wymiany turbo, siedzenie kierowcy, radio i chyba tyle, a co wymienione było to nie pamiętam (zawieszenie 1 Tkm temu). U kumpla 4 razy robili zawias tylny i dalej nic, kierownica 3x wymieniana, itd. itp. Co do silnika to może są one ospałe i miałem problem żeby tym wypzedzić OI tour TDI, ale bardzo dobrze reagują na wirusy i u mnie było 150km po wirusie niutów nie pamiętam ale spokojnie na trasie i w mieście OII 2.0TDI były w zasięgu.
Konkluzja:
Ja bym już nie kupił ani KII ani HULTAJA bo są niedopracowane i tyle.Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwhankooki montują w grupie vw od 2006r .
http://www.hankooktire-eu.com/about/...html?tx_ttnews[backPid]=191&cHash=b5176bedc2aec50e8784d06dbfe95b30
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108chyba od 2009 r. - zaczeli od ciezarowych, a potem przeszli na osobowe...
pisałem już kiedyś o tym.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
a ja sobię chwalę Kię, mam sorento. Pochodzi 2004 roku, silnik 2.5 diesel. Prawdziwy wół roboczy Komfort ok, przestronne auto, awarii zero, ale sprinter do setki to to nie jest. Konkluzja: wracam do octavii w przyszłym roku, ale tylko z dwoch powodów. 1 żona nie umie tym parkowac. 2. stawiam walory sportowe (szybkość auta) nad wlasciwosci terenowe.
OT: octavia będzie z haldexem (4x4 jakie by nie było, to zawsze lepsze niz oska, o czym przekonalem sie nie raz)
PS: nowego Kia czy Hyundaia bym nie kupił z prostego powodu, są za drogie, tyb bardziej że bardziej znana konkurencja i40 wcale nie wychodzi bardzo drogo. Hyundai przegiął z ceną.190 koni +300 Nm + blow off = banan na twarzy
Komentarz
-
-
Ja z kolei odniosę się może trochę do kwestii estetycznej wykonania Hyundaia. Otóż zwiedziłem stoisko tej marki na targach we Frankfurcie, bo byłem ciekaw tej nowej I40 i muszę powiedzieć, że jestem mocno rozczarowany jakością wykonania tych aut...
Wszechobecne zacieki na lakierze (szczególnie widoczne przy łączeniu słupka A z błotnikiem), wtrącenia i ubytki, uszkodzenie na wyłożeniu słupka B, podwinięte uszczelki przy lampach przednich i to co, dla mnie przynajmniej, było karygodne to kolizja klapy z błotnikiem - do tego stopnia, że lakier zdarty był do gołej klapy.
I to wszystko w aucie wysłanym na targi!
Także, o ile z pewnością wyglądem auta Hyundaia i Kii poszły mocno do przodu, o tyle estetyka i jakość wykonania wciąż pozostawiają wiele do życzenia.
Mechanicznej strony nie oceniam, gdyż mam niewielką styczność z samochodami koreańskimi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Także, o ile z pewnością wyglądem auta Hyundaia i Kii poszły mocno do przodu, o tyle estetyka i jakość wykonania wciąż pozostawiają wiele do życzenia.
Mechanicznej strony nie oceniam, gdyż mam niewielką styczność z samochodami koreańskimi.
A propos estetyki jechałem Sportage i podobał mi się.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tokoloszCo do samochodów Kia i Hyundai to tak naprawdę to szmelc i tyleCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Może trochę ogólnie napisałem lub użyłem złego sformułowania... Chodzi mi o to, że podczas montażu najwyraźniej pracownikom zdarza się wiele błędów toteż na niektórych elementach można znaleźć uszkodzenia.
Sama stylistyka osobiście mi się podoba, ale niedawno jechałem 3. letnią Kią C'eed i szczerze mówiąc to na byle wyboju wszystko w aucie latało.
Pomijam fakt pojawienia się na desce rozdzielczej wielu wybrzuszeń - zapewne od słońca. Coś, jakby wierzchni materiał się odklejał - miałem tak w starej Corsie i jak przebiłem taki bąbel szpilką to powietrze uszło.
Komentarz
-
-
Ja mówię, jak jest z autopsji, a nie jak kolega kolegi miał kiedyś takie auto albo widział kiedyś podobne, Pozatym znam też pare osób które chwalą TATE Indice a jak byś się tym przejechał to byś się trochę rozczarował. Kolga od Hyundaia i30 CW CRDi ma teraz 120Tkm i przy 80Tkm dwumas się rozpadł, zawieszenie znowu do remontu, i cały czas coś się sypie. Części zamienne "płyną statkiem" ze słowacji do Polski i na prawie wszystko czekam po 3-4tygodnie więc poprostu piszę jak jest.
Koreańskie auta nie są złe wiem bo miałem Lanosa i Leganzę
A KIA to szmelc i tyle!!!Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
Hyundai i Kia to jedno i to samo - w końcu Kia należy do grupy Hyundaia :-)Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
Komentarz