leszekmw
teraz jeżdżę na zimówkach stalowych 16' + WinterContact 850, wibracji/drgań brak.
Nie jestem ekspertem - nawet blisko, ale całkowicie ufam strategii eliminacji. Od początku wymieniałem po kolei elementy który mogły być przyczyną bicia: nie koła(nie)->pierścienie(nie)->opony(nie)->felgi(tak). No i w pewnym momencie alleluja, wyeliminowanie felg naprawiło sprawę. Więc jak twoim zdaniem ktoś mnie robi w ciuła jeżeli każdorazowo robiłem jazdę testową?
Z oponami i ząbkowaniem można zgadywać, że to że tam to, ale tak naprawdę da się to ocenić tylko jak założę z powrotem letnie fele po naprawie/wymianie, przejadę z 1k i "ekspert" dokona ekspertyzy. Nie wykluczam że z tym początkiem ząbkowania mechanika troszkę poniosło.
teraz jeżdżę na zimówkach stalowych 16' + WinterContact 850, wibracji/drgań brak.
Zamieszczone przez mattyah4x4
Nie jestem ekspertem - nawet blisko, ale całkowicie ufam strategii eliminacji. Od początku wymieniałem po kolei elementy który mogły być przyczyną bicia: nie koła(nie)->pierścienie(nie)->opony(nie)->felgi(tak). No i w pewnym momencie alleluja, wyeliminowanie felg naprawiło sprawę. Więc jak twoim zdaniem ktoś mnie robi w ciuła jeżeli każdorazowo robiłem jazdę testową?
Z oponami i ząbkowaniem można zgadywać, że to że tam to, ale tak naprawdę da się to ocenić tylko jak założę z powrotem letnie fele po naprawie/wymianie, przejadę z 1k i "ekspert" dokona ekspertyzy. Nie wykluczam że z tym początkiem ząbkowania mechanika troszkę poniosło.
Komentarz