Skoro dziwi wysoka sprzedaż Kaszaka to jak skomentujecie sprzedaż Hujdaja i30??? Ceny cennikowe są kosmiczne w porównaniu do "ogólnie" tego co się w zamian dostaje... chyba, że jestem nieświadomym żuczkiem... może nieoficjalne rabaty są duże..
Sprzedaz Skody w Polsce w 2013 i 2014 roku
Zwiń
X
-
Prim, fakt, za i30 z klimą trzeba zapłacić 50kzł, za O3 53kzł, za Golfa niewiele więcej... Czyżby Polacy już tak radzo ufali Koreańczykom, że płacą (na tle uznanych kompaktów) cenę już niezbyt atrakcyjną? Fakt, obecne i30 czy Cee'd to bardzo ładne auta, ale ja (podkreślam: to moja opinia) wolałbym jednak troszkę dopłacić do lepszego(?) auta...
A QQ: kurczę, od zawsze podstawa kosztuje ~70kzł (baaardzo dużo jak na kompakt), a klienci go wciąż kochają... Ja zresztą też lubię to auto
Komentarz
-
-
Napisałem tak bo dostałem taką ofertę dwa miesiące temu na auto ze stocku. Niestety wyciszenie w kabinie uważam za niewystarczające. W sumie ładne auto ale jakieś takie drewniane. Zdecydowanie lepiej mi się jeździło Sportagem lub ix35 w podobnej cenie. Najlepiej się prowadzi Yeti ale podejrzewam u siebie jakąś formę motoryzacyjnego kazirodztwa. :diabelski_usmiech Bardzo lubię moje auto. Prawdziwa przyjemność zaczyna się przy jeździe Mazdą CX-5 (Honda CRV za głośna) ale to już inna liga.
Swoją drogą czemu Yeti tak słabo się sprzedaje? Dla mnie ma właściwie tylko jedną ale podstawową wadę - mały prześwit. Jako bulwarówka wiele nie zdziała. Prawie cała konkurencja jest ładniejsza. :lol:
Komentarz
-
-
No widać że Octa chyba zaskoczyła.
5 groszy co do ostatnich postów.
Zamieszczone przez Agamek12Prim, fakt, za i30 z klimą trzeba zapłacić 50kzł, za O3 53kzł, za Golfa niewiele więcej... Czyżby Polacy już tak radzo ufali Koreańczykom, że płacą (na tle uznanych kompaktów) cenę już niezbyt atrakcyjną? Fakt, obecne i30 czy Cee'd to bardzo ładne auta, ale ja (podkreślam: to moja opinia) wolałbym jednak troszkę dopłacić do lepszego(?) auta...
A QQ: kurczę, od zawsze podstawa kosztuje ~70kzł (baaardzo dużo jak na kompakt), a klienci go wciąż kochają... Ja zresztą też lubię to auto
Auta coraz bardziej porównywalne. Ja gdybym miał oceniać wnętrza wymienionych to z punktu praktycznego wygrałaby skoda, ale już design i materiały byłaby na końcu. A tym bardziej gdybyśmy wyszli podnad podstawy - w średnie poziomy - wyżej od niej stawiłbym i30 a na górze ceeda, którego z G7 podobnie bym ocenił. Ale G7 jednak by wygrał mój ranking.
Dziwne gdybym napisał inaczejale posiłkując się testami, prasą branżową, rankingami niezawodności, rankingami sprzedaży no i od jakiegoś czasu własnym doświadczeniem twierdzę, że mówienie o Hyundai/Kia nadal, ze to auta "gorsze" i generalizowanie że europejska i japońska konkurencja jest "lepsza" to trochę jakby przyznać się, że parę lat temu wyleciało sie z obiegu i nie jest sie już na bieżąco i klepie sie dalej stereotypy jak to u nas, albo od razu napisać, że nie obcowało sie z tymi autami i nie ma sie w zasadzie wiedzy do obiektywnego porównania = jest się subiektywnym. Auta koreańskie są spokojnie porównywalne do europejskich, od niektórych troszkę gorsze, od innych troszke lepsze w pewnych aspektach. Przy wyborze powinno się kierować własnymi upodobaniami i portfelem a nie "zabobonami"
Wybaczcie towarzysze, ale musiałem 5 groszy tu wtrącić :wink:
Co do QQ dla mnie to "fenomen" zwłaszcza zwykły- krótki QQ. Wewnątrz nieduży, nawet powiedziałbym, że z tyłu ciasny w środku, już leciwy, nie idealny technicznie a za relatywnie duże pieniądze -hicior. Jak dla mnie -fascynujące. Mózg ludzki skrywa wiele tajemnic.
Co do Yeti moim zdaniem, bardzo fajne auto w środku, choć ten mikry bagażnik odbiera punkty. Wg mnie wygląd przodu jest winowajcą słabej popularności i prześwit. Jakiś czas temu pamiętam 1,4 proponowali za naprawdę fajne pieniądze vs. konkurencja a jednak nie chwyciło. Mnie osobiście podoba się ten FL, myślę że jak cena będzie po upustach atrakcyjna to powinno to bardziej zaskoczyć
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chopinSwoją drogą czemu Yeti tak słabo się sprzedaje? Dla mnie ma właściwie tylko jedną ale podstawową wadę - mały prześwit. Jako bulwarówka wiele nie zdziała. Prawie cała konkurencja jest ładniejsza.
natomiast Yeti jak i większość crossoverów czy jak to się tam nazywa sprzedaje się głownie z napędem na 1 oś, nie wiem po co mu większy prześwit skoro to nie jest w żaden sposób auto terenowe
sprzedaje się "słabo" bo jest głośne, paliwożerne i raczej tandetnie wykonane w środku co klienci najprawdopodobniej zauważyli
średnio wyposażone 4x4 w dieslu to pewnie wydatek ok 90 tyś zł
za które dostaniesz mały bagażnik, głośne wnętrze, wysokie spalanie
jak do tego dodasz raczej szybką stratę na wartości to Yeti mieni się jako "droga zabawka"
do czego w Yeti potrzebujecie większego prześwitu ?
Yeti 4x4 ma go chyba 18 cm do tego prawie cały spód jest zabezpieczony
to auto ma twarde osobowe zawieszenie i zazwyczaj koła 17 z oponami o profilu 50
skok zawieszenia nie jest większy jak w Octavii II 4x4 czy Scout a wielkie nadkola to tylko stylizacja
Komentarz
-
-
Moim skromnym zdaniem jeśli Yeti będzie mogło zjechać na łąkę, przekraczać wszystkie krawężniki, przejedzie błotniste kałuże i pokona głębokie koleiny na gruntowej drodze to wystarczy by zastąpić z sukcesem np. Octavię która sobie w takich warunkach nie radzi. Na auta przeprawowe wcale nie ma tak wielu amatorów ale na takie o zdolnościach Dustera o wiele więcej. Niech będzie SUVem nie crossoverem. Dopóki będzie miało napęd, prześwit i cenę jak Octavia 4x4 a niestety większe spalanie, mniejszy bagażnik i nie czarujmy się- dyskusyjny design, naprawdę trudno znaleźć przekonywujące argumenty za wyborem Yeti a nie Octavii 4x4. Każdy oczywiście może mieć swoje preferencje i wydawać kasę wedle swego uznania.k
Komentarz
-
-
ketivv, Dzięki za info!! Szczerze mówiąc myślałem, że O3 4x4 ma taki sam prześwit jak Scout i Yeti...
A teraz (a'propo tematu i dyskusji o Kaszaku):
pyk.... nowy kaszak:
Po wielodniowym podgrzewaniu atmosfery, Nissan oficjalnie ujawnił model Qashqai drugiej generacji. Wielka premiera crossovera odbyła się w Londynie
Pierwsze wrażenie - pozytywne!!
Komentarz
-
-
1.2, lol. ze swoim wywalonym na klapie napisem 2.0 długo będę jeszcze trollował kierowników downsizów
Opinię o Yeti potwierdzam. Paliwożerny, ciasny, głośny. Mieliśmy w firmie taki wozik i trzeba było mu rozrząd wymieniać po jednym z wyjazdów. A miał być niezniszczalny, heheByła 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12fakt, za i30 z klimą trzeba zapłacić 50kzł, za O3 53kzł, za Golfa niewiele więcej... Czyżby Polacy już tak radzo ufali Koreańczykom, że płacą (na tle uznanych kompaktów) cenę już niezbyt atrakcyjną?
Premiery tych samochodów dzieli 15 lat a ja mam wrażenie że tylna klapa powinna pasować
Komentarz
-
-
Big Wojtek, w tym właśnie mi się Golf podoba... Postawisz koło siebie Golfa mk1 i mk7 i zobaczysz, że to ten sam (ale nie taki sam) model - ten samochód wciąż ma swój charakterystyczny styl, którego nie mają konkurenci. Mi się podoba w Golfie ta jego niezmienność.
Z drugiej strony O1 i O3 ma tą samą zaletę: widać, że każda kolejna generacja to ewolucja poprzedniej.
Komentarz
-
-
mac_aaron,
A za październik 5 miejsce pod względem sprzedaży w całej Europie
(46% wzrost do 2012r).
Także widać dlaczego w Polsce się tak długo czeka na zamówioną O3 a i nie ma jakiegoś ciśnienia na wprowadzenie promocji jak na inne modele.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez filip_autobezkonkurencyjna jest cena na fiata linea
Ale wątpię żeby na MJet były duże rabaty.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
Komentarz