Za mną dzwonili kilka razy, żebym przyjechał na akcję serwisową podgrzewania foteli. Mnie bardziej ciekawi coś innego. W DSG7 miało się nie wymieniać oleju, więc pytanie czy ASO umie to zrobić i czy jest na to jakiś łatwy patent.
Solidny jak niemiecki samochod... DSG i nie tylko....
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftPewnie ta wymiana oleju polega na tym samym co w zwyklej manualnej skrzyni.. wymiana oleju w mechanizmie roznicowym, ktory tu dodatkowo napedza mechatronike.
Jako, że się na temacie nie znam, tylko to info które gdzieś tam wyczytałem i niedokładnie pamiętam, proszę mi nie pisać, że bluźnię
Komentarz
-
-
NO i to by chyba było na tyle akcji serwisowej w Polsce:
Zamieszczone przez Volkswagen PolskaNa chwilę obecną akcja dotyczy wyłącznie rynku azjatyckiego, nie w samochodach wyprodukowanych na rynkach europejskich. Jeśli tylko sytuacja zmieni się i akcja będzie prowadzona w Polsce, będziemy otwarcie informować o tym naszych Klientów, na których nam szczególnie zależy.
Komentarz
-
-
Mam dsg7 i trochę mnie martwią takie informacje. przemogsxr, pobawiłem się w szpiega i przeczytałem Twoje poprzednie posty. Masz auto po tuningu, eksploatacja w mieście na taxi, przebieg ponad 300 tys w 3 lata. W ciągu tego czasu mechatronika pewnie zmieniła biegi kilka milionów razy ;-)
Kiedyś gdy na taxi można było często spotkać stare mercedesy podpytywałem o usterki. Kilka razy słyszałem o wymianie automatycznej skrzyni. Ameryki nie odkryję, samochody na taxi szybko się zużywają. Twoje jest dodatkowo po tuningu. Pochwal się, jaki masz moment obrotowy...
Komentarz
-
-
krzysn, Ten tuning to jest pikus... mechatronice nic do Nm ani KM. To sprzegla dostaja po dupie.
Nawet w serii mechatronika pada w tych skrzyniach DSG7. Przebiegi ponizej 100kkm, tak samo jak sprzegla, ktore po 20kkm moga miec juz dosc w seryjnym silniku. Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
przemogsxr, Poprzednio wymieniali na gwarancji ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftkrzysn, Ten tuning to jest pikus... mechatronice nic do Nm ani KM. To sprzegla dostaja po dupie.
Nawet w serii mechatronika pada w tych skrzyniach DSG7. Przebiegi ponizej 100kkm, tak samo jak sprzegla, ktore po 20kkm moga miec juz dosc w seryjnym silniku. Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
przemogsxr, Poprzednio wymieniali na gwarancji ??
Komentarz
-
-
marlej108, co prawda ja mam dsg6 i czasami sam nie wiem , jak biorę gofra lub coś innego z normalna skrzynia to daje sie jeździć tez , choć niema co ukrywać , automat jest wygodny...
generalnie raczej na plus , coś tam szarpnie czasami po mieście , jakiś czas temu miałem dość głośne stuki przy redukcji ale same ustąpiły ..jak na razie 136tyś i jedzie dalej , 5 dni temu zrobiłem rozrząd...
większe zmartwienie mam z klockami.. , w końcu chyba będę musiał je zmienić.., co za słaby materiał że taki mały przebieg wytrzymują... :wink: :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
marlej108, Z 7 biegowej suchych do aut ponad 100KM to raczej sie wyleczylem - moze mam pechaTu jest jednak sprzegla i mechatronika pada bo moim zdaniem to wszystko sie przegrzewa.
Do 6 i 7 biegowej mokrej czyli wszystko plywa tradycyjnie w oleju zastrzeżeń nie mam. Moze faktycznie trzeba wymienic ten olej raz na jakis czas, ale realnie to nie sa juz jakies kwoty oderwane od rzeczywistosci.
A co do kilku zdan wstecz, ze taksowkarze, lata temu mowili ze tylko skrzynie padaly, to trzeba bylo spytac ile kkm auto mialo jak przyjechalo do Polski i ile zrobilo tu bez remontu i bez serwisu.
przemogsxr, Puchacz byl tu: http://www.teomotors.pl/kontakt/ Twierdza ze wiedza o co chodzi ze skrzyniami DSG7 oraz poprawiaja soft, skrajaca pewnie czas zmiany biegu, co znaczaco powinno obnizac palenie sprzegiel przy kazdej zmianie, oraz pozbywaja sie efektu ruszania z 2 biegu
Komentarz
-
-
marlej108, powtórze po raz kolejny
mam 3 skodę z DSG(6)- automatami jeżdżę od ponad 15 lat
DSG to skrzynia nie nadajaca się dla ludzi kultywujacych PSJ i i jazdę "o kropelce"- jest to skrzynia o "nieco sportowym" zacięciu i przy sportowej jeździe sprawdza sie wysmienicie
wymaga szczególnej dbałosci- mokre - serwis co 60Tkm- przy zachowaniu tych reguł jest bezawaryjna
moje drugie auto ma "Piptronik" :wink: - jazda jest zdecydowanie gorsza- czuć pracę sprzegła hydrokinetycznego
trzecie auto ma 6-biegowy automat ZF- te same przypadlości
na ich tle - na moje potrzeby i styl jazdy - DSG jest najlepsze
więc IMHO DSG to nie jest skrzynia dla każdego- ona nie lubi PSJtu, a niestety część (większość :?: ) użytkowników zwłaszcza mających DSG7 tak jeździ
ci co mają uzywane DSG6 często kupuja auta o niewiadomym przebiegu i serwisie skrzyni(zwłaszcza Tourany)- więc trudno mówić o wiarygodnej ocenie tych skrzyń przez userówprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, A skad sie bierze PSJ. Ja bym z mila checia zazyczyl sobie zmiane w sofcie tej skrzyni, zeby na biegach 5-6-7 auto nie schodzilo ponizej 1400obr/min. A tak jadac przepisowo 70km/h auto ma zapiety 7 bieg i zadna to przyjemnosc z jazdy, nawet DPFa nie wypali przy takiej jezdzie :lol: A ciagle przelaczanie na tipa to tez nie jest wyjscie, czy zabawa manetka, bo za kilka sekund znow wracamy do D
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftauto ma zapiety 7 bieg
u mnie nawet na "D" nie wrzuca 6 poniżej 90km/hprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft[b]Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
Co do skrzyni w merolach to pewnie, że miały duże przebiegi (pewnie ok. 500tys). Wiemy jednak, że teraz auta są inne, imo 300tys to nawet dla manuala sporo, a dsg zmienia biegi nieporównanie częściej.
Komentarz
-
Komentarz