Za mną dzwonili kilka razy, żebym przyjechał na akcję serwisową podgrzewania foteli. Mnie bardziej ciekawi coś innego. W DSG7 miało się nie wymieniać oleju, więc pytanie czy ASO umie to zrobić i czy jest na to jakiś łatwy patent.
Solidny jak niemiecki samochod... DSG i nie tylko....
Zwiń
X
-
Gdzieś swego czasu czytałem, że w DQ200 (DSG7) to olej głównie w mechatronice ok.1L i tam wymian zdałoby się dokonywać, choć ASO nie przewiduje - same sprzęgłą pracuję na sucho, w przeciwieństwie do DQ250 (DSG6) gdzie sprzęgła pracują na mokro - tam większość oleju i tam też się go wymienia - również przewidziane instrukcją obsługi producenta, ale mechatronika nie ma wymienianego oleju.Zamieszczone przez MaicroftPewnie ta wymiana oleju polega na tym samym co w zwyklej manualnej skrzyni.. wymiana oleju w mechanizmie roznicowym, ktory tu dodatkowo napedza mechatronike.
Jako, że się na temacie nie znam, tylko to info które gdzieś tam wyczytałem i niedokładnie pamiętam, proszę mi nie pisać, że bluźnię
Komentarz
-
-
NO i to by chyba było na tyle akcji serwisowej w Polsce:
Zamieszczone przez Volkswagen PolskaNa chwilę obecną akcja dotyczy wyłącznie rynku azjatyckiego, nie w samochodach wyprodukowanych na rynkach europejskich. Jeśli tylko sytuacja zmieni się i akcja będzie prowadzona w Polsce, będziemy otwarcie informować o tym naszych Klientów, na których nam szczególnie zależy.
Komentarz
-
-
Mam dsg7 i trochę mnie martwią takie informacje. przemogsxr, pobawiłem się w szpiega i przeczytałem Twoje poprzednie posty. Masz auto po tuningu, eksploatacja w mieście na taxi, przebieg ponad 300 tys w 3 lata. W ciągu tego czasu mechatronika pewnie zmieniła biegi kilka milionów razy ;-)
Kiedyś gdy na taxi można było często spotkać stare mercedesy podpytywałem o usterki. Kilka razy słyszałem o wymianie automatycznej skrzyni. Ameryki nie odkryję, samochody na taxi szybko się zużywają. Twoje jest dodatkowo po tuningu. Pochwal się, jaki masz moment obrotowy...
Komentarz
-
-
krzysn, Ten tuning to jest pikus... mechatronice nic do Nm ani KM. To sprzegla dostaja po dupie.
Nawet w serii mechatronika pada w tych skrzyniach DSG7. Przebiegi ponizej 100kkm, tak samo jak sprzegla, ktore po 20kkm moga miec juz dosc w seryjnym silniku. Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
przemogsxr, Poprzednio wymieniali na gwarancji ??
Komentarz
-
-
Na gwarancji była wymiana 1,5 roku temu. Myślałem że po wymianie gwarancja biegnie od początku ale serwis upiera się że tak nie jestZamieszczone przez Maicroftkrzysn, Ten tuning to jest pikus... mechatronice nic do Nm ani KM. To sprzegla dostaja po dupie.
Nawet w serii mechatronika pada w tych skrzyniach DSG7. Przebiegi ponizej 100kkm, tak samo jak sprzegla, ktore po 20kkm moga miec juz dosc w seryjnym silniku. Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
przemogsxr, Poprzednio wymieniali na gwarancji ??
Komentarz
-
-
marlej108, co prawda ja mam dsg6 i czasami sam nie wiem , jak biorę gofra lub coś innego z normalna skrzynia to daje sie jeździć tez , choć niema co ukrywać , automat jest wygodny...
generalnie raczej na plus , coś tam szarpnie czasami po mieście , jakiś czas temu miałem dość głośne stuki przy redukcji ale same ustąpiły ..jak na razie 136tyś i jedzie dalej , 5 dni temu zrobiłem rozrząd...
większe zmartwienie mam z klockami.. , w końcu chyba będę musiał je zmienić.., co za słaby materiał że taki mały przebieg wytrzymują... :wink: :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
marlej108, Z 7 biegowej suchych do aut ponad 100KM to raczej sie wyleczylem - moze mam pecha
Tu jest jednak sprzegla i mechatronika pada bo moim zdaniem to wszystko sie przegrzewa.
Do 6 i 7 biegowej mokrej czyli wszystko plywa tradycyjnie w oleju zastrzeżeń nie mam. Moze faktycznie trzeba wymienic ten olej raz na jakis czas, ale realnie to nie sa juz jakies kwoty oderwane od rzeczywistosci.
A co do kilku zdan wstecz, ze taksowkarze, lata temu mowili ze tylko skrzynie padaly, to trzeba bylo spytac ile kkm auto mialo jak przyjechalo do Polski i ile zrobilo tu bez remontu i bez serwisu.
przemogsxr, Puchacz byl tu: http://www.teomotors.pl/kontakt/ Twierdza ze wiedza o co chodzi ze skrzyniami DSG7 oraz poprawiaja soft, skrajaca pewnie czas zmiany biegu, co znaczaco powinno obnizac palenie sprzegiel przy kazdej zmianie, oraz pozbywaja sie efektu ruszania z 2 biegu
Komentarz
-
-
marlej108, powtórze po raz kolejny
mam 3 skodę z DSG(6)- automatami jeżdżę od ponad 15 lat
DSG to skrzynia nie nadajaca się dla ludzi kultywujacych PSJ i i jazdę "o kropelce"- jest to skrzynia o "nieco sportowym" zacięciu i przy sportowej jeździe sprawdza sie wysmienicie
wymaga szczególnej dbałosci- mokre - serwis co 60Tkm- przy zachowaniu tych reguł jest bezawaryjna
moje drugie auto ma "Piptronik" :wink: - jazda jest zdecydowanie gorsza- czuć pracę sprzegła hydrokinetycznego
trzecie auto ma 6-biegowy automat ZF- te same przypadlości
na ich tle - na moje potrzeby i styl jazdy - DSG jest najlepsze
więc IMHO DSG to nie jest skrzynia dla każdego- ona nie lubi PSJtu, a niestety część (większość :?: ) użytkowników zwłaszcza mających DSG7 tak jeździ
ci co mają uzywane DSG6 często kupuja auta o niewiadomym przebiegu i serwisie skrzyni(zwłaszcza Tourany)- więc trudno mówić o wiarygodnej ocenie tych skrzyń przez userówprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, A skad sie bierze PSJ. Ja bym z mila checia zazyczyl sobie zmiane w sofcie tej skrzyni, zeby na biegach 5-6-7 auto nie schodzilo ponizej 1400obr/min. A tak jadac przepisowo 70km/h auto ma zapiety 7 bieg i zadna to przyjemnosc z jazdy, nawet DPFa nie wypali przy takiej jezdzie :lol: A ciagle przelaczanie na tipa to tez nie jest wyjscie, czy zabawa manetka, bo za kilka sekund znow wracamy do D
Komentarz
-
-
w "6" jak wrzucisz "S" to nie ma tego problemuZamieszczone przez Maicroftauto ma zapiety 7 bieg
u mnie nawet na "D" nie wrzuca 6 poniżej 90km/hprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Śledzę temat również na forum superba, po wymianie sprzęgieł w dsg7 problem z szarpaniem 1-2 podobno już nie występuje, jesteś pierwszą osobą narzekającą na wymienione sprzęgła. Ja od wymiany przejechałem 8tys i jak na razie jest ok...Zamieszczone przez Maicroft[b]Moje pierwsze zaczely slizgac po 12kkm, wymiana przy 18kkm. Drugie poszarpuja juz od 27kkm, zobaczymy kiedy zaczna totalnie kaszanic zmiane biegow.
Co do skrzyni w merolach to pewnie, że miały duże przebiegi (pewnie ok. 500tys). Wiemy jednak, że teraz auta są inne, imo 300tys to nawet dla manuala sporo, a dsg zmienia biegi nieporównanie częściej.
Komentarz
-


Komentarz