Zamieszczone przez Maicroft
Nowa Fabia III...
Zwiń
X
-
Tak szczerze mówiąc to zauważyłem, że boczek w OIII jest twardy, tzn wiem że jest, ale mój łokieć spoczywa w tym miejscu gdzie jest akurat miękko. Co najciekawsze, więcej mi skrzypiało i "świerszczyło" w OII od nowości niż w OIII ( w OIII jest cisza) mimo że ma twarde zawieszenie i mam dodatkowo twardsze i niższe. W tej chili wprawdzie mam założone zimówki 195/65R15 z OII ale z ciśnieniem 2.4 bar (w OII miałem 2.2) we wszystkich kolach.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
-
-
Ale brud na tych twardych plastikach i kierownicy oraz tapicerce już nie przeszkadzaZamieszczone przez MaicroftPrzeszkadza, bo zycie spedzasz w aucie, a nie na jego ogladaniu, no chyba ze jest odwrotnie, to wtedy srodek moze byc byle jaki.Zamieszczone przez Big" To jest tylko samochód. Kupa blachy. On jest od jazdy, a nie od wyglądania" i wszystko byłoby o.k. gdyby nie to, że ci sami ludzie w stosunku do nowych aut potem piszą, że a to na boczkach brak materiału, a to plastik twardy, a to podłokietnik z "ceraty" itd.
Jednak gdy juz jestes w srodku, to podlokietnik z ceraty, do ktorego lokiec sie latem klei, boczek, ktory jest z twardego i skrzypiacego plastiku itd to jednak sa elementy z ktorymi masz stycznosc codziennie. To tak jak kierownica, przeciez moglaby by byc z chudego plastiku, jednak gro osob woli skorzana gruba kierownice, ktora zdecydowanie wygodniej trzyma sie w rekach.
Przepraszam cię bardzo, ale wolę miec twarde jak skała platiki, które będą czyste, niż mięciutkie, ale tak klejące się od brudu, że nie da się ich ... dotknąć. Wolę mieć plastikową kierownicę, która jest czysta i nie lepi się od brudu, niż skórzaną, ale tak wysyfioną, że po każdej jeździe brudzi dłonie (a niektórzy tak mają w swoich autach). A jeśli mam materiał na boczku to niech ten materiał daje się dotknąć bez usyfienia rękawa koszuli.
No chyba, że ktoś nowe auto kupuje na okres 1roku i po tym czasie, zamiast wyczyścic porządnie wnętrze, po prostu zmienia samochód, to wtedy faktycznie miekkośc plastików i posiadanie tapicerki na boczku, będzie nie, ma dla niego fundamentalne znaczenie.
Inaczej nie rozumiem nażekań na materiały, z których wykonane jest auto, skoro za kilkanaście tys. km. to auto bedzie przez własciciela zapuszczone tak jak gdyby miało 5 razy wiekszy przebieg.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, Tak się uparłeś tej czystości. OK, to ważne, ale od częstego i dokładnego mycia deska Ci nie zmięknie, kierownica nie będzie grubsza i przyjemna w dotyku jeśli nie skórzana itp. itd.
Więc spokojnie, najpierw materiały, a później kwestia zbania o nie. Tak jak Ty uważasz, że przyczepiamy się do jakości, a później niektórzy nie szanują tego, tak my możemy uznać za odstepstwo on normy nadmierne mycie i bawienie się z autem.
Ja mam auto czyste wewnątrz i na zewnątrz, ale nie bawie się w detaling, a auto i tak wygląda pod kątem czystości jakby tydzień temu wyjechało z fabryki, a nie miało 7 lat, jedynie do bagaznika jestem bardziej wyrozumiały, ale i tak kocyk ułozony na dnie :P .
Ludzie zlewają temat czystości po czasie, bo średnio kierowcy dbają o auto póki czuć nowością rok, dwa.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
test FIII Combi
Najnowsze informacje dotyczące motoryzacji - premiery, galerie, filmy i testy samochodów. Bądź na bieżąco dzięki portalowi motoryzacyjnemu moto.wp.pl
Komentarz
-
-
jeszcze parę tygodni i F2 przejdzie do historii w salonach. Skończy się to gadanie i porównywanie starego i nowego modelu. To tak jak porównywać byłą i obecną kobietę :diabelski_usmiechZamieszczone przez klarusDzisiaj lookałem i macałem F3 i F2 w salonie wraz z kolegami z OCP... No i, przy F3 to F2 wygląda jak bida :shock: Tylko ta cena F3... :shock: Podobnie reagowali inni kupujący na cenę :shock: Tylko dwóch fajnych dziadków, z błyskiem w oku rozprawiało o bajerach w F3 :szeroki_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ha ha ha ha, w moim przypadku akurat przykład trafnyZamieszczone przez Tony065Skończy się to gadanie i porównywanie starego i nowego modelu. To tak jak porównywać byłą i obecną kobietę :diabelski_usmiech
, ale generalnie rzecz biorąc, to co napisałeś wcale nie jest takie oczywiste... :diabelski_usmiech
i jeśli wierzyć psychologom, kobiety porównują częsciej, i często to nie ten obecny jest lepszy :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
kolega SID z FCP ( Fabia Club Polska) otrzymał do testowania w Krakowie F3-ke .... widziałem, siedziałem, ogólne wrażenie - czekam na kombi
opis testu zamieścił na FCP-owym portalu : http://fcp.pl/
oczywiście - do testowania była bogata wersja, jeśli sporo elementów cenotwórczych wypadnie z samochodu, będzie bardzo funkcjonalnym samochodem - i bardzo popularnym.
Komentarz
-
-
namo -
Nie, no padłem po prostu :lol:Zamieszczone przez namoAudi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
magdalena1a -
namo, Źle słyszałeś, przecież koleś mówi "o kurde".
A poza tym, byłem wczoraj w salonie, ogladałem i jeździłem F3 1.2 TSi 110KM 6b, niebieski RS.
I jako uzytkownik F2 powiem tak. Wizualnie auto bardzo ładne, na pewno ładniejsze od F2. Ogladałem wersje Style. W sumie, to w tej wersji wyposazeniowej przód z zewnątrz wygląda lepiej niż O3 w wersji bez xenonów.
Wnętrze jest plastikowe jak w Rapidzie. Hmm boczki drzwi są jakie są, ale w sumie to w F3 nie przeszkadzają. Deska jest na tyle ładna, że na niej się skupiamy. Nie ma przyrostu na jakości materiałów, ale jest przyrost na urodzie w stosunku do F2. Ta twardość w Rapidzie drażni, ale w F3 już nie.
Bagaznik bez zmian. W F2 ma 315, a nie 300 jak napisał w teście kolega z fcp, ale nieważne bo, te 15 litrów giną. Bagaznik był mały i jest mały.
Niestety muszę się przyczepić do przestrzeni nad głową i ustawienia kolumny kierowniczej.
O ile w F2 jeżdżę na max podniesionym siedzeniu i maks podniesionej kierownicy, to w F3 takie same ustawienia nie dają możliwości użytkowania auta. Jak dam siedzenie maks do góry to raz nie mogę wysiadać, bo prawa noga blokuje mi się o kierownicę, a dwa przy wysiadaniu walę głową o sufit. Muszę dość znacznie obniżać siedzenie, by uzyskać podobny do F2 komfort wysiadania. Jak uzyskam juz względny komfort na głowę, to kierownica dalej mnie uwiera i musze jeszcze dwa kliknięcia w dół dać. Pod tym względem jest gorzej, ale to kosztem niższego auta i szerszego. No cóż coś za coś, albo wyglad F3, albo komfort wsiadania i wyższego siedzenia F2.
Z tyłu jest praktycznie to samo jeśli chodzi o kolana. Nad głową jest ok, bo nic nie reguluje i głowa przechodzi pod górną krawędzią drzwi, a dodatkowo jest trochę szerzej i czuć to. Z tyłu byłoby super jakby doszło z 5 cm.
Hałas, potwierdzam to co napisał kolega z fcp jest lepiej. Cicho, zawieszenie pracuje sztywniej. Czuć to.
Silnik, to wiadomo zbiera się, lekkie auto wiec czego chcieć więcej.
Reasumując F3 jest dużo ładniejsza od F2, fajniejsza w środku wzorniczo, przestronniejsza na szerokość. Sprawę boczków można oleć i w sumie w przypadku F3 teraz widzę, że to czepialstwo.
Tu naprawdę zrobili wg mnie większy postęp w stosunku do F2 niż O3 w stosunku do O2 Fl.
Jakbym miał kupować jeszcze raz małe auto i nie zwracałbym zbytnio uwagi na koszty, to z pewnościa byłaby to F3 1.2 TSi 110KM. :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-

Komentarz