Paskudna i bez silników...
Nowa Fabia III...
Zwiń
X
-
"Pod maskę trafi 4-cylindrowy silnik MPI o pojemności 1 oraz 1,2 litra o mocy od 60 do 110 KM."
Albo się pomylili, albo VW wypuści całkiem nowy silnik, ponieważ nigdy nie produkował silnika 1.0 czterocylindrowego MPI.
Te z Citigo mają 3 gary i też nie nazwałbym ich prostymi, bo nawet kolektor wydechowy zintegrowany jest z głowicą. Ok... może i rozwiązanie nie jest skomplikowane, ale na pewno bardziej kosztowne w przypadku napraw tych elementów.
Komentarz
-
-
Jako ex posiadacz F2 w kwestii F3 - auto wyglada jak polaczenie F1 i F2... trudno powiedziec czy na zywo bedzie ladniejsze od F2, niestety chyba bedzie mniej troche praktyczne, bo ma byc nizsze i miec mniejszy bagaznik (wg info z auto.cz jak podawali wymiary).
Troche dla mnie na tych wizualizacjach za bardzo wyglada "tak samo" jak F2 z elementami F1. Prawde mowiac nowe Clio wyglada super, nowy Yaris ktorego dzis widzialem tez niezle - agresywnie, a Fabka jakos tak... jak dotychczas. Ale moze to wlasnie ma byc zaleta? Nie wiem. Na razie obecna F2 sprzedaje sie w Polsce na firmy bardzo dobrze. Zreszta nie ma sie co dziwic bo F2 to dobre auto, choc nie najpiekniejsze :-)
Komentarz
-
-
Ja tam widzę pewien postęp:
-klapka wlewu paliwa otwierana od środka
-kierunkowskazy w lusterkach
-dużo przetłoczeń
-ledy do jazdy dziennej
To nie są tanie rzeczy
Design kwestia gustu - linia i wymiary są bardzo dobre, udana synteza F1 i F2, za to światła fatalne. Malutkie przednie kierunkowskazy bliżej środka, będą słabo widoczne przez jasne dzienne, zresztą VW ma tendencję do ich zmniejszania - patrz np. tylne w Golfie 5, Jetta i CC, w F2 są idealne. Soczewki i H1 to nie jest dobry pomysł - wiem, bo jeździłem F2FL na Tungsramach +90%, lepsze byłyby same odbłyśniki. Pomijając funkcjonalność światła są po prostu brzydkie, nawet wyczernienie im nie pomaga, mogli się bardziej postarać. Mam nadzieję, że tak jak w Golfie 7 będzie wersja bez soczewek i z żarnikami do jazdy dziennej.
Nie należy się spodziewać rewelacji, szkoda że nie będzie prawdziwych xenonów jak w F1 RS, zdaje się, że tych 25W też nie będzie.
Komentarz
-
-
Specjalnie zachowane są małe wymiary auta. O ile przy przejściu z F1 na F2 auto urosło, to tu nastapił regres, bo zmniejszono wysokość. Rekompensuje to zwiększenie szerokości, ale rozstaw kół czy długość mówi, że wewnątrz nadal będzie ciasnawo, a do tego zmniejszono przestrzeń nad głowami. W sumie mnie to nie dziwi, Skoda chce zdystansować się do Rapida wielkością wnętrza w myśl zasady "chcesz więcej" zapłać i kup Rapida.
Co do wyglądu, to poczekam na wersje na żywca.
Za to jak koledzy wspomniali o Clio, to widziałem ostatnio dwa bordowe kombi i zwykły i normalnie czad. :shock: Super ładne auto. Tylko, że na "f". :twisted:Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Chris11, Ale że niby co plastikowe ?? Ja jak patrze na inne auta, fajne stylistyczne a nie należące do VAG jak Clio czy Auris, to aż miło się patrzy. A plastiki zewnętrzne na drzwiach są analogiczne do plastików w O3 ver. Scout, który ma dodane plastiki, lekko podniesione zawieszenie i rekreacyjny napęd 4x4 jak w wersji normalnej i udaje terenowca. Podobnie Yeti, ale Skoda nie wygląda tak fajnie.
Wyraźnie nastąpił spadek relacji jakości/trwałości do ceny. Dawniej auta na 'f" odstawały wyraźnie od grupy VAG, podobnie serwis był dużo droższy. Obecnie to wszystkiego można spodziewać się i po tych i po tych autach. Pozostaje kwestia ceny do przestrzeni. Dlatego z ciekawością patrzę na auta konkurencji i zastanawiam się.
Ale wracając do F3. Zmiana płyty, opracowanie nowego modelu nie dało nic więcej jak zmiana wyglądu i ograniczenie wyboru silników. (jak zwykły facelifting). Zazwyczaj co mowy model auto rośnie, a tu kicha.
Skoda dała nowy model by coś zmienić po zakładanych kilku latach i dlatego, że inni zmieniają, ale nic poza tym. Usztywnili się przez obecność Rapida i tyle. :evil:Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Informacja z profilu skody na fb:
The new Fabia is the first ©KODA to feature MirrorLink technology. It allows smartphone apps to be displayed on the screen of the infotainment system, great for navigation software or music! Simply Clever.
Komentarz
-
Komentarz