Zamieszczone przez Dig Dug
Nowa Fabia III...
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez xtremesystemsna weekend dostałes?
Zamieszczone przez AdamBJak kupisz flotę to i dostaniesz na weekendCzarny Elegance
Komentarz
-
-
W tym tygodniu nakręcę filmik z prezentacji F3 i jeśli Dealer pozwoli a myślę że tak to nakręcę też film kamerką GoPro z jazdy próbnej.
Wrzucę link jak już filmy będą gotoweOctavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11w sobotę odbędzie się jazda próbna wersja style 1.2 tsi 110 KM
Ja miałem okazję pojezdzić 1.0MPI 75ps i muszę przyznać że w typowo miejskiej jezdzie jak i poza miejskiej tak do 110-120 daje rade,jak dla mnie ok
I żadne twarde plastiki czy boczki itd mi nie przeszkadzały.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2Tylko nie piszcie proszę że ten 110ps nie jedzie
Zamieszczone przez paweł2I żadne twarde plastiki czy boczki itd mi nie przeszkadzały.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2I żadne twarde plastiki czy boczki itd mi nie przeszkadzały.
W przedruku testu porównawczego z AŚ przy Pugu 208 w porównaniu wyposażenia w polu "Radiootwarzacz CD" było S + dopisek czerwony "CD wymaga dopłaty 400zł". Ciekawe ile dopłaty wymaga dołożenie odtwarzacza CD w Fabii :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deZamieszczone przez rafikiw active masz "przygotowanie pod radio fabryczne" :twisted:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bohenTak wygląda przygotowanie do montażu radia
ObrazekBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Mam kilka krytycznych uwag, Niemce już przetestowały:
W skrócie, nowy model:
-więcej miejsca z przodu, mniej z tyłu
-gorsza widoczność do tyłu (w lusterkach też)
-bagażnik taki sam 285-290 l
-komfort resorowania, fotele takie same, z lekkim wskazaniem na stary model
-hałas taki sam
-silnika nie komentuję, bo różne moce
-gorsze prowadzenie w zakrętach, ukł. kierowniczy, hamulce o 1,6 m (dziwne, bo w nowym opony 215, w starym 195, może wielkość tarcz miała znaczenie - 288 mm w starym i 252 mm w nowym)
-spalanie w nowym lepsze o ok. 0,7 l/100, ale przewaga widoczna tylko w mieście i na autostradzie
-masa nowej tylko 25 kg mniejsza
Jedyne plusy to: ładniejsza, bezpieczniejsza, multimedia, silnik. Pod spodem siedzi podwozie sprzed 15 lat, w dodatku prowadzi się nieco gorzej niż model sprzed 9 lat, odczucia w testach będą pozytywne, bo F2 prowadziła się naprawdę dobrze. Jak czytałem testy w stylu "gumowy układ kierowniczy" to nóż mi się w kieszeni otwierał, nawet w tak wychwalanej Fieście jest gorszy (minimalnie), nie mylić z zachowaniem w zakrętach, gumowy to jest np. w Colcie, w Civicu VIII trochę też. Swoją drogą ten z Civica mógł być zjechany po dużym przebiegu - 40 tys. km, wtedy do wymiany poszły klocki i wytarte tarcze .
Jeśli masz i jesteś zadowolony z FII - nie kupuj, nie jesteś zadowolony z FII - też nie kupuj. Jeśli liczycie się z pieniędzmi to warto rozważyć najtańsze TSI za 40-42 tys., wyższe konfiguracje do przemyślenia, bo za 59 tys. macie Golfa, Octavię jeszcze taniej - to już poważny skok jakościowy i polski prestiż, taki przez małe p.
Komentarz
-
Komentarz